Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 15621 til 15640 af 27496
-
NaBH4 Reduktionsmidlet
ForumindlægHejsa ! Er nogen istand til at svare mig påhvorfor NaBH4 er et godt reduktionsmiddel i organisk kemi ? Med venlig hilsen Henrik Vitrup -
Fotoner & bølgelængder #2
ForumindlægHvad er det her for en formel, som er brugt her? Jeg kan ikke finde den i min kemi-bog. Hvad står Rdb for? En = -h·c·Rdb/n2 -
Kogepunkt
ForumindlægHey stuideportalen. Vil gerne have hjælp hurtigt til en kemi opgave. Hvordan er 2-methyl-3-ethylpentan's kogepunkt i forhold til octans? Tak på forhånd -
Hjælpelære
ForumindlægHeeY.. Jeg vil gerne har en hjælpelære til matematik, fysik og kemi da jeg har svært ved disse fag. Jeg går i 2.g håber der er en som vil hjælp. -
nogle forslag?
ForumindlægHej!Jeg har kemi på B niveau.Vi skal lave et projekt om brintbiler. Har I måske nogle gode forslag hvad man kunne undersøge/beregne? -
skema til reaktioner..
ForumindlægHey alle.. er lige i gang med kemi rapport og har et lille spørgsmål.. Hvad hedder det skema man laver hvor man beregner massen, molar massen og stofmængden for alle de produkter man har i et reaktionsskema? -
Ioner
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for noget hjælp til min kemi opgave. Håber i kan hjælpe med følgende spørgsmål: Hvordan dannes en ion? Og hvordan navngives en ion? -
Atommodellen?
ForumindlægJeg har fået en spørgsmål i Fysik/Kemi som lyder på: Hvad er atommodellen og hvordan har atommodellen udviklet sig gennem historien? Hjælp tak :) -
Hjæælp
Forumindlæger der nogen som har skrevet en kemi rapport om potentiometrisk titrering?????????? for jeg har svært at regne koncentration af HCL. -
Er virkelig i en slem.......
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen imorgen og synes ikke at jeg har forbredt mig særlig godt. Er der nogen der sidder med nogle velinformeret kemi B Noter???????????????. -
opgave blå bog
Forumindlæghej. nogen der har den bog der hedder studentereksamensopgaver i kemi august 1996-maj 2000 som tilfældigvis har lavet opgave 1 august 1996? på forhånd tak -
Phenoler, er det en alkohol?
ForumindlægHej alle :) Jeg har spørgsmålet: Har phenoler noget at gøre med alkoholer? Vil det være relevant at komme ind på til eksamen i kemi B? Mvh Esben :) -
Strukturformel
ForumindlægHej.. Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg sidder lige og laver noget kemi om isomere af alkoholer, men hvordan tegner man 2-methylbutan-1-ol? -
Hjælp mig nu.
ForumindlægHar sat mit indlæg i både studieretningsforum og i kemi, har ikke fået hjælp endnu. og jeg virkelig i stå, hjælp mig lige, se mine forrige indlæg, hedder dandan. Tak -
Friedel-Crafts
ForumindlægHej! Leder efter en kemi-ekspert.. Er Kolbe-Scmitt syntesen også en Friedel-Craft acylation? Eller hvordan hænger de sammen? Håber virkelig en vil hjælpe :) -
atom 17 (chlor)
ForumindlægHej alle. Skal lave en kemi journal. og vil lige ha svar på et spørgsmål vi har for; - tegn og beskriv atom 17 (chlor) altså hvor mange protoner, neutroner og elektroner der er ;) Tak -
Landolt forsøg
ForumindlægHey alle, er der nogen herinde som sidder med rapporten om "Landolts forsøg" og som vil sende mig den. Jeg skal nemlig bruge den til min SRO I kemi........... Tusinde tak -
Finde C i databog
ForumindlægHvor i min databob finder jeg stoffers varmekapacitet C? Min bog hedder: Databog fysik kemi -
Nationaletest
ForumindlægHej allesammen, nogle der har været til nationaletest i 8 klasse, som der kan fortælle hvike emner de var oppe i . Derudover hvad med fysik kemi/Geografi :) -
Hvor finder man hjælp?
ForumindlægEr der nogen som ved hvor man kan tage kontakt, hvis man gerne vil have noget "ekstra undervisning" i kemi?
