Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 15821 til 15840 af 163702
-
Sætning med ordet "Satisfactory"
ForumindlægHejsa, jeg er i gang med at skrive en projektbeskrivelse i biokemi og jeg tror jeg har brug for hjælp til at få en sætning til at virke. Lige nu står der: When the method has been satisfactory optimized the logical next step is identification of carbonylated proteins in more complex samples. ... -
forberedelsestid?
Forumindlægheej..jeg skal snart op til en mundtlig årsprøve i matematik 1.g (A-niveau)det er sådan at vi allerede kender spørgsmålene og opgaverne der bliver stillet.. så derfor er jeg blevet i tvivl om der er nogen forberedelsestid? nogen der ved det? -
hjælp det haster
Forumindlæghej jeg skal op til engelsk eksamen, her på fredag, og jeg har svært ved at snakke, fordi jeg ikk er så god til engelsk, evt. der er nogele der kan hjælpe? Ps. har virkelig brug for det:( -
Beviser på nettet (HH 1. og 2. år)
ForumindlægHej, da vi er kommet op i mundtlig mat. leder jeg efter nogle beviser på nettet, gerne med tilhørende forklaringer til. Har fundet nogle beviser som cosinus og sinus, men hvis der findes en eller flere sider, hvor der gennemgåes alverdens relevante beviser, vil jeg meget gerne høre mere, Ole -
Nonfiktions-analyse
Forumindlæghttp://www.thestar.com/article/223382 Jeg skal lave en non-fiktionsanalyse af denne tekst, og kan ikke rigtig komme igang. Min dispusition går således: "A section on structure" "A section on communicative analysis" "A section on message function" ... -
eksamen til sommer
ForumindlægHej folkens havde lige et par spørgsmål angående Gymnasium. Jeg går nemlig 10.klasse nu, men jeg er blevet optaget på gymnasium, hvis jeg dumper afgangseksaminerne kan jeg godt komme ind på gymnasium. -
model for et essay (STX eksamen sæt)
ForumindlægHejsa! Er der nogen der kunne hjælpe mig med at give mig en model eller guide lines til hvad der skal indgår i mit essay. Mit essay er assignment A i et eksamenssæt af STX engelsk. Jeg skal skrive et essay hvor jeg analysere og fortolker Colm Tóibíns "A Journey". Det v... -
vigtige begivenheder i USA
Forumindlæghvad er de vigtigste punkter i USAs historie siden 1900-tallet og frem til nu?? Vietnamkrigen Den kolde krig Ronald Reagan John F Kennedy Bill Clinton George W Bush Obama Irak-Krigen Afghanistan-krigen er der andet I kan komme på? På forhånd tak -
NV prøver?
ForumindlægNogen der ved hvordan NV prøverne foregår? Er rigtigt at det både er mundtligt og skriftligt? -
1. . I 2014 købte danskerne varer og services på nettet for 80 milliarder kr. En prognose siger, at nethandlen vil vokse med 15% om året i de følgende år. a...
ForumindlægGg -
Lektiehjælp søges
ForumindlægHej Jeg søger en lektiehjælper, som kan hjælpe mig i matematik, engelsk, dansk, tysk, historie og oldtidkundskab. Jeg går i 3.g, og det sådan at eg får dårlige karakter, så derfor vil jeg have en som kan få det hævet det op. -
Adgang på HA
ForumindlægHej Alle :) Nogen som ved, om man for at komme ind på HA studiet på uni, skal bestå matematik? Jeg har faget på A, og det kræver kun b. Men skal jeg bestå mit A fag, i årskarakter og til en evt. eksamen? Mvh Esben -
Eksamensbevis - hvad for nogen karakterer kommer der til at stå..
ForumindlægHej Er der nogen som ved, hvad for nogen karakterer, der kommer til at stå på eksamensbeviset og kommer til at tælle i gennemsnittet..? hvad med fx. samfundsfag på C, kommer man op i en prøve eller er det bare ens sidste standpunktskarakter fra året, som kommer til at stå..? jeg har prøvet ... -
Her kan I blære jer i fred:o)
ForumindlægNår man læser de forskellige indlæg her på studieportalen.dk fornemmer man at folk ikke helt kan lade være med at komme med små kommentarer om hvor godt, det er gået dem til deres ekssamen. Det er temlig træls, for når man ikke selv har været oppe endnu, er det sidste man gider høre på, hvor godt... -
Søger lektiehjælp
ForumindlægTil dansk , matematik og Engelsk -
Ved i om srp bliver lavet om i år?
ForumindlægVed i om srp bliver lavet om i år? Eller bliver den uændret og forbliver som den var her i "2008"?(altså at man skal vælge 2-3 fag og et emne, og at man også skal skrive et lille resumé på engelsk???) -
hvor mange eksamen i 3g.?
ForumindlægJeg går i 3g, og vil gerne vide hvor mange eksamener jeg skal opppe i i år. Jeg har indtil været op til to, som kommer til at tælle i eksamenbeviset (geografi og tysk). I år har jeg fagene: mat og fysik på A+. Jeg vil også gerne spørge, og mat skriftlig ikke tæller for to eksamener? Da der er en ... -
Synopse?
ForumindlægEr der nogen der kan forælle mig, hvordan en synopse skal opstilles, (et eksempel kunne være fedt) Og hvor mange sider skal den være på. Og hvis du selv har lavet en til en tysk mundtlig eksame, må du meget gerne sende den. Det er kun til brug af inspiration ;) Tak på forhånd. -
Opgave 11. 1) Tegn den lineære regression. 2) Bestem a og b. 3) tegn residualplot. 3) Den 30. september var der indlagt 45 patienter. Passer modellen? Hvo...
ForumindlægIndlagte patienter med bekræftet COVID-19 - pr. dag i region hovedstad fra 16/9-21/9 dag Indlagte patienter hjælp til opgaven. 0 21 1 26 2 27 3 32 4 33 5 41 Opgave 11. 1) Tegn den lineære regression. 2) Bestem a og b. 3) tegn residualplot. 3) Den 30. september... -
En funktion f har forskriften: f(x) = - 0,11 x2 + 8,3 x a) Tegn grafen for funktionen f og en vandret linje med y = 74,75. b) Beregn skæringspunkterne mellem...
ForumindlægHjæælp En funktion f har forskriften: f(x) = - 0,11 x2 + 8,3 x a) Tegn grafen for funktionen f og en vandret linje med y = 74,75. b) Beregn skæringspunkterne mellem f og den vandrette linje med y = 74,75. c) Angiv intervallet for x, hvor f(x) > 74,75. d) Find toppunktet for parablen, der er...
