Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 15781 til 15800 af 34078
  • Lærerfaglig analyse

    Forumindlæg
    Hej - jeg sidder og er i gang med min dansk opgave, fra lærerseminariet. Jeg skal lave en lærerfaglig analyse af teksten "killinger", men jeg ved ikke helt præcist hvad en LÆRERFAGLIG ANALYSE er! Er der nogle der kan hjælpe mig :-)?
  • kemieksamen

    Forumindlæg
    Hej. Var I til kemieksamen i dag, og hvordan synes I sættet var? Jeg har været til kemieksamen i dag. Sættet var lidt svært, men jeg håber på det bedste. Sprang 2 spørgsmål over. Er der stadig chance for at få 10? Hilsen stargirl5.
  • årsprøver

    Forumindlæg
    Hej everyone :) Jeg går i 1.g og jeg skal op i mundtlig tysk til årsprøve. Er der nogen der ved, hvordan det forgår? Hvor meget forberedelsestid har vi? 24 timer?? Jeg har tysk på B niveau. Mange tak på forhånd :) Held og lykke med eksamnerne
  • religon

    Forumindlæg
    Nogen der har analysemodel til religon c niveau?????????
  • Trekant

    Forumindlæg
    hjælp.
  • "Et dukkehjem" budskab/tema/fortolkning?

    Forumindlæg
    Hej, hvad er budskabet, temaet og fortolkningen i "Et Dukkehjem" af Henrik Ibsen?
  • Produktionsfunktion og optimering

    Forumindlæg
    Hej jeg har en produktionsfunktion der ser således ud: 2K^(0,5)*L jeg skal finde de optimale værdier af K, L og Q, ved at holde omkostninger til 13800kr, hvordan gøres dette? w=300, r=200 jeg ved selv, at man skal finde mrts og sætte lig w/r, og bruge C=wL+rK, men ved bare ikk...
  • Dansk mundtlig prøve

    Forumindlæg
    Hejsa allesammen. Jeg skal op i mundtlig dansk snart.... Og jeg går i niende klasse..... Mit spørgsmål er: Efter man har talt om sin tekst/billede de første 10, hvordan foregår samtalen mellem lære-censor og elev.... Er det eleven, der starter eller hvad? :O Håber, I kan hjælp...
  • Forskel på kronik og essay

    Forumindlæg
    Hej Derude! :D Jeg har fået den opgave at skrive en kronik. Jeg kan bare ikke umiddelbart se forskellen mellem en kronik og et essay. Hvad er forskellen på en kronik og et essay?
  • Kemi A Maj 2009

    Forumindlæg
    Det er angående eksamenssættet 15. Maj Opgave 1c) og 2a) 1c) det er lidt svært for mig at forklare hvordan jeg har gjort uden at bruge billeder, men hvis nogen har facitter kan i så sammenligne med mine? Jeg har fået Ravsyre : 10% , Amfolyt : 67,5% , Ravsyre - baseform : 22,5% i 2a)...
  • Hvilepuls

    Forumindlæg
    Nogen som kan forklare hvorfor hvilepulsen bedst bestemmes om morgenen, inden man rejser sig?
  • Kvartilbredden og boksplot

    Forumindlæg
    Hej jeg har brug for hjælp til opgave a og b. Jeg har svaret på variationsbredde, men kan ikke finde noget på nettet omkring kvartilbredden. En der kan hjælpe mig?
  • Mundtlig matematik forberedelse?

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg skal op i mundtlig matematik en gang i næste uge. Tænkte på, hvordan kan man forberede mundtlig matematik? :)
  • Terminsprøve!

    Forumindlæg
    Hej! Vi skal have terminsprøve snart - matematik, engelsk og dansk! Vil bare lige vide hvad jeg kan forvente? Det ville være rart hvis i kunne fortælle mig å meget som muligt! Tak på forhånd!
  • Enzymer og deres struktur

    Forumindlæg
    Hej Folkens Er er der nogle der kunne forklare mig om enzymers fire strukturer? Der ud over kunne jeg godt tænke mig at få forklaret, hvordan enzymer laves i proteinsyntesen. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe :).
  • Årsprøve STX

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går på 1.g, og skal til at afslutte dette år med årsprøver (ingen eksamener). - og undre mig over, om man kan dumpe og skal gå 1.g om, hvis karakterene man får fra årsprøvene, er så dårlige at snittet ligger under 2?
  • Prøveeksamen Engelsk

    Forumindlæg
    Hej skal op til prøveeksamen engelsk.Er der nogen der ved hvad det går ud på? Om det er svært? Og om hvad der skal forbedredes? Mvh Sasja J.
  • Er der nogen der ved?

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der kan svare mig på, om man må have sin formelsamling med til terminsprøve. Altså både til Færdighedsregning og problem? På forhånd tak for hjælpen(:
  • Projektopgave - Idéer

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg er igang med et projektopggave med overemnet "frihed". hvad kunne delemnerne være ? er helt blank + problemstilling ?
  • Skal man gå efter gennemsnit eller fag?

    Forumindlæg
    Jeg står i den situation, at jeg overvejer at læse medicin om 2 år, når jeg er blevet student. Jeg kommer til at have alle de fag, jeg skal bruge, bortset fra fysik på B niveau. - dette kan jeg vælge at trække op i 3.g. Men nu er sagen den, at jeg har fået 12 i fysik på c niveau, og er de...