Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 15141 til 15160 af 176853
-
Afsluttende eksamen på ssa uddannelsen
ForumindlægHej. har skrevet afsluttenede opgave om Diabetes og skal nu til den afsluttende eksamen hvor vi har 5 min oplæg men aner ikke hvad oghvordan jeg skal gribe det aner for ar sikre at jeg får så mange mål ind over så muligt ??? nogen ider ? på forhånd tak :) -
mdt. eksamen eng.
ForumindlægHejJeg skal til eksamen i engelsk 12. juni.Tænkte om der er nogen som kan give nogle gode sætninger, som man kan fyre af.ps. Jeg har kigget efter det i forum, men fandt ikke noget. -
Analyse model - engelsk eksamen
ForumindlægJeg skal til mundtlig engelsk eksamen i morgen og har aldrig fået udleveret en analysemodel af min lærer. Nogle der har en eller et link? -
Problemstillinger til naturfags eksamen
ForumindlægHej, Vi har naturfags eksamen, og vi har overemnet Udledning af stoffer, og underemnet plastik. Har i nogle ideer til problemstillinger? Takk -
kristendom eksamen produkt
ForumindlægJeg har trukket Kulturmøde i kristendom til eksamen, og jeg kan ikke finde et produkt. Min problemstilling er Hvordan har perkerdansk indflydelse på den danske kultur? Er der en der kan hjælpe mig? -
Mundtlig dansk eksamen - perspektivering?
ForumindlægHej :) Til en mundtlig dansk eksamen, hvor meget skal perspektiveringen til en anden tekst så fylde? skal man kunne give hovedhandlingen af den tekst man perspektiverer til? På forhånd tak (: -
Ældre lyrik - eksamen
ForumindlægHej, jeg har trukket "ældre lyrik" til eksamen i dansk - jeg er glad for det, men det bare lidt svært at finde en tekst? Nogle som har idéer? -
TRANSFORMATION, EKSAMEN IMORGEN ..
Forumindlæghej, skal til eksamen imorgen s: jeg ville høre om der var nogle der vidste nogle gode forsøg til transformation? hvad der ville give et godt indtryk, og hvad man kan tale om? TAK ' -
Statestik til mat b eksamen,
ForumindlægHey folks... Tænkte på hvordan man skulle struktere emnet statestik til eksamen, hvis man nu trækker det, hva skal man fortælle og hvad er vigtigt at komme ind på. mVh. Michael -
Gode links til biologi
ForumindlægDansk forum om klimaændringer og global opvarmning - masser af nyttig viden til biologiopgaven om klima. Er du faldet over et biologiord du ikke forstår? Søg her blandt 1209 ord. Lækre figurer til biologirapporten Flere figurer til biologirapporten Biosite Biokemisk Leksikon Biokemisk leksi... -
Hjælp til at omskrive udtryk til en potens af a!!!
Forumindlæg1. 7.rod a^5*a^92. (kvadratrod a*a)/(a^2)3. a^-1*3.rod a*kvadratrod a4. (6.rod a*3.rod a*kvadratrod a)^7 (a) Opgave 2 og 4 er en brøk. -
Dansk stil sidste års eksamen!
ForumindlægNogen der har skrevet dansk stil fra sidste års eksamen? Hvis ja, er de så uploaded her på siden? -
Hvad hed eksamen sidste og forige år?
ForumindlægNogen der kan hjælpe med hvad teksten til fransk højniveau eksamen hed sidste år? -
Oldtidskundskab eksamen imorgen!!
ForumindlægHey alle :) Jeg skal op til oldtidskundkskab eksamen imorgen tidlig. Jeg har læst alt pensum op som er opgivet og fundet alle mine noter frem og lagt i mappe så de er i orden. Jeg ville bare høre om der var nogle forslag til hvordan jeg kunne blive endnu mere klar til imorgen og evt. nogle gode r... -
Dumpet AP-eksamen i 1g :(
ForumindlægHey allesammen. Var her tidligere på året oppe til både NV og AP eksamen. NV eksamen fik jeg karakteren 4 i. MEN.... Til AP eksamen (som burde være lige til at overkomme) formåede jeg på en måde at rode så meget rundt i det, at jeg åbenbart fik 00.. Synes ellers det gik ok, men åbenbart ikke ... -
Fysik A: Proxima centauri
ForumindlægHej! Jeg sidder med en opgave der omhandler stjernen proxima centauri. I den første opgave har jeg beregnet ved hvilken bølgelængde intensitetsfordelingen som funktion af bølgelængden sit maksimum. Det har jeg fået til 1,086*10^-6. Herefter skal jeg beregne radiusen. Jeg ved at stjernen ... -
Historie eksamen - 24 timer
ForumindlægHej, Jeg skal til historie eksamen i morgen fra 12.00. Det er en 24-timers prøve, så jeg ville høre om der er nogen der har tid til at hjælpe lidt i morgen på et tidspunkt? -
Biologi B - eksamen
ForumindlægHej jeg skal op i biologi på B-niveau og det er en 24-timers eksamen. Jeg ved bare ikke helt hvordan det hele kommer til at foregå, hvad der forventes af én osv. Jeg har også svært ved at finde ud af, hvordan jeg skal forberede mig. Skal jeg læse hele pensum på 400-500 sider igennem eller hvordan... -
Hjælp til Fysik Eksamen i Prisma 9
ForumindlægHejsa allesammen.. Jeg skal op til fysik eksamen i morgen - mit værste fag ! Jeg er ikke en ørn til fysik - rettere en myg. Jeg tænkte på om nogle af jer har nogle gode forsøg man kan lave? Jeg kan komme op i Prisma 9: Jordens salte Det sure, det salte, det basiske Partikler med fart på Når fel... -
NG - eksamens spørgsmål
ForumindlægHej SP brugere :) Jeg skal til eksamen her i næste uge i NG, vi har dertil fået udleveret nogle eksamens spørgsmål. Der er dog to af spørgsmålene, jeg ikke kan besvare, og håber på at i kan hjælpe mig. 1. Hvorfor henter man stadig masser af olie i den danske Nordsø til et ustabilt marked, når v...
