Søgning på: spansk noter. Resultater: 15461 til 15480 af 20423
-
Kemi eksamen
ForumindlægHej, Jeg står og skal op i kemieksamen og er MEGET i tvivl om HVORDAN jeg ligesom skal bære det an. Vi har fået overskriften på eksamensspørgsmål offentliggjort (24 stk), og jeg overvejede lidt at lave nogle meget detaljerede dispositioner for hver overskrift, derudover har jeg overvejet at la... -
Vaser/keramik
ForumindlægSidder lige og kigger i mine noter omkring vaser og keramik og synes sgu umiddelbart at det er svært med nogle vaser at afgøre om de er sortfigurstil eller rødfigurstil. Som jeg erindrer det er den primære forskel at man i sortfigurstilen har tegnet figurerne sorte på en lys baggrund, hvorimod rø... -
Begyndelsesværdiproblemet
ForumindlægJeg sidder og skriver eksamens noter sammen med en studiekammarat, til Matematik 1-årigt A-nivveau, og vi er nu faldet over begrebet "Begyndelsesværdproblemet" (eller fra andre bøger "Begyndelsesbetingelse"). Definitionen fra vores bog er ikke fyldestgørende nok til at vi føle... -
Menuet?!
ForumindlægHej.. Håber at går godt godt med alles eksaminer!! Jeg håber der er nogen der gide at hjælpe mig lidt med en menuet.. Jeg skall op i morgen, og derfor har jeg sidder og læst det sidste.. Men pludselig gik det op for mig at jeg egentlig ikke rigtig ved noget om en menuet.. Det jeg kan tyde ud a... -
Engelsk
Forumindlæghej alle sammen, jeg håber i vil hjælpe mig. jeg har fået en engelsk tekst, hvor der er nogle spørgsmål til som skal besvares jeg syntes dette spørgsmål er ret kompileceret at svare på. jeg er med på hvad det betyder oversat men kan ikke rigtig beskrive det:D " this urge- to change and... -
Onenote ...skydrive
ForumindlægHej Jeg har skrevet en del noter på onenote, og nu ønsker jeg at se dem på min iphone...så jeg hentet onenote på min mobil.. Jeg har også downloaded skydrive til min bærbar og sat de filer ind som jeg ønsker åbne på min mobi Problemet er at filerne slet ikke duller op på min mobil... -
Hjælp til type opgave: polære koordinater
ForumindlægHej! Nogen der ved hvordan man kan regne sådan en sag ud? Use polar coordinats to find the limit. [if (r, Θ) are polar coord of the point (x,y) with r ≥0, note that r -> 0+ as (x,y) -> (0,0)] lim x3+y3/x2+y2 (x,y)->(0,0) Jeg ved det skal ... -
mdt. tysk eksamen.
ForumindlægHej alle. Skal til tyskeksamen i næste uge, så vil høre om der har lidt referater til nogen af de jeg skal op i. Nogen af dem er: Geld af Doris Dörrie Geld macht nicht immemr glucklich Wie schamlos darf werbung sein Der deutsche werberat Das ministerium fur Staatssicherheit Stasi-opfer: Gequalr ... -
Ruf mal an
ForumindlægNogen der kender teksten "Ruf mal an" af Irene Rodrian? Hvis nogen har haft om den i skolen er lignende, vil jeg virkelig gerne have noter eller lignende. Det er en eksamenstekst Og så lige; helt præcis, hvad betyder "Ruf mal an" så? Hvis nogen har lyst til at hjælpe, og har... -
jeg har virkelig brug for hjælp.
Forumindlæghej, jeg har virkelig brug for en som vil kigge dette stykke igennem, da jeg synes det er utrolig svært at se sine egne fejl. - ps. det haster!! (: - I think we have to do something about this rising problem, and it has to be now. Some of the things I think we can do, to stop happy slapping is... -
kort rettelse, tak:)
ForumindlægI chose those lines because I disagree with Lone Frank’s opinion. That we do not have a soul, but it is coming outside. I think that we all have a soul, and the soul make us different from each other. I believe that the sol is a very important part of the body and the life, and that we always wil... -
engelsk
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med ret fejlene i de sætninger. tak på forhånd 1) they were terrible sad at his dead. 2) she slways offended peoples¨fellings. 3) all the new furniture who he had bought were painted white. 4) in the real life he was not a actor but a doctor. -
Panserformlen
ForumindlægJeg læser i min note, og mangler noget i den sidste linje; Når man har en differentialligning y' + f(x)y = g(x) har løsningerne y = e-F(x) (∫ eF(x)g(x) dx + C) og ingen andre. Men, med en begyndelsesbetingelse y(x0) = y0 er der præcis een løsning y = e-F(x) (x0∫x eF(x)g(x)... -
Fejl i dette?
ForumindlægHej alle. Kan i hjælpe mig med, om dette er korrekt? ..Specielt er jeg lidt i tvivl om sidste sætning. Tak :) Today we have created thousands of boundaries in order to separate and divide us. We separate ourselves not only by class or gender, but also by ethnicity, culture, religion, colour or n... -
Differentation: at udlede
ForumindlægHej! Lige et hurtigt spørgsmål. Sidder og forbereder noter til min eksamen, og flg. problem opstod. Det handler overordnet set om differentialkvotienter, og jeg er pt. ved at udlede 1/x I bogen beskriver de hvordan man kommer fra 1/x - 1/xo / x-xo til -1 / x*xo Problemet er bare, at de så smukt h... -
Et indgreb i et ligevægtssystem (KemB)
ForumindlægHej! Jeg sidder lige og hygger mig med en kemi-rapport omhandlende ligevægtsloven. Min ligevægtsreaktion ser således ud: Fe3+ + SCN- (klar væske)<--> FeSCN2+. (rød væske) Jeg tilsætter så noget HP04 2- dinatriumhydrogenfosfat, der skulle reagere med Fe3+. Her ringer der så en klokke, for nå... -
Den utrolige og sørgelige historie om den troskyldige Erendira og om hendes ryggesløse bedstemor
ForumindlægHej er der nogen, der har analyseret Gabriel García Márquez' værk: "Den utrolige og sørgelige historie om den troskyldige Erendira og om hendes ryggesløse bedstemor"? Vi skal analysere med fokus på fortællestilen, fortællemådens betydning for formidling af værket, bud... -
fordampningsvarme - til kg?
ForumindlægHej, Vi har lavet et forsøg, hvor vi skulle beslutte vands fordampningsvarme. Vi noterede en række værdier af en dyppekogers energiforbrug og vandets massetab. Den ene tog vi i kwh, og den anden tog vi i gram. Jeg ved at jeg skal have kwh til kJ ved at gange med 3600. Det som jeg så und... -
Indryk ved start af afsnit
ForumindlægHej med jer, Jeg er begyndt at prøve at lære den vidunderlige LaTeX-verden at kende. Jeg bruger bogen "The not so short introduction to LaTeX2e". En rigtig fed bog, men jeg kan ikke lige finde ud af hvordan jeg slipper for at der er indrykning hver gang jeg starter et nyt afsnit. Jeg v... -
Ang. Matematik B STX - Uden hjælpemidler - Prøve 2
ForumindlægJeg vil gerne lige meddele, at denne prøve: "Matematik B STX - Uden hjælpemidler - Prøve 2" på jeres portal kan være svært for rigtig mange at løse fejlfrit, inklusiv undertegnet, når dette sker: Jeg klikkede videre og noterede mig, at dette også forekommer på næste spørgsmål i prøve...
