Søgning på: dansk reportage. Resultater: 15521 til 15540 af 41162
-
rettelse af opgave
ForumindlægKan Studieportalen også rette ens opgaver? -
lille spørgsmål
ForumindlægHvad udtrykker ”tener que” + ”estar + gerundium” og giv eksempler? er blank -
Fejlsætning
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvad fejlen er i følgende sætning? “Were there any signs of that their marriage was falling apart last Christmas?” Jeg ville mene det er "of that", og måske brug "the fact that" istedet. -
Biologi
ForumindlægHej sp, Er der nogen af jer der har styr på emnet stamceller. Det er meget vigtigt. På forhånd tak -
Sætninger
ForumindlægHe is fascinated by her beauty (Han er fascineret af hendes skønhed) He was involved in a lot of trouble (Han er involveret i en masse konflikter) She was taken to the local hospital (hun var blevet bragt på hospitalet) Er de engelske sætninger korrekt engelsk? Tak på forhånd og god weeken... -
Mangel på varer i krig
ForumindlægHvordan kan det være at man mangler bestemt varer midt i en krig? Hvorfor var der f.eks. mangel på morfin i anden verdenskrig? Tak på forhånd og god aften. -
Ideer med apstrof?
ForumindlægSkal ideer med apstrof eller ej? -
Universitet
ForumindlægHej alle derude. Kan i nævne nogle universitet uddannelser som man også kan bruge i udlandet arbejdmæssigt? F.eks USA. Kunne godt tænke mig en uddannelse som man kan bruge i andre lande, så man kan leve/bo der + man arbejder der og oplever verden samtidig. Kh Kevin -
før nutid hjælp
Forumindlægjeg forstår ikke hvad man skal her, kan ikke komme videre.. Hjælp -
Jeres Udvikling gennem gymnasiet
ForumindlægHej hele SP. :-) Jeg er blot interesseret i at høre hvordan I har udviklet jer igennem gym? Både socialt, fagligt og som person. Jeres verdenssyn dengang og nu. Lad os sige fra 1g til 3g .. Dette spg er rettet imod stx, men andre må også gerne svare, bare i blot informerer om i er hhx, hf eller ... -
Matematik opgave Curl F
ForumindlægHej jeg har lidt problemer med den følgende opgave: Vi får følgende vektor felt: F=Theta=-sinΘi+cosΘj Vi bliver bedt om at finde curl F, men jeg ved ikke hvordan :( Hvis der er nogen der kan hjælpe mig, vil det være en stor hjælp. -
AT 2014
ForumindlægHej, Jeg skal til at skrive en synopsis til min AT. Det overordnede emne er Mad og mennesket. Jeg har valgt at skrive om Kosher i Danmark i fagene religion og historie. Er der nogle, der kan hjælpe med noget godt. Fx. en problemformulering eller nogle forslag til hvad jeg kan inddrage. -
leje af bolig i jordan
ForumindlægHej alle. Jeg vidste ikke helt hvor jeg skulle stille spørgsmålet, så forsøger mig ad her. Jeg er i gang med at finde et sted at bo i Jordan fra 1. september 2014- ca. juli 2015. Jeg ved det er tidligt, men jeg vil gerne foreberede mig så godt jeg kan. Jeg har undersøgt en del lejligheder i ... -
matematiske emner oversat til engelsk
ForumindlægHej SP Jeg skal lige have følgende emner oversat til engelsk. Det her er en del af et pensum i mat. Tak på forhån. Her er de: Komplekse tal følger og rækker Topologi Sætninger om invers afbildning og om implicit givne funktioner Generel optimering under bibetingelser Konveksitet Lineære optim... -
HJÆLP FYSIK OG KEMI ! TIL IMORGEN
ForumindlægHej alle sammen sidder her og skal have svartet på de her fysik og kemi spøgersmål er gået helt i står -.-' er der nogen som kan hjælpe mig ! Vigtige spørgsmål i Syre/Base/Salte. Hvad er PH-Skalaen? Hvilke ioner er der altid i syrer? Hvilke syrer er der i baser? Hvordan opstår en ion? H... -
!!HJÆLPE!!
ForumindlægHej, jeg skal til 9. klasse eksame og har trukket emnet "fra barn til voksen", men kan virkelig ikke finde nogle nolge tekster om emnet. Håber virkelig i kan hjælpe mig. Det må være alt fra noveller til reklamer bare i kan hjælpe mig. -
TYSK oversættelse
ForumindlægHej er nogen der vil rette min oversættelse: Mange forældre kan ikke genkende deres børn, når de kommer i puberteten. Pludselig får de nye vaner. De kommer sent hjem om aftenen, går i mærkeligt yøj og distancerer sig fra forældrene. Kun sjældent fortæller de forældrene noget. Milena Moser, der e... -
Fuld HF, hf-enkeltfag, eksamensbevis
ForumindlægHej Er der nogle har taget en fuld hf via enkeltfag? Jeg vil gerne se hvordan beviset ser ud, hvis nogle vil uploaded. Jeg tænker mere på hvor mange fag man skal have for at få en fuld HF gennem enkeltfag -
Hjælp!
ForumindlægHvad er forskellen med at jeg træner og jeg trænerer eller jeg trænere? Tak på forhånd. -
Kildehenvisning i EOP
ForumindlægHvordan henviser jeg til en personlig kilde - altså en person som jeg selv har interviewet - i en rapport? - Det er oprigtigt en EOP (erhvervsområdeprojekt), men det indgår ikke i kategorierne.
