Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 15161 til 15180 af 65601
-
Matematik A kursus - hjælp
ForumindlægHej. Jeg har matematik på A niveau og går i 3.g nu. Jeg vil høre om der er nogen, der ved, hvor der bliver afholdt matematik kurser ?? jeg har problemer med matematikken, og vil gerne have et kursus i det . Trine -
AT-Eksamen tid
ForumindlægHvor lang tid har man til selve eksamen? Jeg har hørt at det er 10 min, men er det ioden hvis den strækker sig ud over 11 min. istedet for? -
10 klasses eksamen
ForumindlægHej, jeg vil gerne høre, om ens 10 klasses eksamen har en betydning, når man allerede er kommet ind på gymnasiet?? -
debat delen til AT eksamen
Forumindlæghej jeg ville vide hvordan debat delen i AT eksamen forgår alstå hvilken slags spørgesmål kan man blive spurght om ??:) -
Hvordan foregår AT - AT EKSAMEN
ForumindlægHej studieportalen Skal man op til eksamen i AT, i 1.g? Og, hvordan foregår en AT-uge? Er det lidt ligsom "projektopgave" i folkeskolen? :) Fortsat god dag. -
Engelsk skriftlig eksame
ForumindlægHej Jeg skal snart op til engelsk skriftlig eksamen, og derfor vil jeg lige spørge om hvad for nogen fejltyper der hyppigst dukker op i delprøve 1? -
Tysk - Skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Er der nogle der har nogle gode råd til mig, til den skriftlige tysk eksamen i 9. klasse? Hvad er vigtigt for at score 12? -
Mitose og meiose. Biologi eksamen
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med det her spørgsmål til min biologi eksamen: Gennemgå de to celledelingsprocesser mitose og meiose, og forklare forskelle og ligheder. -
Gode råd til eksamen (teoretisk)
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i mediefag c lige om snart. Er der nogle gode råd?? Jeg er så ekstremt nervøs, det er helt vildt!!! -
Historie eksamen - Huntington og Fukuyama
ForumindlægHejsa Mit spørgsmål lyder på om hvilken sammenhæng det egentlig er relevant at bringe Huntington og Fukuyama op i til en Historie-eksamen. Jeg har nemlig fået at vide at de er meget vigtige til en historie eksamen, men jeg er dog helt blank i forhold til hvornår og hvordan jeg ligesom skal koble... -
NV eksamen, nyttevirkning
ForumindlægHej alle! Jeg står her og skal til eksamen i morgen! Og jeg har valgt emnet nyttevirkning! Men nu, hvor jeg sidder og læser op, virker det som om vores lærer har glemt at lære os en HEL del! Den eneste formel han har sagt vi skal bruge er formlen for specifik varmekapacitet? Kan det passe? H... -
Afsætning A eksamen.. HJÆLP
ForumindlægHej alle..Jeg har lavet et projekt i afsætning, som jeg selvføgelig skal os og forsvarer her på fredag..! Men jeg er i tvivl om hva jeg helt præcis skal fremlægge det for lærer og censor..! Jeg har skrevet om videreudvikling af PS2 (PLAYSTATION), Så den bliver mere pige-orinterede, og har derefte... -
film og medier eksamen :(
Forumindlæghej. har trukket film og medier, og må egentlig selv bestemme hvilken opgave jeg skal skrive. men vil gerne måske se om jeg kan flette en film ind eller noget som er bygget på en roman. kender i nogen danske bøger som er filmatiseret? for så vil jeg skrive om det, for så kan jeg til eksamen måsk... -
Fysik/Kemi Eksamen
ForumindlægHej.. Sidder og forbereder mig til fysik/kemi eksamen. Er lige p.t. igang med at forberede mig til emnet kalk. Hvilke forsøg kan jeg lave under kalk? Har indtil videre kun forsøget "Indeholder det kalk?" Hvor jeg skal påvise kalken i eksempelvis kridt. Nogle forslag? På forhånd tak -
Historie - Matematik Kolera 1853
ForumindlægHej! Nogle der har skrevet om kolerean 1853 i fagene historie og matematik?? -
Eksamen i morgen! HJÆLP! - Logaritmer :(
ForumindlægHej :) Jeg har fået et eksamens spørgsmål som lyder: Der ønskes en redegørelse for difinitionen af en eksponentiel sammenhæng mellem to variable. Redegør for regneforskriften og forkla betydningen af konstanterne a og b som indgår i forskriften. Forklar opbygningen af den logaritmiske akse og anv... -
Tak Studieportalen:)
ForumindlægVil bare lige komme med en solskinshistorie. Fik 11 idag i mat.-mundtlig!!! Og så vil jeg da lige benytte anledningen til at sige tak til alle jer der har svaret på mine spørgsmål op til eksamen. Så tak:) og forsat god eksamens-læsning -
Spørgsmål vedr. historie eksamen
ForumindlægKan man kun trække de tekster som i pensum opgives som "indgående metodisk behandlet", eller kan man også trække andet? -
Hvad skal jeg sige til eksamen?
ForumindlægHvis jeg trækker "produktion af el", har nogle så en idé til hvad man kan sige. Jeg tænker at der ikke er så meget at sige, udover at man har lavet en form for el??? - Ved godt det er et dumt spørgsmål... -
HHX dansk eksamen - gik det?
ForumindlægHvad så Studieportalen? Sidder der andre der var dumme nok til at vælge "Brevet" af Marina Cecilie Roné til jeres dansk skriftlig eksamen? :) Puha jeg havde skrevet 3 sider, men fortrød så inderligt da jeg havde nået dette punkt. Alligevel fortsatte jeg, og endte ud med 5½ side, hvilke...
