Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 1561 til 1580 af 154032
-
Dumpet mat a og særlige vilkår
ForumindlægHej alle. Jeg står i den situation at jeg er usikker på om jeg er dumpet til min mat a skriftelig, jeg skulle op på særlige vilkår i skriftelig, men ikke i mundtlig. Tager man så stadig gennemsnittet af min mundtlige årskarakter og det 00 som jeg får og dividere det med to. Eller er det sådan så... -
bestået mat a?
ForumindlægJeg får 4 i mundtlig og 4 i skriftlig årskarakter. Hvis jeg skulle være så uheldig at dumpe begge eksamier med 00 i både mundtlig og skriftlig, har jeg så bestået matematik A på HHX? -
Metoder i biologi
ForumindlægJeg skal benytte metoder i biologi ved at inddrage et forsøg mht. behandlingsmuligheder af sklerose. Hvilke metoder (udover kvalitativt og kvantitativt) kan sådanne et forsøg indeholde? -
skriftligt optagelsesprøve
ForumindlægEr der slet ikk nogen som har været op til skriftlig optagelsesprøve ?? altså til stx -
Biologi eksperter?
ForumindlægHej . Håber nogen af jer biologi eksperter vil hjælpe med punkt c. -
Teori i biologi
ForumindlægHej, jeg har helt styr på metode og empiri, men jeg er ret meget i tvivl om teorien i biologi. Jeg har taget udgangspunkt i nogle forsøg andre har lavet, men synes ikke rigtigt der er nogen teori bag. Jeg skriver om fedme og følgesygdommene Håber i kan hjælpe På forhånd tak -
SKRIFTLIG EKSAMEN - fp9 skriftlig fremstilling
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i dansk skriftlig fremstilling imorgen og er begyndt at blive lidt nervøs, nogle last-minute tips/trics? Både til nervøsiteten og selve prøven, men især tips til prøven? -
Engelsk A maj 2010
ForumindlægHej :) Er der nogen af jer der ved hvad opgaverne var i den engelsk skriftlige eksamen på A niveau i maj 2010? Har ledt mange gange, men kunne ikke finde den hverken ikke delprøve 1 eller 2. -
Skriftlig fremstilling
ForumindlægHvad er det man bedømmer på i en skriftlig fremstilling? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej Kan man tage en skriftlig eksamen om, hvis man gik i panik under eksamen, og fik afleveret noget lort. Jeg havde det heller ikke så godt under eksamen, men har ingen lægeerklæring. Tak på forhånd. -
Samf A sygeeksamen 2009, haster
ForumindlægHey derude :) Er der nogen der kender emnerne til skriftlig samfundsfag A sygeeksamen 2009, da jeg skal til termisprøve i morgen? På forhånd tak :) -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle, Nogen der har lyst til at læse min delprøve 1 og 2 fra den skriftlige eksamen i engelsk, og komme med lidt feedback? Mvh. -
Skriftlig Årsprøve
ForumindlægHejsa Er der en der vil hjælpe mig med at fortælle hvordan jeg bedst forbereder mig til skriftlig bioteknologi årsprøve? -
Skrift eller talesprog
ForumindlægHvad er Talesprog? Hvad er Skriftsprog? Eksempler på skrift og tale sprog?? Hvornår bruges de?? -
Forsøg-Biologi?
ForumindlægSkal til folkeskolens afgangseksamen i biologi om et par dage, og kunne godt tænke mig nogen forslag til forsøg, man kan lave i den forbindelse.Emnerne kommer bl.a. til at om handle:Grundlag for livSundhed og livsstilSøenGenetikEvolutionGlobale miljøproblemerØkosystemer(regnskov, dansk skov og ør... -
Biologi eksamen
ForumindlægHej allesammen Jeg vil gerne vide noget om Åen som økosystem, hvilket slags ting kan jeg inddrage, og hvordan skal jeg forklare det? Er der måske nogen som har nogle gode sider, man kan bruge? -
Metoder - biologi
ForumindlægHvad inddrager jeg metoder til srp i emnet bilogi? Jeg arbejder med fedme.. Skal jeg også have forsøg med? -
Biologi/Fysik.
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælkpe mig med at beskrive de her planter. -Kakotræet og dets frugter. -Tenten og dets frugter. -Kaffebusken og dets frugter. -Kola-træet og dets frugter. -Tobaksplanten. Tak på forhånd. -
Biologi + Musik
Forumindlægvi er i gang med vores første AT forløb hvor vi har valgt at skrive om Musikterapi som behandlingmiddel af stress eller andre mentale lidelser. Dog har vi problemer med at få udformet en problemformulering med passende problemstilling.. vi kan ikke blive enige og søger derfor hjælp i form af fo... -
biologi / Idræt
ForumindlægGør rede for Erythropoitins opbygning og funktion Hvis i har opgaver om det så må i gerne kontakte mig På forhånd tak
