Eksamensforberedelse

SKRIFTLIG EKSAMEN - fp9 skriftlig fremstilling

05. maj 2019 af hejjjjjjjjjj09 - Niveau: 9. klasse

Hej! 

Jeg skal til eksamen i dansk skriftlig fremstilling imorgen og er begyndt at blive lidt nervøs, nogle last-minute tips/trics? Både til nervøsiteten og selve prøven, men især tips til prøven? 


Svar #1
05. maj 2019 af hejjjjjjjjjj09

er der virkelig ikke nogle som ligger ind med et par tips? 


Brugbart svar (0)

Svar #2
05. maj 2019 af Moodie (Slettet)

Det er helt normalt at være nervøs :)

Jeg startede altid med, at lave layoutet først og derefter skrev jeg løst, det virkede for mig i forhold til min nervøsitet. 

Og det kunne være en god ide, at læse eller vide dine fejl i gamle stile.

Håber det hjalp ;)


Svar #3
06. maj 2019 af hejjjjjjjjjj09

Tusinde tak, tror jeg vil prøve at lave layoutet først denne gang så, eller i hvert fald lave en skitse af det i hånden 


Brugbart svar (0)

Svar #4
06. maj 2019 af Moodie (Slettet)

Husk at ikke bruge alt for langtid på din layoutet under prøven, da du også skal tid til skrive :)

Svar #5
06. maj 2019 af hejjjjjjjjjj09

har taget testen tidligere idag, men tak for tippet. Jeg havde egentlig god nok tid, men desværre gik vores printer i stykker så hele min klasse måtte bruge ca. 15 min på det. Af den grund nåede jeg ikke at korrekturlæse særligt grundigt og glemte desværre også at lave en overskrift :(


Brugbart svar (0)

Svar #6
06. maj 2019 af line041

Hej (:

Jeg var også oppe i dag. Hvilken opgave valgte du?


Svar #7
06. maj 2019 af hejjjjjjjjjj09

Jeg valgte den fjerde opgave hvor man skulle skrive et debatindlæg om Dittes dilemma, hvad med dig? 


Brugbart svar (0)

Svar #8
07. maj 2019 af line041

Jeg valgte nr. 1, hvor man skulle skrive en kampagnetekst om affald :

Skriv et svar til: SKRIFTLIG EKSAMEN - fp9 skriftlig fremstilling

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.