Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 15721 til 15740 af 163702
-
I've chosen this topic because
ForumindlægEr det nødvendigt til mundtlig eksamen i engelsk at fortælle, hvorfor man har valgt emnet? Det er jo lidt spild af tid... Tak på forhånd -
Udregning
ForumindlægEfter reformen skal man udregne sit gennemsnit på en anden måde. Men hvad hvis man kommer op i et fag? Jeg har fransk B, og der får jeg to karakterer der hver gælder for 0,75 i gennemsnittet. Hvis jeg nu trækker fransk i år som mundtligt eksamen, gælder karaktererne så kun for 0,5, fordi der er 3... -
Fag til eksamen
ForumindlægHej, jeg går i 10. klasse og skal snart til eksamen. Jeg har valgt at gå kun op til mundtlig/skriftlig engelsk og mundtlig/skriftlig dansk. Jeg er egnet til det gymnasie jeg vil ind på. Jeg vil ikke op i matematik og tysk da jeg godt jeg forudse mine karakter, og jeg ved at det vil være de samm... -
Jeg har et problem
Forumindlægnår jeg skal op i engelsk plejer jeg at lærer teksterne uden af! er der nogen der har bedre råd, og jeg får simpelthen stressssss -
lidt hjælp!
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at oversætte noget om proteiner som jeg skal bruge til min biologiaflevering men ærligt talt så er engelsk ikke en af mine stærke sider så derfor vil jeg spørger om der ikke er nogen som kan hjælpe mig med at oversætte det her fra engelsk til dansk. Jeg har selv prøvet men ... -
Holiday and Dream Vacations
ForumindlægHej alle sammen derude Jeg har trukket Holiday and Dream Vacations til Mundtlig Engelsk 10. Klasse, men jeg ved ikke hvad jeg skal fortælle om og hvor jeg kan finde informationer om emnet. Pleeeeeeease jeg beder om jeres hjælp derude. -
Gennemsnitsberegning gymnasiet?
ForumindlægHej jeg har oprettet denne tråd da jeg er en smule usikker på hvordan man beregner sit gennemsnit i gymnasiet. når man beregner gennemsnittet - medregner man da både eksamenskarakteren i et fag og samtidig også den årskarakter man har fået i faget? hvis nu man har været oppe i f.eks. dansk a ... -
English literature
ForumindlægHej gutter og gutinder. Jeg har fået "English literature" i mundtlig engelsk. Jeg er blank på, hvad jeg kan snakke om, da jeg har fået afivde, at shakespear, skulle være utrolig svær at snakke om. Nogle tips? -
gramma
ForumindlægJeg skal rette disse sætninger og forklare mine rettelser med grammatiske termer mm. 1) He said he wanted to go and lie down. Because he felt sick with worry. Skal punktum ik slettes? men hvad er grunden, er det 'fordi bisætningen hører til den foranstående hovedsætning'? Og er der fler... -
Hvad er mit snit?
ForumindlægEr der en der vil hjælpe mig med, at regne med snit ud? Års Eks Billedkunst 9 Dansk, skriftlig 8 7 Dansk, mundtlig 9 8 Fysik, skriftlig 8 6 Fysik, mundtlig 9 ? Historie 10 8 Idræt C ... -
Rapport - Energi Effektivitet
ForumindlægNogen som vil kigge denne rapport igennem for evt fejl osv.? Jeg har undladt hypotesen samt konklusionen, da jeg har været helt på bar bund, med hvad jeg skulle skrive der. Nogen som kan hjælpe eller har en idé? Derudover, kunne jeg godt bruge nogle ideér til mere så som diagrammer eller lign. ... -
Den kloge narrer den mindre kloge
ForumindlægEr der nogle af jer, som ved hvad ordsproget "Den kloge narrer den mindre kloge" hedder på engelsk? .. Eller om der er et andet ordsprog på engelsk, som dækker over det samme?! -
Årsprøve
ForumindlægEr en mundtlig årsprøve med eller uden censor? -
hjæLP haster
Forumindlægnogen som vil hjælpe med en historie om a knife , a map , a dead body , a føtex bag . a shampoo bothe det skal være engelsk -
Eksamensbevis
ForumindlægHej derude Er der nogen der kan fortælle mig om karakteren i Billedekunst C-niveau kommer til at stå på min eksamenbevis, hvis jeg har haft det på mellemniveau(B) og været op i det? Hvordan foregår det, pluser man dem sammen og dividerer eller hvad? -
Delprøve 1 B niveau
Forumindlæghej hvor kan man hent Delprøve 1 prøver fra maj eksamen 2011 -
Hvordan får jeg lavet en god outline omkring emnet Prom Night
ForumindlægHejsa, jeg skal have lavet en outline og mit emne er Prom Night, hvad ville være godt at have med? -
haster. lektiehjælp søges
ForumindlægJeg er en pige som søger lektiehjælp i engelsk. Jeg har begge fag på A niveau. Jeg går i 3gbor i glostrup og har derfor hårdt brug for hjælp, så jeg kan få en god eksamenskarakter til sommer. jeg betaler gerne. -
Oversætte - Vittigheder
ForumindlægEr der nogen som kan oversætte nogle vittigheder ? 1. Økologisk sex Hvordan dyrker man økologisk sex? - Man skal lade være med at sprøjte! 2. Det var en dansker, en nordmand og en svensker der kom op til en luder. Luderen bad danskeren og svenskeren vente og tog nordmanden med ind. Da de havde få... -
vil blive kirurg - studieretning valg?
ForumindlægHejsa.. Jeg har virklig brug for jeres hjælp. Jeg vil gerne have flere informationer om hvilke gymnasiumer er bedst at vælge imellem hvis man vil læse medicin især kirurg og hvilke studieretning jeg skal vælge. jeg går nu i 9. klasse men der er ik særlig meget tid tilbage så jeg vil lige vide hva...
