Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 15541 til 15560 af 27879
-
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket 2. verdenskrig i dansk og ved ikke helt, hvordan jeg skal komme igang og heller ikke helt konkret, hvad jeg skal komme ind på, da det er et meget bredt emne. Nogle forslag? Håber i kan hjælpe miig Tak på forhånd! -
AT Jordskælvet i Japan 2011
ForumindlægHej. jeg skriver om jordskælvet i Japan 2011 og kunne godt bruge nogle at snakke lidt med om emnet og udveksle nogle tekster og hvad nu ellers så skriv til mig eller hvis du bare er gavmild så smid nogle links til hvor du har fundet noget på nettet :) -
sneedronningen (DHO)
ForumindlægHej folkens;) Jeg skal i næste uge aflevere min DHO blanket og jeg har valgt dansk og af emne sneedronningen! Men jeg simplehent ikke finde teksten, så vil spørge om der er nogen herinde der kan hjælpe mig med at finde den? Tak på forhånd! -
HJÆÆÆÆLP!!!!!!!!
ForumindlægVi har til eksamen i 9.a klasse trukket historie. Emnet vi trak var "ismernes magt" og vi har virkelig brug for ideer til produkter, som vi kunne lave! Håber i vil hjælpe os, da vi allerede skal aflevere det d. 25 maj. -
IØ og Eng
ForumindlægHej har du evt nogle gode emner man kan skriv om i iø og engelsk ? i need some tænkte lidt på velfærden i usa, eller obamas sygesikringsreform, men det er ikke meget så ja har du noget du har hørt om eller selv vil skrive om er du velkommen til at komme med dine forslag -
Råd?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal i morgen fremlægge om emnet naturkatstrofer, og hjælpeorganisationer! Jeg har valg at fortælle om vulkaner, tornadoer og Rødekors! Har nogle gode råd til hvad, der ville være rellevant at fortælle om?? (Er så skide nervøs!) -
Hjælp!
ForumindlægHar fået til opgave at skrive om solceller, skal udforme det som en artikel. Ved ikke lige hvor jeg skal gå i gang eller kigge, så kunne jo være der var nogen der havde nogle gode links eller iddér. Synes emnet er lidt svært at forklare, speciel virkningen af dem. På forhånd tak -
Hjælp med eksamen
ForumindlægHej jeg har trukket Human rights and wrongs, under det emne har jeg valgt og snakke om Womans right og jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal snakke om. Har I nogle ideer?? Hav en god aften -
Hjælp til teori i AT
ForumindlægHej jeg skal snart til AT-årsprøve, faktisk nu her på torsdag. Og jeg har ikke fundet en teori eller model der fortæller eller forklare selviscenesætelse - det er emnet. Jeg har om Lady Gagas selviscenesættelse, og kan ikke finde en teori som jeg gerne vil bruge i mit analyserende spørgsmål. No... -
Nulhypotese og signifikansniveau 5 %
ForumindlægHej allesammen. Jeg har vedhæftet en opgave, som jeg har virkelig svært ved. Jeg har generelt svært ved denne her emne, og håber derfor virkelig meget, at der nogen som er så venlig til at hjælpe mig :)))) På forhånd, tak! -
Eventyr - Perspektivering.
ForumindlægJeg skal til mundtlig dansk eksamen d. 9. Juni 2016 og jeg skal have lavet en synopsis hvor i jeg skal forklare om noget perspektivering. Jeg ville gerne høre om der er nogen der kan forklare mig lige præcist hvad "perspektiveringsområder" betyder i sammenhæng med emnet Eventyr? -
Begrebsliste? Evt. online?
ForumindlægHej! Er der tilfældigvis en, som ligger inde med en begrebsliste over et eller flere emner i faget bioteknologi? Eller eventuelt ved, om det er muligt at finde en online? Jeg tænker, at det vil være en rigtig god hjælp til at læse op til den skriftlige eksamen! På forhånd: tak! Og forts... -
EØ-skabeloner
ForumindlægHej Skal til eksamen om en månedstid i EØ, er så småt begyndt at forberede mig til prøven. Jeg har en del skabeloner til faget, men det ville bestemt hjælpe med nogle andre eksempler. Emner er: Regnskab, investering, finansiering, driftsøkonomi Tak for hjælpen :) -
Tove Ditlevsens digte - HASTER!!!
ForumindlægHej. Jeg har trukket ondskab til prøveeksamen, og vil bruge et af Tove Ditlevsens digte. Jeg har tænkt mig at bruge digtet ´´Døden 1´´. Kender i nogle andre digte af Tove Ditlevsen som omhandler emnet, mht. ondskab? Det vil være til stor hjælp! :) -
kristendoms problemformurlering!!!
Forumindlæghej, ved ikke så meget om hvordan man laver en problemformulering så tænkte på om der kunne hjælpe mig lidt på vej. emne: sekter delemne: scientology problemformulering: Sekter er meget hemmelige, og hvorfor er de det? og hvorfor mener eksperter at ordet er blevet ligegyldigt? har ingen ... -
eksontinel funktion
Forumindlæghej jeg skal snart til mat eksammen. jeg har dog lidt forberedeleses problemmer med overstående emne.. halveringskonstanten for en ekspontiel aftagende funktion og hvordan man bestemmer fordoblingskonstanten for en ekspontiel voksenede funktion ligegyldig hvilke tal der bruges -
Engelsk mundtligt
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op i engelsk mundtlig på fredag og vil gerne forberede mig. Vi har emnerne: being young Cyber me the Amish rights hvis nogle af jer kunne finde på nogle spørgsmål som måske kunne blive stillet ville det være en kæmpe hjælp forhånd tak. -
KERNEFYSIK
ForumindlægJa... Håber bare at jeg ikke trækker det! Men hvis jeg nu gør, vil i så ikke give mig nogle råd indenfor emnet? :-) Hvilke forsøg bør jeg f.eks. lave? Hvad skal jeg fortælle om? Hvad er godt for mig at vide? Hvis nogen har bare så meget som et svar på et af spørgsmålene, ville det være fa... -
Fysik - Energi og energiomdannelse
ForumindlægSkal til mundligt fysik b, eksamen og har fået et spørgsmål om energi og energiomdannelse. Er der en der ligger inde med en disposition til netop det emne "energi og energiomdannelse" som jeg kan få lidt inspiration af? For ved simpelthen ikke hvad jeg skal komme ind på. -
Forsøg til det periodiske system
ForumindlægHej :-) Skal op i fysik/kemi her i morgen. Det eneste emne jeg mangler at finde nogle forsøg til, er det periodiske system. Har i nogle forsøg i kunne anbefale, som også hænger sammen med det, så kan jeg få noget teori på til det? På forhånd tak!
