Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 15181 til 15200 af 27879
-
Fysik/kemi eksamen - Hjælp?
ForumindlægHey SP! Nogle der evt. har skrevet rapporter om følgende emner? Alt kan bruges. Syrer, baser og salte Gødning og vandrensning Spændingsrækken og korrosion Radioaktivitet Induktion og transformation Forurening og rensning Lys Kerneenergi Energi Lyd Bølger -
alger og bioethanol
Forumindlæghej jeg skal skrive en rapport som alger som bioethanol og jeg mangler en del hjælp til selve processen fra alger til bioethanol måske vis jeg kunne få et link til en rapport der kar skrevet om det så kaldte emne så jeg har noget at gå vidre med tak på forhånd. -
additionsformel sin og cos
ForumindlægHar brug for en meget grundlænggende let forklaring. Da jeg ikke er på så højt et niveau og det er første gang at jeg beskæftiger mig med emnet. Hvordan bruges additionsformlen sin og cos? Hvorfor- hvad skal man kunne regne ud? Mange tak på forhånd Godt nytår. -
Konflikten i Nordirland og terrorisme eller frihedskamp
ForumindlægHej alle skal til eksamen i morgen i historie og har været oppe for at trække i dag. Jeg trak emnet terrorisme eller frihedskamp inden for konflikten i Nordirland. Jeg har nu læst mine kilder igennem og aner ikke hvad man kan skrive af spørgsmål til. Er er nogen der kan hjælpe? -
Bevægelse
ForumindlægJeg er lidt forvirret over alle de formler, jeg skal huske inden for emnet bevægelse. Kan man ikke bruge en udledning, hvor alle formlerne indgår på en eller anden måde, så jeg kan mindske mængden af mine noter? På forhånd tak. -
Potensfunktion - vækstmodeller
ForumindlægHej Jeg sidder og skal forberede mig på mundtlig matematik eksamen. Jeg har et spørgsmål som omhandler vækstmodeller som det overordnede emne. jeg skal redegøre for potensfunktioner(har jeg gjort), men hvordan skal jeg redegøre for differentialkvotienten og finde monotoniforholdene for en poten... -
HJÆLP!
ForumindlægHej, jeg har lige trukket til min 24 timers eksame og jeg trak emnet, EU- Økonomi og velfærd. Jeg har lige et spørgsmål. Er der nogle der kan forklare mig præcist ved en økonomisk krise helt præcist går ud på? Synes ikke det bliver fortalt så godt på de diverse hjemmesider. På forhånd tak! -
Sammenhænge
ForumindlægHvilken sammenhænge kan man drage mellem lys og en elkedel under emnet "el i hjemmet"? Der er blevet bestemt bølgelængder for lys men jeg kan ikke se hvordan jeg kan koble det sammen med el generelt eller en elkedel? Hjælp vil være taknemmeligt!! -
EKSAMEN :O
ForumindlægJeg skal beskrive mikroorganismers vækstkurver ifm emnet 'Gæring og optimal pH'. Men jeg forstår ikke at vækstkurver er i flertal - er der ikke kun én - nemlig bakterievækstkurven med nølefase osv..? -
Haster virkligt!!!
ForumindlægHey FolkenzZ Vi har en projekt opgave i min klasse. Vores overordnet emne er demokrati og som under emne har vi valgt kvindekamp/ligestilling. I det emne vil vi skrive lidt om kvindemagt/roller og ligestilling dengang og i dag. Vil også skrive lidt om kvinder får samme løn som mænd på den samme... -
Hjælp!! HASTER!!!!11
ForumindlægHej! Jeg har et fået opgave at skrive et rapport om et emne (Kobber som katalysator). Jeg er næsten færdig med opgaven, men jeg er kommet til Konklusion. Jeg ved ikk præcist hvad jeg skrive. Så kan nogen ikke fortæl hvad Konklusion er?? Tak på Forhånd :P -
kreative bevægelsesformer
ForumindlægHey, vil høre om nogen kender til emnet, jeg står nemlig og skal op i kreative bevægelsesformer også kaldet krea, og vi har kun har det 2 gange til idræt! Er der nogle som har en god ide til en "stykke" og evt. musik??HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP!!på forhånd tak.. -
En god introduktion til LaTeX?
ForumindlægHej Jeg prøver at tage mig sammen til at lære LaTeX. Nogen der kan give nogle nyttige links? Jeg har prøvet at google lidt, og der ser ud til at være en masse om emnet. Mit problem som en newbie er at sortere i alle resultaterne. Mange tak. -
Hjælp til forståelse af spørgsmål? HASTER og MEGET VIGTIGT
Forumindlægheeej jeg har lige vedhæftet et billede af en opgave jeg skal besvare og jeg er ikke sikker på jeg forstår sidste havldel af spørgsmål den med 'rådgivning''... altså hvilken rådgivning skal man da give? Emnet er ''kromosomsygdomme'' -
TERMINSPRØVE I DANSK PÅ MANDAG!
ForumindlægHej folkens. Jeg skal til terminsprøve på mandag(jeg går i 3.G). Jeg ville spørge om der er nogle som lige har været oppe i terminsprøve i dansk, som kan sige hvordan det gik, og hvilke emner der var? :) håber på svar og hjælp.! Mvh Sarah -
Jura kvote 2?
ForumindlægKære Jer, Er der nogen, der har forstand på kvote 2 jura? I så fald vil I kontakte mig herinde. Jeg har lige et par spørgsmål knyttet til dette emne? Håber nogen kan hjælpe mig Kh Anya -
Fotosyntese
ForumindlægHej. jeg skal op til mundtligt biologi i morgen, og jeg trak emnet fotosyntes og en artikel som hedder "Drevet af lyset - fotosyntesen på arbejde". Jeg skal diskuter hvordan man kan udnytte planternes fotosyntese i industrien. Håber nogle kan hjælpe. -
Hey Gutter Notater søges :D
ForumindlægHey Er der nogle der har Notater til følgende emner:Die Mauer in BerlinDie DDRI må også bare gerne skrive lidt om det her inde hvis i har notater som i syntes andre skal have gavn af så bare send dem til følgende mail:[email protected]å forhånd TakMalfoy -
Engelsk vurdering
ForumindlægHej folkens! Er der en venlig sjæl derude, som gerne vil give en karakter vurdering af min engelsk opgave? Det er den 3-delte opgave, hvor der skal gives et resume, karekteristation og man skal give sin egen mening til, kende om emnet. Jeg kan sende den over email, hvis der er en der gider kigge... -
Afrikas kolonisering og afkolonisering
ForumindlægHejVille høre om der var nogle de rhavde nogle noter til "Afrikas kolonisering og afkolonisering", og til "Danmark fra 1945 - til nutiden" Hvis der er nogle ligger inde med noter til en af disse emner ville det være til stor hjælp hvis i kunne sende dem til min mail: Harald@fa...
