Søgning på: srp engelsk. Resultater: 15541 til 15560 af 31639
-
Dansk/tysk ordbog med køn
ForumindlægJeg har brugt meget tid på nettet, men min søgning har endnu været forgæves; en dansk/tysk ordbog og evt. omvendt, der har mulighed for at fortælle, hvilket køn navneordet er i. Da jeg bruger ufattelig meget tid på at slå ordene op - bare for at se, om der står et m, f eller n efter ordet, vil je... -
Eksamensråd!
ForumindlægKære studieportal, tænkte vi måske kunne starte en lille tråd til ære for alle vores eksamenstips og råd? Skriftligt såvel som mundtligt! -
rettelse af Englesk stil (Low visibility)
Forumindlægrettelse af Englesk stil (Low visibility) -
ordet inkl.??
Forumindlægbetyder det med. el. uden??? altså der stå Der afholdes en mundtlig prøve med forberedelsestid (inkl. instruktion og materialeudlevering) på ca. 30 min betyder det at man har 30 min forberedelse ud over at man trækker materialet??? eller er har man 30 min ialt??? med materialeudlervering og for... -
Vigtigste kendetegn for digte
ForumindlægKan nogen kort forklare, hvad det vigtigste digte kendertegner? #tak på forhånd.. -
Hjælp mig..
ForumindlægJeg skal op i dio på tirsdag, og jeg ved ikke hvad skal sige!! Er der ikk nogen herinde, som kan fortælle mig, hvordan en dio eksame foregår?? -
SSO - hvad skriver I om?
ForumindlægJeg er så lost vdr. SSO, ved ikke hvad jeg skal skrive om... Hvad skriver I andre om, eller hvad har I skrevet? -
Enkelt eng. sætning
ForumindlægHeii alle i dejlige mennekser Jeg er ved at lave en oversætelse og er meget i tvivl om den her sætning er korrekt.. Dk, som skal oversættes.. - For akkurat som stenaldermandens køkkenmødding afslører, hvordan han boede og levede. - Min oversættelse.. - Because exactly as the kitchen midde... -
Formler
ForumindlægFind formlerne på følgende aminosyre glysin og L-glutamin syre ? Det kan vi ikke finde ud af?? Hjælp? -
Gærcellen sammenlignet med menneskecellen?
Forumindlægja overskriften siger nok det hele.... er der nogen der har nogle ideer til på hvilke punkter man kan sammenligne dem? -
Formel Logik
ForumindlægHvad menes der med Gödels ufuldstændighedssætning? -
Hvis jeg siger ....""
ForumindlægDarwinisme?` Er der så nogen der siger "Det ved jeg". Så håber jeg at du, kan hjælpe mig med, at finde ud af hvad darwinisme kort går ud på!:. For har nemlig brug for det! tak for hjælpen -
SSO - Fibonaccital
ForumindlægJeg sidder og skriver SSO om Fibonaccital, men er kommet i tvivl om, hvorvidt der er nogle regler for, om man skal skrive henholdsvis "f_n" eller "F_n". Er det ligegyldigt om det er med stort eller lille f? -
A-niveau fag
ForumindlægHej allesammen! Jeg vil gerne vide hvad det betyder, når man har et fag på A-niveau? Bliver a-niveauet bygget på i 3.g, eller hvordan? -
hjælp. opgaven skal afleveres imorgen kl. 16
Forumindlægønsker hjælp til oversættelse.... A: The coop, which has pledged not to promote junk food products itself during children’s schedules, wants tougher rules. Forbrugsforeningen, som har lovede ikke at reklamere junk food produkter selv under børnenes program, ville sejre regler. B: The rese... -
hjælp! skal tegne præ-og postsynapsen og makere hvor der sker en diffusion, exocytose,elektris impuls og en kemisk impuls, nogen der kan hjælpe?? gerne hurtigt.
Forumindlægskal tegne præ- og postsynapsen og makere hvor der sker en diffusion, exocytose, en elektris impuls og en kemisk impuls, er der nogek der kan hjælpe, gerne hurtigt -
please hjælp
ForumindlægJeg ved godt at dette er fransk-forum... men har lige denne opgave der bare lige skal kigges igennem,,,,, synes nemlig i er ret gode her inde... menge tak på forhånd.. Fedme er blevet et af den vestlige verdens største sundhedsproblemer, ikke mindst i USA. Hvem har skylden for, at vi bliver ove... -
Retningslinjer: Trolls i forummet
ForumindlægVi har desværre måtte erkende, at der på det seneste på Studieportalen.dk har huseret trolls. Vi kan under ingen omstændigheder acceptere at medlemmer bliver chikaneret og mobbet og i værste fald bliver skræmt væk fra Studieportalen.dk. For at komme problemet til livs har vi indført forskellige t... -
Eksamen 1.g
ForumindlægHej alllesammen, Nu er det så lige blevet offentliggjort at jeg skal op i Kemi B (mundtlig)...Men jeg går kun i 1.g? Hvordan hænger det lige sammen? Skal jeg regne med at der kommer flere eksamner (altså fx. i mine c-niveau fag, som jeg meget gerne vil op i :)). Også kunne det være dejligt, h... -
tyrkisk oversættelse
Forumindlæghej den skrift på tyrkisk vil i oversæte til mig sanirsam away i´m tak på fohånd
