Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 15621 til 15640 af 65601
-
Filosofi eksamen.=>Kiekegaard?
ForumindlægNogen der tidligere har beskæftigt sig med: Frygt og bæven af Kiekegaard? Og muligvis har nogle noter til den? -
Noter til eksamen samfundsfag.
ForumindlægHej alle rare mennesker. Jeg er en pige, som skal til FSA i samfundsfag på torsdag!! Jeg føler bare ikke rigtig jeg har styr på noter til folketinget og EU. Er der nogle som har nogle gode noter som jeg må tillade mig at bruge som inspirationskilde. Specielt til folketinget har jeg brug for hjælp... -
EKSAMEN STX (B)
Forumindlæghej jeg skal op på torsdag, så det haster lidt. nogen der har analyse ark af en novelle, artikel eller et digt?? Altså i engelsk faget tak -
Kemi c eksamen
ForumindlægHej Jeg er igang med kemi turbo på GSK. Jeg skal om en uge op i kemi c. Det er ikke mit stærke fag. Er der nogen, der ved hvor meget der skal til for at bestå med et 2 tal (6 efter gammel skala). -
Hjælp til bedømmelse af skriftlig eksamen
ForumindlægHej Er der en som kan hjælpe med at vurdere min eksamensaflevering, er nemlig ikke helt enig med den givende karakterer. Skriv privat! -
Bio C eksamen og fagudtryk
Forumindlægskal man bruge mange fagudtryk.. ? sådan som koagolere istedet for størkner, og polysakkerider istedet for kulhydrat ?.. -
Matematik test prøvesæt
ForumindlægNogen der har prøvesæt 5 - 9.klasse? Inde på gyldendals webprøver -
hjælp til matematik - kasses grundflade
Forumindlægheyy har endu engang brug for hjælp til en opgave. - Tak på forhånd -
Hvordan foregår old eksamen?
ForumindlægHej.. Jeg ville gerne høre hvordan en old eksamen foregår.. Hvad man skal snakke om? Min lærer har ingen ting sagt, det gad han ikke bruge tid på, for han var sikker på vi ikke kom op, men det gjorde vi altså.. -
Dansk eksamens stil....
ForumindlægHej. Jeg sidder her med en rigtig dårlig fornemmelse i maven efter min Dansk skriftlige eksamen.. så tænkte jeg om der ikke sad et sødt menneske der ude et sted, som eventuelt kunne have interesse i at læse min stil igennem og give lidt feed back? -
Ny reform - eksamen - hvordan?
ForumindlægHej Jeg skal op i billedkunst, men jeg aner simpelthen ikke hvordan det forløber??! Man får et (eller flere?) billed(er) man skal analysere, og så skal man fremlægge(??) sit eksamensprojekt?? Jeg tror at der er mange fortabte sjæle derude, hvad angår billedkunst eksamen! -
Eksamen - Gode noter eller information
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i Religion C på onsdag. Jeg kan enten komme op i kristendom, islam, etik eller buddhisme. Er der nogen, der har nogle gode notater til disse emner eller et lille guldkorn? :) -
Matematik genier søges
ForumindlægHey matematik genier. Sidder lige her med en større matematik aflevering til på fredag, og er gået i stå ved nogle af opgaverne. Kunne være nice hvis i lige gad se på det; 1) Yrsa og Theodor skal reducere udtrykket: (a-b)/2a + (3b-2)/5a -4 Yrsa skriver: (5a-5b-6b+2+4)/10a + (5a-11b+6)/10a Th... -
Blive væk fra eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg er pt. ved at færdiggøre min hf på enkeltfag på VUC. Jeg har de sidste to år gået i en hf klasse, men grundet stres valgte jeg at droppe valgfagene, og tage dem senere. Min klasse blev studenter i sommers, og jeg forstsatte så på skolen på enkeltfag. Jeg manglede Spansk og et b val... -
Ægyptisk matematik - Nilens oversvømmelse
ForumindlægJeg sidder og skriver SRP, hvor jeg har om ægyptisk matematik, men jeg er lige stødt på et lille problem som jeg håber der er nogle som vil hjælpe med. Jeg har en problemstilling som lyder sådan: Forklar nogel af de geometriske metoder, som ægypterne anvendte i forbindelse med Nilens oversvæmme... -
Vejen til matematik AB1 - Differentialregning HASTER
ForumindlægEr der nogen der har udregningerne til side 50, 51 og 53 i Vejen til Matematik AB1/Uden hjælpemidler?? Mvh Anna -
Skriftlig biologi A eksamen - Hjælp
ForumindlægJeg var op til eksamen i skriftlig biologi A fredag 26/5. Efterfølgende bliver jeg ved med at bryde mit hoved med, hvorvidt jeg har svaret rigtigt og godt på opgaverne. Samtidig kommer jeg hele tiden i tanker om fejl og mangler i mine besvarelser. Jeg er ret perfektionistisk, og det stresser mig ... -
Sidste opgave i forberedelse til eksamen
ForumindlægHej Alle. Har brug for hjælp på denne opgave, jeg står helt blankt i forhold til hvordan den skal laves,derudover skal det bruges til min eksamen senere i eftermiddag, så jeg håber der er nogle der vil hjælpe mig. Takker på forhånd 1. Hvilken form har forskriften for et po... -
SO eksamen til i morgen!
ForumindlægHej. Jeg skal have lavet min synopse til min SO eksamen(erhvervsøkonomiske område) færdig til i morgen kl. 10. Jeg er endnu ikke begyndt, og har på en måde lyst til at lave det pis. De siger at alt under 02 ikke giver adgang til 2.g næste år. Har I nogen råd til hvad jeg skal gøre??? Det er ikke... -
9. klasse matematik
ForumindlægHej, Jeg skal i 9. klasse snart, og ville gerne vide, hvilke ting man lærer i 9. klasse i matematik. Jeg ville gerne lære det på forhånd, da jeg ikke ville falde så meget bag ud, og så ville det ikke være nyt stof for mig. tak
