Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 15261 til 15280 af 52987
  • breddeopgaver

    Forumindlæg
    hej. jeg har virkelig brug for hjælp med denne opgave. beregn diagonalen i et rektangel når sidelængderne er 7cm og 9cm. hvad skal jeg gør?
  • udfordrene dispositioner til 9.klasse

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle af jer der har nogle virkelig udfordrende dispositioner til eksamen 9.klasse til hhv. emnerne: Syre, base, salte og metaller.
  • personkarakteristik fra marie gruppe

    Forumindlæg
    jeg skal lave en personkarakteristik af Christan Ulrik fra bogen af J.P. Jakobsen. men kan kun finde beskrivelser fra hans virkelige liv... på forhånd tak..
  • NV-rapport

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har virkelig brug for hjælp! Spørgsmålet lyder sådan: Giv rede for koffein molekylet og koffeins strukturformel? Har du/I et bud for hvordan dette svar kan lyde?
  • Vildering kongesøn og miseri mø

    Forumindlæg
    Hej jeg har virkelig burg for hjælp! Jeg skal analysere Vildering kongesøn og miseri mø. Er der en som ligger inde med en analyse eller som vil hjælpe mig med symboler, fortolkning og budskab?
  • HEINEKEN

    Forumindlæg
    HEJ ALLE! ER DER NOGLE DER TILFÆLDIGVIS VED NOGET OM HEINKENS POSITION PÅ DET DANSKE MARKED? MANGLER VIRKELIG HJÆLP!!! MARIA
  • CARLSBERG

    Forumindlæg
    HEJ ALLE! ER DER NOGLE DER VED NOGET OM CARLSBERG KONKURRENCEMÆSSIGE POSITION PÅ DET DANSKE MARKED??? MANGLER VIRKELIG HJÆLP!! PÅ FORHÅND TAK!! MARIA
  • vin SRP??

    Forumindlæg
    Hej :) er igang med Srp og skal aflevere på mandag er der ikk nogen der har lavet en SRP om vin ? jeg har virkelig brug for hjælp er gået i stå. påhånd tak
  • hvad er resonans-kasse HASTER!

    Forumindlæg
    hej jeg er i gang med at skrive en projektopgave om musik og vil godt vide hvad resonans-kasser betyder?. please har virkelig brug for HJÆLP!
  • Samfundsstrukturen i Romerriget

    Forumindlæg
    Hej jeg skal redegøre for samfundsstrukturen i Romerriget i det 2. århundrede (Ptolemaios tid) i min SRP opgave. jeg har virkelig brug for hjælp :/
  • Gymnasie opgave om TaxMate

    Forumindlæg
    Er der nogen herinde der har skrevet en afsætningsopgave om virksomheden TaxMate? Kunne godt bruge hjælp til min opgave, har svært ved at forstå hvordan det virker. skrriv til mig.
  • Amerikanske og den franske revulotion

    Forumindlæg
    nogen der ved hvad lighederne og forskellen mellem den amerikanske revolution i 1776 og den franske i 1789 er????? HÅBER VIRKELIG DU VIL HJÆLPE MIG... :-)
  • Hvordan finder man Indekstallet?

    Forumindlæg
    I kan se det vedlagte bilag jeg har vedlagt.... Har virkelig brug for hjælp. Jeg kan ikke finde indekstallet.. På forhånd tak..
  • Rusmidler - lsd

    Forumindlæg
    Er der nogen, som ved hvor jeg kan finde en forklaring på hvordan lsd virker på celle og organniveau? håber meget, at der er nogen, som kan hjælpe.
  • Finde x: 1/2x+3=19/3-x/3

    Forumindlæg
    Hej Kan virkelig ikke finde ud af denne opgave: 1/2x+3=19/3-x/3 (Skråstregen står for en brøk streg) Håber der er nogen der kan forklare den
  • Hjæælp! Die Falle

    Forumindlæg
    Hej ville høre om der er nogle der måske skulle have nogle noter til teksten, Die Falle, af Robert Gernhardt?? Har jeg virkelig brug for! På forhånd tak!
  • Hospitalfysik opgave c

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg er virkelig lost. Hvordan løser jeg OPGAVE C? Tusind tak for jeres hjælpsomhed
  • Oxidationstal!

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig svært ved at finde ud af hvordan man bestemmer OT, er der nogen der kan forklare mig det? Er det noget man kan se ud fra det periodiske system?
  • Skal snakke med moderator nu, PLEASE!

    Forumindlæg
    JEg har virkelig brug for at snakke med en moderator nu!! Jeg beder en moderator inderligt, vil skrive til mig i min indbakke!
  • SRP

    Forumindlæg
    Jeg fatter virkelig ikke hvorfor min acceleration er konstant og negativ.. nogen som kan forklare hvorfor en vandraket har en negativ acceleration i heletiden ?..