Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 1561 til 1580 af 154032
  • Dumpet mat a og særlige vilkår

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg står i den situation at jeg er usikker på om jeg er dumpet til min mat a skriftelig, jeg skulle op på særlige vilkår i skriftelig, men ikke i mundtlig. Tager man så stadig gennemsnittet af min mundtlige årskarakter og det 00 som jeg får og dividere det med to. Eller er det sådan så...
  • bestået mat a?

    Forumindlæg
    Jeg får 4 i mundtlig og 4 i skriftlig årskarakter. Hvis jeg skulle være så uheldig at dumpe begge eksamier med 00 i både mundtlig og skriftlig, har jeg så bestået matematik A på HHX?
  • Metoder i biologi

    Forumindlæg
    Jeg skal benytte metoder i biologi ved at inddrage et forsøg mht. behandlingsmuligheder af sklerose. Hvilke metoder (udover kvalitativt og kvantitativt) kan sådanne et forsøg indeholde?
  • skriftligt optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Er der slet ikk nogen som har været op til skriftlig optagelsesprøve ?? altså til stx
  • Biologi eksperter?

    Forumindlæg
    Hej . Håber nogen af jer biologi eksperter vil hjælpe med punkt c.
  • Teori i biologi

    Forumindlæg
    Hej, jeg har helt styr på metode og empiri, men jeg er ret meget i tvivl om teorien i biologi. Jeg har taget udgangspunkt i nogle forsøg andre har lavet, men synes ikke rigtigt der er nogen teori bag. Jeg skriver om fedme og følgesygdommene Håber i kan hjælpe På forhånd tak
  • SKRIFTLIG EKSAMEN - fp9 skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til eksamen i dansk skriftlig fremstilling imorgen og er begyndt at blive lidt nervøs, nogle last-minute tips/trics? Både til nervøsiteten og selve prøven, men især tips til prøven?
  • Engelsk A maj 2010

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen af jer der ved hvad opgaverne var i den engelsk skriftlige eksamen på A niveau i maj 2010? Har ledt mange gange, men kunne ikke finde den hverken ikke delprøve 1 eller 2.
  • Skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Hvad er det man bedømmer på i en skriftlig fremstilling?
  • Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej Kan man tage en skriftlig eksamen om, hvis man gik i panik under eksamen, og fik afleveret noget lort. Jeg havde det heller ikke så godt under eksamen, men har ingen lægeerklæring. Tak på forhånd.
  • Samf A sygeeksamen 2009, haster

    Forumindlæg
    Hey derude :) Er der nogen der kender emnerne til skriftlig samfundsfag A sygeeksamen 2009, da jeg skal til termisprøve i morgen? På forhånd tak :)
  • Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle, Nogen der har lyst til at læse min delprøve 1 og 2 fra den skriftlige eksamen i engelsk, og komme med lidt feedback? Mvh.
  • Skriftlig Årsprøve

    Forumindlæg
    Hejsa Er der en der vil hjælpe mig med at fortælle hvordan jeg bedst forbereder mig til skriftlig bioteknologi årsprøve?
  • Skrift eller talesprog

    Forumindlæg
    Hvad er Talesprog? Hvad er Skriftsprog? Eksempler på skrift og tale sprog?? Hvornår bruges de??
  • Forsøg-Biologi?

    Forumindlæg
    Skal til folkeskolens afgangseksamen i biologi om et par dage, og kunne godt tænke mig nogen forslag til forsøg, man kan lave i den forbindelse.Emnerne kommer bl.a. til at om handle:Grundlag for livSundhed og livsstilSøenGenetikEvolutionGlobale miljøproblemerØkosystemer(regnskov, dansk skov og ør...
  • Biologi eksamen

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg vil gerne vide noget om Åen som økosystem, hvilket slags ting kan jeg inddrage, og hvordan skal jeg forklare det? Er der måske nogen som har nogle gode sider, man kan bruge?
  • Metoder - biologi

    Forumindlæg
    Hvad inddrager jeg metoder til srp i emnet bilogi? Jeg arbejder med fedme.. Skal jeg også have forsøg med?
  • Biologi/Fysik.

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan hjælkpe mig med at beskrive de her planter. -Kakotræet og dets frugter. -Tenten og dets frugter. -Kaffebusken og dets frugter. -Kola-træet og dets frugter. -Tobaksplanten. Tak på forhånd.
  • Biologi + Musik

    Forumindlæg
    vi er i gang med vores første AT forløb hvor vi har valgt at skrive om Musikterapi som behandlingmiddel af stress eller andre mentale lidelser. Dog har vi problemer med at få udformet en problemformulering med passende problemstilling.. vi kan ikke blive enige og søger derfor hjælp i form af fo...
  • biologi / Idræt

    Forumindlæg
    Gør rede for Erythropoitins opbygning og funktion Hvis i har opgaver om det så må i gerne kontakte mig På forhånd tak