Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 15761 til 15780 af 141843
  • Hjælp til sansynlighed

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig lidt på vej med opgaverne? Opgave 1 Fra en pose med 3 hvide kugler og 2 sorte kugler udtages 3 kugler ved stikprøveudtagning med tilbagelægning til posen. Beregn sandsynligheden for følgende hændelser: a) der udtages to hvide og en sort kugle b) den tredje kugle er sort...
  • karakter?

    Forumindlæg
    Hvad er det for noget med de karaktere som er givet her inde... fx. 9\\a for en eksamensstil (gymnasie)... men kun 9\\c for en 1.g opgave... det er da også på a niveau...
  • HJÆLP TIL ENGELSK

    Forumindlæg
    Godaften Jeg tænkte på om nogen ville se på en opgave jeg har lavet i engelsk. Bare give lidt respons og rette fejl jeg har overset. Tak på forhånd
  • Det gyldne snit forhold

    Forumindlæg
    Hej, jeg har lidt problemer med denne opgave. Nogle der kan hjælpe? Medianen og middeltallet er udregnet til henholdsvis 1.6108 og 1.6055
  • Tid/kørsel

    Forumindlæg
    Når en bil kører med en gennemsnitsfart på 72km/timen, tilbagelægger den på 20 min.Hvor mange km kører den ??En opgave jeg ikke kan løse
  • uvm?

    Forumindlæg
    hey.. er der nogen der kan henvise mig til 2.g matematik opgaver på uvm, altså eksamensopgaver/terminsprøver.. kan ikke rigtig finde rundt der..
  • Gode vendinger?

    Forumindlæg
    Er der nogen, som ved om der eksisterer en hjemmeside med gode engelske vendinger? Vil gerne variere mit sprog (i dette tilfælde sidder jeg med en skriftlig opgave...)
  • Spinat.

    Forumindlæg
    Hvordan løser man dette? Ö z = 20,3 + 61,4 * 0,884^t .. hvor t er tiden. Opgave b) Bestem nitratindholdet, når vitaminindholdet er 15.
  • Skriftlig tysk stx A

    Forumindlæg
    Hvordan foregår skriftlig tysk på A niveau på stx? Er det en oversættelse, og en novelle og derefter nogle opgaver der skal besvares eller hvorledes?
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Nogen der har lavet opgave 1209 i mat 1 af jens carstensen og jesper frandsen ? Eller evt har en besvarelse af det velhæftede dokument ?
  • Kalkulationsrente

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg har problemer med at løse den her opgave (se vedhæftede fil). Hvordan skal jeg gribe den an? På forhånd tak. Sofie.
  • ideologiske og politiske grundholdninger

    Forumindlæg
    opgaven er ideologiske og polistiske grundholdninger ( udbud,efterspørgsel, marketkræfter og marketsligevægt Liberalisme Konservertisme socialisme sociallberalisme
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle jeg skal have hjælp til opgave 13 i det vedhæftede dokument, jeg har prøvet mig frem, men har ingen anelse på hvordan den laves, håber i kan hjælpe mig mange hilsner Mie
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Hvilket program skal jeg bruge til at åbne de downloadede filer???
  • My World

    Forumindlæg
    jeg skal skrive en engelsk stil med titlen "My World" Er der nogen som har gode ideer til hvad jeg kan skrive. Jeg ingen anelse om hvad jeg skal skrive!!??
  • Eø case 2 hhx 2. år

    Forumindlæg
    Hej...Jeg er virkelig kommet i nød og kan ikke nå at lave mine afleveringer, så jeg vil høre om der er nogen der har en vejledende løsning til Case 2 som er i erhvers økonomi bogen på 2. år på hhx.Håber der er nogen der kan hjælpe...
  • Færdighedsprøve i Matematik - 8kl

    Forumindlæg
    Hej folkens! Jeg har brug for HJÆLP, til at gør mig bedst klar til (færdighedsregnings prøve) til imorgen!! Vil I ikke plase hjælpe mig? - Er åben for alle ideer! ps: Tak på forhånd!
  • Rette dansk stil

    Forumindlæg
    Hej jeg skal aflevere min dansk stil imorgen, jeg vil blive meget glad, hvis du rettede min stil. Mvh NeWeBNår nisser græderDet var onsdag morgen, telefonen ringede. Jeg rejste mig søvnig over til telefon, og tog den. Det var Perus, der ringede. Han lød meget forvirrende og bange over telefonen. ...
  • SSO

    Forumindlæg
    HejEr der nogen der kan give mig ideer til, hvad man skal skrive i en indledning, til SSO, please jeg vil have svar.Jeg skrive i dansk, vil jeg lige tilføje!På forhånd tusind tak:)
  • 1-2-3 NU!

    Forumindlæg
    Hej alle.Nogen der kan fortolke romanen 1-2-3 NU! af Jepser Wung -Sung?;)