Søgning på: afsætning a tiger. Resultater: 15321 til 15340 af 144216
  • arvemønster

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg vil meget gerne have svar på dette spørgsmål.. En kvinde har blodtype A, og hendes mand har blodtype O. Hvilke blodtyper kan deres børn få?
  • hjælp (:

    Forumindlæg
    En kvinde med blodtypen A havde med den samme mand et barn med blodtype 0 og et med blodtype B. 1) Hvad er faderens genotype og fænotype? nogen der kan hjælpe ? :)
  • Geometri

    Forumindlæg
    Hvordan kan man regne 2b ud? Jeg har regnet vinkel A i den første opgave til at være 70o. Vil det være forkert, hvis jet regner det sådan: 180-70 = 110o?
  • Areal af parallellogram

    Forumindlæg
    punkterne A(–3, 3), B(7, 7) og D(2, 2). C = (12,6) Hvordan finder jeg arealet af parallellogrammet?
  • lineær funktion Hjæælp

    Forumindlæg
    Antallet af spilleautomater i Danmark er i perioden 2003-2006 steget. Figuren viser, at udviklingen med god tilnærmelse kan beskrives ved en lineær funktion y= a x + b, hvor x er antal år efter 2003, og y er antal spilleautomater. Det oplyses, at grafen for denne lineære funktion går gennem punk...
  • Statistik

    Forumindlæg
    Hej Portalen, Jeg kan simpelthen ikke finde hoved og hale i vedhæftede opgave. Er der en, der skridt-for-skridt vil forklare mig, hvordan pokker man kommer fra a til å i denne opgave? På forhånd, mange tak //Laura
  • Hjælp !!

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der nogen som virkelig kan redde mig, jeg har fået et eksamensoplæg i kemi, som hedder Kemi A Maj 2009 HTX.. Hvis der nogen som har den, ville det være skønt. På forhånd tak.
  • Har brug for hjæælp

    Forumindlæg
    Pleasee hjælp med opgaven Ida kan ogsa° købe en lejlighed i Malmø til 2495000 SEK. Den svenske lejlighed kan finansieres pa° følgende ma°de: 85% med et sa°kaldt prioritetsla°n med ma°nedlige ydelser til en a°rlig rente pa° 1,55%. 15% med et boligla°n med ma°nedlige ydelser til en a°rlig rent...
  • Hospitalsfysik

    Forumindlæg
    Hej jeg har kigget lidt på opgaven men forstår simpelhen ikke hvad man skal. Jeg har kigget lidt på formlen D = A*t*1/2*<E>/(ln(2)*m) Men er ikke sikker?
  • eksponentiel udvikling

    Forumindlæg
    Jeg skal udregne a og b i en eksponentiel udvikling. Men nu kan jeg ikke huske hvordan man taster roden af et tal ind på min TI98 lommeregner.. Nogen der kan hjælpe?
  • vilkårlig trekanter

    Forumindlæg
    Hej jeg skal finde en af siderne i en vilkårlig trekant hvor jeg kender længderne a og c samt vinklen C Hvilken formel kan jeg bruge til at finde længden af siden b??
  • trekant

    Forumindlæg
    jeg har et spørgsmål på en figur er en glasbygning indlagt i et koordinatsystem. glasbygningen har hjørnerne A, B, T og O hvordan bestemmes en ligning til den plan som indeholder sidefladen ABT?
  • VØ eksamensopgave

    Forumindlæg
    15 aug. 2014 VØ eksamensopgave - Tivoli A/S Jeg har virkelig brug for svar om nogen har denne opgave liggende som de vil dele. ASAP
  • reducering af udtrykket

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har styr på reducering af et udtryk... (2a+3)*(3a-5)+a har fået dette udtryk, hvilket skal løses dog kan jeg ikke finde rundt i det. Tusind tak på forhånd.
  • Omvendingsformlen (Bayes-sætning)

    Forumindlæg
    På en cykelfabrik har man to cykelpumpemaskiner, A og B. Maskine A står for 60 % af cykelproduktionen, mens B producerer resten. Maskine A producerer en defekt cykelpumpe med 3 % chance, men sandsynligheden for, at en cykelpumpe fra B er defekt er 5 %. a) Bestem sandsynligheden for, at en tilfæl...
  • Hjælp til CAS-værktøj

    Forumindlæg
    Hej jeg har ikke CAS-værktøj og har ikke lært hvordan man bruger det endnu. Er der nogen der kan løse A) hvor f(x)= 50 og give mig resultatet? Mvh Isabella
  • Kan man ændre valgfag i 3g????

    Forumindlæg
    Jeg har valgt matematik på A niveau og skal have mat på a efter ferien. dog fortryder jeg det og ønsker jeg valgte engelsk a i stedet for mat a. jeg ved godt at man normalt ikke kan ændre valgfag, men i mit tilfælde var mat alligevel ikke et af eksamenerne dem der valgte mat på b niveau skulle op...
  • Matematik opgave

    Forumindlæg
    Hej kan nogen hjælpe med løsning af: Bestem a og b så den lineære funktion f(x)=ax+b er løsning til differentialligningen y' = 2y + 4x
  • hurtig trekants hjælp

    Forumindlæg
    en trekant har sidelængderne 6,45 5,32 og 7,33 Beregn trekantens vinkler må man så selv bestemme hvad der er a,b og c? eller er der en eller anden måde hvorpå man finder ud af det på
  • navne

    Forumindlæg
    hvis man skal sige han har fem søskende og de hedder: il a cing sæur et frere --ved navn eller som hedder-- ved ikke hvordan jeg skal skrive det. nogen der kan hjælpe?