Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15541 til 15560 af 25907
-
dumper i årsprøve
ForumindlægHvad sker der hvis man dumper i årsprøve altså i ens snit under 2.0 ? MEN man har snit på 7,7 i standpunktskarakter ? og går i 1.g? Får man love til at går videre i 2.g ? -
Hjælp til krav til indledning + metasprog i indledningen
ForumindlægSidder pt og skal skrive min indledning til SRO, og har lige indset at jeg var gået i gang med at lave en indledning som man ville i dansk, i stedet for den man ville lave til SRO/SRP, hvilket fik mig til at indse at jeg faktisk er ret usikker på hvordan man laver indledning - derfor, er det okay... -
Lektiehjælp i matematik søges
ForumindlægHej. Jeg er en pige, som går i gymnasiet i 3.g og bor i odense. jeg søger hjælp i matematik på A niveau 2 til 3 timer om ugen. jeg har brug for hjælp til mine afleveringer og studieretningsopgaven, som jeg skriver i matematik og historie. Man får selvfølgelig løn. Jeg håber at der er nogen der h... -
Lektiehjælp til matematik A søges
ForumindlægJeg er en pige der går i 3.g, som har fået den fantastiske mulighed at komme til Caribien i fire måneder, med skolens accept. Jeg søger derfor en til at hjælpe mig med matematikken. Da jeg er i Caribien, vil hjælpen komme til at foregå primær over nettet eller pr. tlf. Jeg søger både være hjælp t... -
AT kvindefrigørelse
ForumindlægHej Er der nogle der har skrevet om kvindefrigørelsen i AT Det kunne være en stor hjælp Tak på forhånd :-) -
HHX
ForumindlægHej. Jeg er en dreng på 15 år som går i 9 klasse. Jeg skal på efterskole efter sommerferien og jeg vil bare høre om mit snit i 10 klasse, gælder hvis jeg skal søge ind på HHX? Mit snit ligger nuværende på 4,5 og det ved jeg godt at jeg skal ændre og det har jeg også tænkt mig. Hilsen den fortvi... -
Kan jeg gå videre i 2.G? Niels Brock
ForumindlægHej allesammen, det er mit første spørgsmål her så jeg gør det bare kort, jeg er næsten færdig med 1.G på Niels Brock, og jeg ville spørge om det var muligt for mig at gå videre på 2.G? Grunden til at jeg spørgere er fordi at jeg fik skiftet klasse her i Januar måned, og det gik så op for mig a... -
Brystkræft i mindste detalje
ForumindlægHej alle sammen (: Jeg er ved at skrive SRP om brystkræft. Jeg har brug for noget materiale som virkelig beskriver brystkræft ned i mindste detaljer og som svarer til biologi A. Jeg har længe kigget rundt på nettet, men alle de sider jeg har fundet, har kun beskrevet brystkræft overfladisk. Så er... -
dispensation fra kvote 2?
Forumindlæghej, jeg skal søge ind i år på kvote 2 (er international student), og har ikke haft mulighed for at rejse ud eller tage på højskole for at "tjene" point i kvote 2 -regnskabet. Jeg har ok karakterer (men som alle andre IB'er ser snittet ikke så godt ud efter konverteringen), erhvervs... -
Hvad er fejlen?
Forumindlæg1) Last summer's tragically news was that a football player was struck by lighting during a game. hvad er fejlen? -
Er man godt begavet hvis man taler 5 sprog flydende?
ForumindlægSe ovenover. -
Er det grammatisk korrekt?
ForumindlægJeg har skrevet: "Med hensyn til de tavse hentydes der nok til de fattige, kasteløse." Kan man godt sætte et komma dér, hvor jeg har sat den, og kan jeg godt afslutte mit sætning på den måde eller er det forkert? -
MUSIC CENCOPSHIP?
ForumindlægHej allesammen! MUSIC SENSORSHIP! Har i en god sang,,sanger,land som er blevet udsat for censor?? (alt undtagen Eminem) skriv evt. og send links! tak på forhånd!:) -
hjæælp mig jeg vil gerne få højer karaktere?
Forumindlæghvordan kan man få højer karaktere? jeg har mange venner der slet ikke er god til sproget og hellere ikke til selve faget men de får altid 10 tal til eksamen? hvad er årsagen? er der et bestemt måde til eksamen? hvad kan jeg gøre for at få højere karakter? please hjæææællppp venlig hilsen mig... -
Spørgsmål om Vietnamkrigen
Forumindlæg1. Hvad var USA's rolle i Vietnam krigen, og hvorfor var det så vigtigt for dem at være med i den? 2. Hvordan var holdningen hos den amerikanske befolkning over deltagelsen i Vietnam krigen, og hvordan er eftervirkningerne af krigen i dag? 3. hvad blev resultatet af Vietnam krigen, og hvem ko... -
Potensfunktioner?
ForumindlægHej har brug for hjælp med denne opgave. Er også i tvivl om det omhandler potensfunktioner, men den formel man bruger i potensfunktioner er opgivet i opgaven: f(x) = b*x^a ? håber i kan hjælpe :) -
Viking
ForumindlægHej er der nogen som har skrevet om vikinge skibe ( hvordan de var opbygget osv) -
Officiel oversættelse af karakterer? (ang. pre-IB)
ForumindlægJeg vil gerne ansøge til pre-IB på Nørre G, og ét af kriterierne er at man skal sende sine karakterer og "if non-English: in official translation". Er der nogen der ved om de mener at man skal gå til et oversættelsesbureau, når de skriver "officel oversættelse"? Kan et oversæ... -
8 korte spørgsmål
ForumindlægHej alle! Jeg har lavet nogle spørgsmål, som jeg gerne lige vil have tjekket for fejl :) 1) What does the meaning Belinda mean? 2) What are the conditions with The World Cup and Olympics do you think do they will have enough money? 3) What can the private sector contribute to the infrastru... -
grammatik-regler - HJÆÆÆLP!
ForumindlægHej, jeg har akut brug for hjælp til at finde grammatiske fejl i disse sætninger, og give en forklaring på hvorfor de er forkerte. Tak på forhånd! 1. Often 2.A do their homework late at night. 2. Karina has forbid her students to arrive late. 3. Karina's parents car was better than Kari...
