Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 15481 til 15500 af 42938
-
Racisme i engelsk!
ForumindlægHej søde mennesker! Jeg har valgt "racisme" som mit emne i mundtlig engelsk til min eksame. Er der nogle er jer, der har ideer/tekster om racisme?? Hvis i har nogle ideer eller tekster, så må i meget gerne skrive dem ned til mig! Det vil være et stort hjælp! - Tak på forhånd!(-; -
Dansk - hjælp!
ForumindlægHej "studies"(-; Jeg har i dag trukket "Livet på godt og ondt" i dansk mundtlig eksam. Jeg vil bare vide, at har i nogle gode tekster inde for dette emne? Det vil være et stort hjælp! - Tak på forhånd!! -
Søger hjælpelærer.
ForumindlægHej, jeg er en 16 årig pige, går i 10.klasse. Søger hjælpelærer til min dansk & engelsk mundtlig eksamen. Der er løn med i det, og vi kan snakke nærmere hvis det er lige noget for dig. Det skal helst være nogle der bor i tæt på Hinnerup:-) Også hvis det er i aarhus. -
Integralregning
ForumindlægJeg har et spørgsmål som jeg ikke forstår, ved ikke helt hvordan skal man forklare den, det til mundt. eksamen Stamfunktionbegrebet og regneregler for det ubestemte integral, herunder integration ved substitution. Har lavet det med stamfunktionbegrebet, det mere det med regneregler ... -
Bestået enkeltfag?
ForumindlægHvordan ser man om man har bestået enkelt fag? for jeg har fået 00 og 02 i årskarater mundlig og skriftlig men til eksamen fik jeg 02 i begge.. Betyder det at jeg har bestået dette fag eller ej? -
Gummisætning
ForumindlægEr der nogle der kan sige nogle gummisætninger til dansk mundtlig eksamen? Gummisætninger er sætninger hvor man taler en masse uden rigtigt at sige noget,hvis man ikke kan svare på spørgsmålet, der bliver stillet. -
karakter
Forumindlæghej jeg fik 02 i mundtlig og 4 i skriftlig til eksamen på dansk a niveau men har kun fået 00 / 00 i års karakter har jeg bestået eller vægter eksamenskaraktererne højere? :S -
moderne tid
Forumindlæghej idag trak jeg et emne til mundtlig dansk. - jeg trak moderne tid er der nogen af jer der har et eksempel til en noveller, roman, reklame eller andet? som jeg kan bruge til min eksamen mange tak på forhånd :) -
Budskabet i ''Hed August'' af Knud Holst???
ForumindlægHej. Jeg er virkelig på spanden angående min mundtlige eksamen, hvor jeg trak ''Kærligheden'' Og valgte den her tekst af Knud Holst. Jeg har meget svært ved at finde frem til budskabet i denne novelle!! Håber der er nogen, som vil hjælpe mig! :) :) :) -
Socialrealisme
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i mundtlig dansk og har trukket socialrealisme. Hvis der er nogle af jer, der har nogle gode bud af noveller, kortfilm, artikler osv., så er I mere end velkommen til at smide en kommentar! Det skal selvfølgelig være noget, der omhandler socialrealisme. På forhånd ... -
Hvad kan jeg perspektivere min artikel til?
ForumindlægJeg skal fortælle om en artikel, om Caspian Drumm - den transseksuelle der sidste år fik bortopereret sine bryster, til mundtlig eksamen, men ved simpelthen ikke hvad jeg kan perspektivere den til? Nogle idéer? -
DET DOBBELTTYDIGE TILFÆLDE
ForumindlægJeg sidder og er ved at forberede til mundtlig eksamen matematik b. Jeg er i tvivl om hvad dette: sin(180-v)= sinv præcist er, er det det dobbelttydige tilfælde? Og hvis ja, ville jeg sætte meget stor pris på hvis der var en der kunne hjælpe mig med en definition og bevis for det. På forh... -
Perspektivering til Star Wars film?
ForumindlægEy, jeg er igang med at lave en synopsis til min mundtlige eksamen i Dansk. Jeg har trukket menet Science Fiction og har derfor valgt Star wars som mit prøveoplæg. Jeg ville høre om der var nogle tekster som man kunne bruge som perspektivering til det? Tak på forhånd. Marcus. -
Målestoksforhold
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen i morgen. og jeg er lidt lost omkring målestoksforhold. Jeg har lavet en cykel rute, som er 25,7 km i virkeligheden og 8,9 cm på kortet. Hvordan finder jeg målestoksforholdet ud af det? Håber i kan hjælpe :) -
Det gyldne snit
ForumindlægHej folkens. Jeg skal til mundtlig eksamen i morgen i matematik. Jeg for forklare, hvad det gyldne snit er fra et matematisk synspunt?? og så skal jeg lave nogle udregninger omkring det gyndlesnit?? Håber der er nogen der kan hjælpe :) -
Perspektivering
ForumindlægHej, nu skal jeg snart til den mundtlige dansk eksamen og jeg har valgt at fortælle lidt som salmen "velkommen igen, Guds engle små" jeg mangler dog lidt ideér til perspektivering, nogle foreslag? -
Sammenhæng mellem variables vækst (potensfunktioner)
ForumindlægJeg skal til eksamen i matematik b mundtlig i morgen, og mangler at kunne sige noget om spørgsmålet Sammenhæng mellem variables vækst (potensfunktioner) Jeg håber der er en der kan hjælpe mig. på forhånd tak -
Analysemodel?
Forumindlæg-Hej SP -nu skal jeg snart til mundtlig dansk eksame (STX) jeg vil dog høre om i har eller kender et sted hvor jeg kan hente en række analysemodeller tl f.eks. kortfilm, noveller osv. ? :) -
H.C Andersen
ForumindlægHej Jeg har trukket "H.C Andersen" til dansk mundtlige eksame i 9 klasse. Det er jo altid godt at skrive lidt om ham inden man begynder med hans eventyre, så har I nogle gode ting at skrive om ham? Tak på forhånd -
Hjælp til dansk - reklamer
Forumindlæghej allesammen, Jeg er igang med at lave reklameanalyse til min mundtlige dansk eksamen og er nået til et punkt på analysemodellen der hedder "er der tale om identifikation eller prestige?" og jeg er lidt i tvivl om hvad der menes med det. håber i kan hjælpe mig. Isabella
