Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 15741 til 15760 af 176853
-
HTX Matematik B Eksamen 2009
ForumindlægNogen der har en færdiglavet opgave fra HTX Matematik B eksamen fra 2009? Jeg snakker om den her: http://static.uvm.dk/udd/gym/eksamensopgaver/2009/Matematik_B_maj09/ Tak. -
Eventyr til min eksamen - Hvad gør jeg?
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til en dansk eksam om ikke så længe, og har dog stadig ikke fundet et eventyr som jeg skal analysere. Kan i anbefalde noget? -
Antal eksamener, hvilke puljer osv.
ForumindlægHej! Jeg er kommet lidt i tvivl om hvor mange (og hvilke) eksamener man skal op i, i henholdsvis 1.-, 2.- og 3.g. Jeg har Samfundsfag på A, Engelsk på A og matematik på B som linje. Derudover har jeg tysk fortsætter på B, biologi på C, fysik på C og mediefag på C. Er det rigtigt for... -
FSA : Fysik eksame - Fif
ForumindlægJo nu skal jeg op til eksame her på onsdag, og så tænkte jeg på nogen herinde havde nogle forsøg der kunne give et ekstra plus.Emne:1: Vand2: Det periodiske system3: Radiaktivitet Det skal siges at jeg kun skal bruge fif i de 3 emner, reste har jeg styr på.* i Radioaktivitet ahr vi kun lært om Al... -
24 timers eksamen :O
ForumindlægHej SP :) Sidder i forberedelse til tysk eksamen i morgen, og har trukket en tekst af Jakob Arjounis, et uddrag af hans roman Magic Hoffmann :) Ville høre om der er nogen der har noget liggende, noter, analyse eller noget lingnende. :) For så ville jeg rigtig gerne se det.. Jeg ved ikke hvilke... -
Samfundsfag B eksamen
ForumindlægJeg sidder med 24 timers samfundsfags eksamen og skal op imorgen. Jeg har trukket emnet: socialisation, identitetsdannelse, social differentiering og kulturelle mønstre. Hertil er der en statistik der viser hvor mange indvandrere og efterkommer der er kommet fra 2000 til 2014. Desuden er der en s... -
Oplæsning til dansk eksamen
ForumindlægHej, jeg skal læse dette teksstykke op til dansk prøven: “Et af lysene gik ud. Skyggerne blev dybere, da jeg tilsluttede mine livgivende apparater. Oppe på taget havde jeg opstillet lynafledere for at opfange elektriciteten i atmosfæren. Livet er det store spring, den fuldkomne forskel, mum... -
Tysk eksamen - plz
ForumindlægHejsa... jeg vil meget gerne hører om i har læst nogle af de tekster som jeg skriver ned senere. Det er meget vigtigt for mig, jeg har også selv en del noter, men vil da meget gerne også ha jeres hvis i har noget liggende... Det er altid godt og få læst andres så man er helt sikker Det drejer sig... -
Disposition eller ej til eksamen?
ForumindlægEr det bedste at lave en dispostion eller undlade at lave en, hvis man i forberedelsestiden står i den situatuin at, at man kun når at lave redegørelsen og analysen men ikke perspektiveringen/diskussionen? -
Mundtlig eksamen i samfundsfag
ForumindlægHej alle. Nogle der gider forklare mig helt præcis hvad det er min fremlæggelse i samfundsfag skal indeholde? Folk taler om synopser osv. Skal jeg lave det? og i så fald, hvad skal jeg så fremlægge ud fra min opgave. Mvh. Ida -
Hjælp til eksamen, ellers dumper jeg.
ForumindlægBrug oktet reglen til CH2-CH2 Pllease -
Er dette vigtigt at kunne til eksamen?
ForumindlægHvis jeg kom op i en moderne gennembrudstekst.. fx af Ibsen... eller en hvilken som helst anden MGB-forfatter, ville det så være vigtigt at inddrage Georg Brandes i samtalen?? -
sidst eksamen skal score 10.
Forumindlæghej med jer:D jah, nu er det sådan at jeg skal op i his på tirsdag og skal score et 10 tal for at få huen(hvist ikke at eksamenssnit skal være over 6 troede det var den samllede snit). Det jeg vil spørge jer om er, hvordan kan man øve sig rigtig godt og grundit? Er der noget specialt jeg skal g... -
Mundtlig eksamen hassssster
Forumindlæghej ,hvordan ska man bevise at funktionen f(x)=e^kx har stamfunktionerne F(x)=1/k e^kx+k. jeg kom til at man skal bruge regnereglen der hedder f(x)= e^kx => f'(x)=k*e^kx men ved ikk hvordan ska jeg beregne det videre. håber I vil kunne hjælpe -
Omkring en eksamen på universitetet
ForumindlægHej, jeg har et spørgmål omkring eksamener på universitetet. Jeg ved, at man har en eksamensperiode her i december, når man går på universitetet, men hvor lang tid foregår denne periode? :) -
Dansk eksamen - medieområde
ForumindlægHej. Jeg skal op i dansk d. 24, og har ind til videre læst på den litterære del. Er der nogen, som har gode råd eller links til det sproglige og det mediemæssige stofområde - det ville være til stor hjælp. På forhånd tak;) -
Sæsonkorrigeret ledighed?? (Eksamen, haster en smule)
ForumindlægHej. Jeg skal til samfundsfagseksamen i morgen, og har fået en graf over den "sæsonkorrigerede ledighed". Jeg har prøvet at finde noget om det, men jeg forstår det overhovedet ikke. Er der ikke nogle genier derude, der kan hjælpe lidt? På forhånd tak. :) -
Mundtligt dansk eksamen!! hjælp!!
ForumindlægJeg skal op til mundtlig dansk her i næste uge. Jeg har trukket overemnet ''opinions tekser'' - artikler hvor der er en mening i. - Og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal snakke om, fordi jeg ved næsten ikke noget om sagprosa. Eller jo det gør jeg vel, men ikke hvor det er såda... -
Kristendom - eksamen imorgen.
ForumindlægHej alle hjælpsommelige mennesker. Jeg skal til religionseksamen her imorgen, men har stadig nogle spørgsmål angående kristendomsemnet. Som jeg forstår det, 'overlapper' kristendommen jødedommen, men hvis mit pensum kun lyder på kristen, islam og buddisme skal jeg vel ikke komme ind ... -
ENG B EKSAMEN ARTIKEL
ForumindlægNogen som kan fortælle mig hvilken form for person der er tale om her er det 3rd eller 1st person? eller noget helt tredje http://www.guardian.co.uk/music/2003/mar/28/artsfeatures
