Søgning på: dansk reportage. Resultater: 15181 til 15200 af 41162
-
Hvad gør jeg forkert?
ForumindlægHej folkens, Nu er jeg lige startet i syvende klasse og jeg har fået til opgave at skrive om mig selv. Da jeg havde skrevet det, fik jeg min far til at kigge på det, og han sagde at jeg ikke stiller de engelske sætninger rigtigt op. Han gad ikke rigtig forklare det, så derfor håber jeg at I vil ... -
Projekt opgave
ForumindlægHej! jeg har snart protjekuge og skal allerede aflevere den første slags problemformulering. Men problemet er at mig og min gruppe ikke helt har fundet noget at arbejde med om. Hoved overskriften er "Er Fremtiden Nu?" ,hvilket egentig kan være meget spændende at arbejde med, men ... -
Underskrifter?
ForumindlægHeeey, nogen der ved ?? Hvor mange underskrifter skal der samles for at være opstillingsberettiget. -
Hvor kommer ilten i et vandløb fra?
ForumindlægHejsa mit spørgsmål of svarmulighederne lyder sådan: Hvor kommer ilten i vandet fra? Sæt to kryds. - Gedden - Skallerne - Planteplankton - Træerne - Solen - Dyreplankton - Luften - Vandet Pls svar mig, tak. Det er mine lektier, og jeg kan ikke finde svaret på nettet. -
Fejl? (:
ForumindlægEr hat Geburtstag den zwölf September, und ist siebenunddreizig. Franks Zweck war eigentlich zu bekommen Tierarzt, nach dreieinhalb Jahre beschloss er zu verlasst die Studie. In 1995 (neunzehnhundret-und-fünfundneunzig) debütiert er als Stand-up-Komiker. Nogen fejl jeg har overset? -
Hvordan kan Word 07 tælle bogstaver?
ForumindlægJeg vil gerne have mit word til at tælle antallet af bogstaver i min opgave. Det eneste den giver mig er ord, tegn uden mellemrum (men med punktum, komma osv. ) og tegn med mellemrum (anslag). Men det er altså antallet af bogstaver jeg skal bruge for at finde ud af hvor mange normalsider jeg har... -
problemer med lidt
Forumindlægheej hvordan siger man? _ efter en uges tid i america er det gået rigtig godt for jess og jules. De er begge to blevet totalt professionnelle spiller og klare sig godt i ligaen, men jess savner joe og har svart ved at finde en lige så sød fyr som ham men på jagt det er hun. -
Har det svært
ForumindlægHej jeg er 15 år og går i 9 klasse. Jeg er ordblind og er 2 sproget, også langt bagud i skolen. Hvad skal jeg gøre ? Tak på forhånd :) -
Personkarakteristik
ForumindlægHej alle derude bag skærmene :D Jeg har brug for hjælp til noget personkarakteristik. Hvad skal der med i? og hvordan laver man en karakteristik af miljøet? God jul og godt nytår til alle :) -
Hjælp til tysk
Forumindlægville høre om nogle vlle rette nedenstående tekst? tak på forhånden Øvelse: Indsæt den bestemte artikel i den rigtige kasus_ Wir akzeptieren das Angebot wegen die guten Zahlungsbedingungen (pl). Wärend der Frankfurter Messe (f) haben wir viele Neuheiten gesehen. Wir bestellen hierdurch die ware... -
hjælp til sætninger
Forumindlægmangler hjælp til ngoe sætninger: Hvordan vil man sige: "Nogle af de tidligere stasi-børn har..." Og: "FOrældrene kunne finde ud af, at de var blevet spioneret, når de senere fik adgang til arkiverne. " "Sie Kinder, das nicht sprechen wollten... " det henførende s... -
Hvordan har folket magt i dk?
ForumindlægHej alle :) Kan i evt. fortælle mig hvordan borgerne har magt i dk? Jeg mener, vi kan "styre" gennem valg. men er der intet andet:S? -
HJÆLP, ALGEBRA GENI SØGES IGEN!
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp i denne her opgave, jeg forstår den ikke helt. :)) Tag nu tilfældige kurs (k) og kald valutaen (v). Udfyld et skema. -
Eksamensprojekt - ideer
ForumindlægJeg har brug for ideer til hvad jeg evt. kunne skrive om i eksamensprojekt. Lige nu står jeg på bare bund :( Jeg ønsker at skrive i samfund og historie eller religion og filosofi, men har endnu ikke fået en idé som er lige mig. Det er noget der skal fremlægges mundtligt og derfor vil jeg være på... -
Flexicurity
ForumindlægGør flexicurity-modellen noget godt for de fattige og de socialt udstødte ? Kommer de nogensinde ind på arbejdsmarkedet som det er i dag ? Kan flexicurity få dem i arbejde ? -
Angeånde formulering i SRP
ForumindlægHej ! jeg sidder og igang med SRP, og skriver i fagene kemi og biologi. Skal skal inddrage 2 forsøg, men er har lidt svært ved hvordan jeg skal redegøre for fremgangsmåden. Skal det skrives i nutid? Objektivt? Mangler inspiration til hvordan jeg kan skrive om forsøgene kort og præcist. M... -
Mangler hjælp til en opgave
ForumindlægHej , Jeg har de to konlusioner , som jeg skal sammenligne dem med hinanden for at bestemme om hvilkee en af de to konklusion der er bestde til sprog og inholdet. men jeg har faktisk læst dem mange gang , men jeg kan ikke bestemme om hvilke af dem som den er bedst til sprog , og inholdet . jeg ... -
Hm vedd u det?
ForumindlægHvad betyder reartikulere? -
4 små sætninger! HJÆLP
Forumindlægnogen der lige vil tage et hurtigt kig på disse sætninger? a) han undgik at se på hende. b) jeg går ovenpå og lægger mig lidt. c) jeg har lånt den bog, der ligger på bordet, på biblioteket. d) Du har næste bind i serien; kan du låne mig det? a) He avoids looking at her. b) I go upstairs and lie... -
Muldskud - Henrik Pontoppidan
ForumindlægEr der nogen der har skrevet eller ved om der er nogen der har skrevet en analyse og fortolkning af teksten "muldskud"?
