Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 15461 til 15480 af 39512
-
Terminsprøve skr. fremstilling dansk
ForumindlægHej :) I morgen skal jeg have terminsprøve i dansk, altså skriftelig fremstilling, og jeg er lidt i tvivl om hvilke hjælpemidler der er tiladt udover den sædvanlige retskrivningsordbog. Jeg har en masse gode bøger jeg godt vil have med. Og og og må man have noter med? Takker herfra og fortsat... -
ligninger
Forumindlæghvordan udregnes ? (x+2) (x-7) (A2- B2) (A2+B2) (2x+4y) (3x-Y) -
Optagelsesprøve stx
ForumindlægHeeej Allesammen,, Jeg skal op til en optagelsesprøven her i April.. Er der nogle der kan fortælle mig lidt om hvordan det foregår, jeg er nemlig meget nervøs og ved ikke hvordan det foregår.. Hvad for nogle fag skal man op i .... Skal man op i Tysk hvis man har valgt Tysk fortsætter??? Taak til ... -
Boksplot
ForumindlægHej, er der en som kan hjælpe mig med at fortolke dette boksplot? På forhånd tak -
Ingeniør vs. cand.scient.
Forumindlægnu er 3g officielt ovre og mellem alle studenterfester skal jeg også finde ud af hvad jeg vil studere efter. jeg er i tvivl om det skal være en ingeniøruddannelse eller en uddannelse på universitetet (cand.scient.). hvad er forskellen i praksis? hvilken uddannelse har lettest ved at få et (godt)... -
(DP) Primtal
ForumindlægBevis eller modbevis, at ethvert lige tal større end 2 kan skrives som summen af to primtal. -
Fy og Ke eksamen C og B
ForumindlægHej Er der nogen, som kan foreklare mig, hvordan kemi og fysik eksamen på c og b niveau foregår? Er der forskel på disse to eksamener? Jeg har længde overvejet at hæve fysik og kemi til B, men ved stadig ikke hvad der er det rigtige. Der er meget forskel fra C niveau til B? Hvis jeg nu i ... -
Forskellen på ugrupperede- og grupperede observationssæt?
ForumindlægNogle der kan forklare mig forskellene på ugrupperede- og grupperede observationssæt. Nogle der kan hjælpe? -
Matematiske metoder
ForumindlægHej, hvad kalder man den matematiske metode, hvor man beviser et bevis eller har den overhovedet et navn?? -
tre andengradspolynomier HJÆLP!
ForumindlægBestem for hver af disse fortegn for koefficienterne a, b og c samt for diskriminanten d. -
Finans
ForumindlægNogen der vil hjælpe med at fortælle: hvad forskellen er på renteomkostninger og samlede omkostninger og bare omkostninger? Hvad en effektiv rente er? -
Reducer?
ForumindlægHjælp!! Hvordan regner man den her ligning: 3(x-3x)*6*(-1) -
både 5 og 13 går op i er
ForumindlægHej med jer derude:) jeg har brug for hjælp, og ville gerne have jeres hjælp. Her kommer den.? ( Hvad er Det mindste tal, som både 5 og 13 går op i er)? -
Hvad er den effektive rente
ForumindlægMin overskrift fortæller hvad jeg gerne vil vide. Tak! Forstår ikke helt begrebet inden for økonomi. -
folkeskolen- er det vigtigt man har følt med , hvis man skal på gym.?
Forumindlæg.....? -
Toppunkter
ForumindlægHej, er der nogen der kan fortælle mig hvad top punkter er, altså hvad det betyder i forbindelse med andengradspolynomier, og hvordan top punktet kan bestemmes? Hvad fortæller rødderne om parablen? -
Lodret fald
ForumindlægJeg er i gang med at skrive SRP og jeg har en udtryk som skal udlede (udtrykket er vedhæftet), men er pt i gang med at udlede den men skal jo forklare hvad man skal i de forskellige trin. Er nået pt så langt, men mangler forklaringerne, som bliver vedhæftet nedenunder igen. Er der mon der gider ... -
Hvor mange symmetriakser har et rektangel.
ForumindlægHjæælp! Hvormange symetriakser har et rektangel. -
Inkommensurable størrelser og Pythagoræernes verdensopfattelse
ForumindlægHej:) Jeg er igang med min SRP- opgave og kan ikke komme igang med mit spørgsmål, da jeg ikke kender noget til det. Mit spørgsmål lyder således: - Gør rede for inkommensurable størrelser og vurder betydningen for pythagoræernes verdensopfattelse. -
3-trinsreglen
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål om 3-trinsreglen, jeg håber I kan hjælpe mig. Hvorfor fonktionen skal være kontinuet for at kunne bruge 3-trinsreglen? :)
