Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 15661 til 15680 af 134825
-
FYSIK/KEMI EKSAMEN DET HASTER!!!!!
ForumindlægHej Jeg skal op til fysik/kemi eksamen og jeg har svært ved at finde ud af hvad induktion og transformation er? Er der en venlig sjæl som vil hjælpe? Tak på forhånd. -
Tips til Mundlig eksamen i 9
ForumindlægEr der nogen der har nogle tip til mundlig eksamen i Dansk. Skal op på mandag og er meget nervøs. Vil gå efter et 7 tal. -
Internet til eksamen - hurtigt!
ForumindlægHej Jeg vil blot gerne vide om det er lovligt at vise eksempelvis videoer fra internettet under en AT-eksamen? Tak på forhånd :-) -
Mundtlig spansk eksamen - HASTER
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig spansk eksamen i morgen, og kunne godt bruge en til at læse mit oplæg igennem. Er der en der ville have lyst til at hjælpe mig? -
Vejledning inden eksamen
ForumindlægEr der nogen der er behjælpelig til at give en vejledning om hvordan man skal opstille sin disposition til mundtlig eksamen i matematik? -
Samf C eksamen
ForumindlægHvad skal man fortælle for at frembringe et 8tal til samf c eksamen, samt hvordan skal man disponere det ? mVh. Michael -
Mdt. eksamen i AT
ForumindlægHvornår afholdes den mdt. eksamen i AT? Og kan det passe at der kun vil være to lærere til stede, en af vejlederne og en censor udefra? -
Fysik A eksamen
ForumindlægHej, jeg sidder her og forbereder mig til eksamen, og tænkte på om der mon er nogen, der ligger inde med noter om laseren? alt kan bruges :) På forhånd tak :) -
lære udenaf eksam
Forumindlæghej skal man endlige have styr på, hvert t´roesbekendel i biblen og sura i koran? altså lære dem udenaf til eksamen? og hvad skal man bruge dem til, er det til at perspektiver med den ukendte tekst tak -
Hvad må man have med? Samfundsfag eksamen
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvad man må have med til eksamen? Må man have bøger osv. med til forberedelsen hvis det er det, man vil? Jeg takker på forhånd :) mvh Hingo -
Matematik eksamens ark
ForumindlægKan i ikke give mig et link til hvor facitne står for alle eksamens arkne matematik a niveau, har lidt svært ved at bruge hjemmesiden -
Eksamens opgave sæt i mat.
ForumindlægHey, er der nogle der ved om det er muligt allerede nu, at finde det opgavesæt til min eksamen i morgen? FSA Matematik maj 2014 -
Kildekritik, historie eksamen:
ForumindlægSkal man til historie eksamen vælge at snakke om hvordan man har været kildekritisk, snakke om at det er en primær/sekundær kilde osv? -
Mat A & Fys B (SRP)
ForumindlægJeg har i forbindelse med min kommende SRP opgave valgt at skrive i Mat A og Fys B, med hovedvægt på Mat. Jeg har endvidere valgt at skrive om differentielligningerns anvendelse i mekanikken. Har i enkelete forslag til hvad jeg kan skrive om? Gerne uddybende. Jeg har noget af denne art i tankerne... -
Biologi mundtlig eksamen
ForumindlægHej biofolk!Da jeg skal op til eksamen i bio A, er jeg intresseret i at vide om der er nogen af jer, der har prøvet at været til bio mundtlig eksamen. Hvordan forberedte i på eksamen i biologi. Jeg søger også noter til bio A- niveau. Tak -
Studieretningsprojekt mat(A)-Fys(B)
ForumindlægHei allesammen.. Jeg skal til at vælge emne i næste månede, og jeg er helt på bar bund.. eller ikke helt.. :) Jeg vil skrive i enten Mat(A)-Fys(B) eller Mat(A)-His(A).. Jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle forslag!!! jeg har selv overvejet noget med Kvinder og matematik.. eller optik.. men kunne... -
Eksamenssæt HTX b-niveau 2015
ForumindlægHej med jer :) Er der nogen af jer som kan hjælpe med alle opgaverne i opgave 1 og 2? - Hvis i har hele opgaven/sættet liggende, vil jeg meget gerne se den/det (og hvis i gider, så muligvis også få en forklaring til spørgsmål af opgaverne når jeg har set dem) :) -
læst VÆDDEREN 1961 Cecil B. ?
Forumindlægjeg skal skrive et brev fra vagn, til ole (som blev dræbt/såret) men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, nogle der ar nogle fif eller ideer? -
Knudeteori - Mat A og Kemi B
ForumindlægHej derude Jeg skal til at vælge fag og emne til studieretningsprojektet og vil meget gerne skrive i Mat som hovedfag og Kemi som sidefag (evt. også hovedfag hvis andet ikke er muligt) Jeg har læst lidt her og der og fundet ud af, at jeg egentlig meget gerne vil skrive om Knudeteori. Jeg har lånt... -
Omskriv til formen (ax+b)^2
ForumindlægJeg har fået en opgave, der driller lidt. Omskriv 4x^2 - 12x+9 Skal man bruge kvadratsætningerne her - og hvorledes?
