Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 15481 til 15500 af 170163
-
Eksame hjælp! produktion med bæredygtigt udnyttelse af naturgrundlaget
ForumindlægHej, jeg har lavet en problem løsning, som jeg skal fremlægge om her til eksamen. Er der mulighed for en som evt kan hjælpe med, at se problemløsningen igennem, og evt hjælpe mig med at finde et forsøg og en model som kunne passe rigtig godt ind. Evt mødes på et biblotek. Jeg betaler gerne fo... -
to funktioner ukendt, bestem a,b og c i en af funktionerne
ForumindlægDisse opgavetyper er desværre min svaghed.. kan nogen hjælpe? -
PANIK!!
ForumindlægJeg sidder nu her, dagen inden jeg skal op i samf A - og jeg panikker! Jeg forstår meget lidt af samf, og har i det hele taget rigtig svært ved det! Samtidig er jeg dårlig nok klar over hvordan eksamen foregår, da vores lærer kun kort har briefet os. Kan I ikke hjælpe mig? Jeg vil enormt gerne bl... -
Gode noter til kemi b eksammen
ForumindlægHej alle, Jeg skal op her om 1 uge til Kemi eksammen. Jeg er i gang med at læse op, så hvis der nogle der har lyst til at dele deres kemi noter, vil det være en stor hjælp<333 -
tysk eksamen Träume und Zukunft
ForumindlægHej jeg har trukket Träume und Zukunft til min tysk eksamen, men er meget fjern fra hvad jeg skal skrive om da det skal kunne have en relation til tysskland gerne et hurtig svar, please på forhånd tak (: -
Hjælp Tysk eksamen i morgen - Treffpunkt Weltzeituhr
ForumindlægNogen der har læst denne tekst og har nogle noter til den? alt form for hjælp er velkommen, jeg skal til tysk eksamen i morgen og jeg er virkelig dårlig til tysk. SÅ please hjælp. Jeg er desperat. -
HJÆÆLP! NG eksamen på tirsdag! Naturens balance??
ForumindlægHej :) jeg skal til NG eksamen her på tirsdag i 1.g... jeg har noter til alle mine emner, men mangler dog et: Naturens balance????. nogle der kan forklare mig hvad det handler om??? -
Eksempel på disposition til historie eksamen stx
ForumindlægHejsa . Jeg er så heldig at skal op til historie eksamen i morgen - og kunne derfor godt tænke mig at høre, om nogen af jer evt. har en disposition liggende (bare så jeg har en ide om, hvordan den ser ud) ? -
HAR DU HAFT ERFARING MED REKLAME I EKSAMEN HJÆLP HJÆLP HURTIGT!
ForumindlægHejsa SP Leder efter en som har haft eksamen i reklamer/dem som har meget og god erfaring med reklamer. Brug for hjælp omkring min disposition også med punkter siden det er reklame -
Mundtlig dansk eksamen 9 klasse
ForumindlægHej herinde Skal til mundtlig dansk eksamen 9 klasse i novellen Pernille af Hermann Bang, fordybelses område1800- tallets litteratur. Nogen som kan hjælpe mig med hvad jeg kan perspektivere til? -
Ideer til SRP, Biologi A og Kemi B
ForumindlægHej allesammen .. Jeg skal snart til at vælge fag + emne til SRP, men mangler ideer til et super spændende emne at skrive om.. Jeg regner med at skrive i Biologi A og Kemi B , men Biologi A og Idræt B er også en mulighed.. Så hvis der er nogen, der har nogle spændende ideer til emner, må i meget... -
I am looking a danish native speaker...
ForumindlægHello... I am looking a danish native speaker who would likes to give me a private danish lesson about 2 h per week.If you are interested in just contact with me. Regards Adrjanna adrjannax@yahoo.com -
Notetagning i IØ
ForumindlægHejza..Jeg har i dag haft mine første timer i international økonomi og er meget itvivl om hvordan jeg bedst tager noter til faget.Mit spørgsmål til jer går på hvordan I vil anbefale at jeg gør det?Hvordan laver man nogle gode overskuelige notater?I må også meget gerne komme med notetagnings-råd t... -
Mangler Kemi A eksamenssæt fra 2014 HTX
ForumindlægHej, efter UVM har fjernet de gamle eksamensopgaver fra nettet, tænkte jeg på om der er nogen der ligger inde med eksamenssættet Kemi A fra 2014 HTX. Ville være en kæmpe hjælp. På forhånd tak :) -
SWOT Analyse af DS Torm A/S
ForumindlægHey...Sidder og rodder med lidt afsætning, vi har lidt svært ved at finde svage sider til virksomheden DS Torm A/S... Er der en af jer der har nogle gode forslag? -
EMNE TIL AT - BIOLOGI C OG HISTORIE A
ForumindlægHej folkens! Jeg ville lige høre om der er nogen af jer der har forslag til emner i AT (emnet er i år mad og mennesker) i fagene biologi c og historie a. -
SRP-emne i Fysik B og Matematik A
ForumindlægJeg skal til at vælge emne til SRP inden for fagene Fysik B og Matematik A. Jeg har overvejet noget med fjedre, men er bange for at det bliver for svært. Nogen foreslag?! -
Gode notater til pensum i STX Engelsk A?
ForumindlægHej alle SP-er ! Er der nogen der ligger inde med nogle gode notater til engelsk A? Så er tråden her hvor vi kan dele notet og andre guldkorn med hinanden :-) -
(TP) Vieta Jumping a la grisehønen
ForumindlægDen gode dreng, grisehønen, skrev i sin tid følgende indlæg: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=528262 Nu har jeg forsøgsvis udformet 2 øvelsesopgaver indenfor emnet. Alle er velkomne til at forsøge at besvare disse - men læg evt. besvarelser som links, for så kan andre gætte m... -
Ligning for en cirkel med centrum i C (a,b) ??
ForumindlægHej, Jeg har en opgave jeg ikke helt forstår da den er uden hjælpemidler, dog har jeg en formel at gå ud fra.. Opgaven og formlen er vedhæftet.
