Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 15841 til 15860 af 42938
-
Kraft - acceleration
ForumindlægHalløj derude. Jeg sidder og forbereder mig til den mundlige fysik eksamen. Der er et punkt, hvor jeg bla. skal komme ind på sammenhængen mellem kraft og acceleration. Skal jeg her komme ind på alle de forskellige kræfter der påvirker et accelererende legeme, eller hvad? Jeg forstår ikke rigtig... -
Teksteksempler i AT?
ForumindlægHej allesammen Jeg er igang med at udarbejde et talepapir til AT, og jeg har arbejder med to tekster, som jeg har lavet argumentations- og retorikanalyse af. Jeg kan dog ikke finde ud af, om jeg skal komme med eksempler fra teksten til eksamen, der underbygger det, jeg siger, som man gør til f... -
Eksamensforberedelse
ForumindlægJeg har brug for en opbygnings/model over en DISPOSITION til mundtlig eksamen i specialfag omhandlende æstetiske udtryksformer. valget blev hiphop kultur. Inden eksamens start skal der afleveres en disposition til lære og censor.. Er der nogle dygtige studerende derude, der har et bud på hvordan ... -
Antal eksamener
ForumindlægHej sidste år var jeg oppe i mediefag mundtlig eksamen og har allerede fårt af vide at jeg skal op til skriftlig engelsk eksamen i pr. Jeg har indtil videre været oppe i dansk årsprøve og ved at jeg skal op til biologi og AT årsprøve. Hvor mange eksamener skal jeg mindst have været op i før jeg k... -
Bestået eller ?
ForumindlægHej Jeg har været uheldig med fysik b eksamen, hvor jeg fik 00. Jeg vil gerne på uni, men dette kræver, at jeg har bestået fysik. Jeg har fået følgende: Fysik b mundtlig: 4 Fysik b skriftlig: 7 Fysik eksamen: 00 Har jeg så bestået fysik? -
Industriøkonomi - Salop model
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og læser op til eksamen i industriøkonomi, og jeg er lige stødt på modellen Salop. Er der nogen, der kan forklare denne model på en enkelt måde? Jeg forstår den ikke rigtigt, og synes ikke jeg kan finde noget på nettet. Derudover, hvis der er nogen, der har nogle gode ti... -
1. ordens differentialligning
ForumindlægJeg skal til eksamen i matematik mundtligt, og nedenstående spørgsmål er et spørgsmål jeg kan trække til eksamen. PLS hjælp, jeg kan ikke forstå de oversigtsnoter vi har fået fra vores lærer og jeg kan ikke forstå det der står på nettet. "Redegør for hvad der menes med en 1. ordens lineær d... -
Et spørgsmål :)
ForumindlægHey, jeg har mundlig dansk eksamen snart. Jeg har trukket reklamer, og er igang med analyse, og alt de der ting. Mit spørgsmål er hvilke analysepunkter er de vigtigste at tage med, og i hvilke rækkefølge. Eksamen varer 10 min, hvorefter læren og censor kan stille spørgsmål. Håber på svar, tak p... -
det dyrebare liv
Forumindlæghej jeg har trukket det dyrebare liv i dansk til mundtlig eksamen og har ingen ide om hvad det er min lærer hjælper ikke rigtig og kan ikke finde noget om det på nettet og har virklig brug for hjælp fordi skal aflever min dispotision om ikke så længe og hvis jeg ikke for det gjort kan jeg ikke ko... -
trak sagprosa - råd?
ForumindlægJeg har lige trukket sagprosa i mundtlig dansk eksame. Så skal analysere noget indenfor journalistik. Artikel, læserbrev, repotage eller lign. Jeg har overvejet baggrundsartikler om rasicme, skilsmisses påvirkning på børn eller tab. Jeg ville bare spørge hvad andre har erfaring med. Hvor er der... -
Kræfter
ForumindlægJeg skal til den mundtlige eksamen om kræfter ind på noget omkring bevægelse nær jordens tyngdefelt. Jeg har læst lidt, og det ser ud til at jeg skal ind på noget med skrå kast. Spørgsmålet er så, hvor meget skal man have med, for når jeg ser f.eks ser videoer omkring det, så varer de rimelig la... -
Plagiat i SRP/SOP
ForumindlægHej Jeg var op til en mundtlig eksamen, hvor jeg skulle forsvar min sop. Til eksamen viste de mig en opgave der lignte min nogle steder. Jeg sagde at det var tilfældigt Jeg har ikke snydt under opgaven. Min opgave omhandler enigma og jeg skrev i matematik A og idéhistorie B. Ved ikke om jeg ba... -
Hvordan kan man for ok karakter i tysk?
ForumindlægHej vil gerne vide hvordan man muligvis kan få 12/12 i tysk! Nogle som kan hjælpe for syntes selv det er ret svært at bare få 10. -
amplitude
ForumindlægEn blok med massen M står stille på en friktionsløs oveflade og er tilsluttet en vandret fjeder med kraftkonstanten k. Den anden ende af fjederen er tilsluttet en væg. En anden blok med massen m står stille på den første blok. Frikstionskoefficenten mellem blokkene er μ. Find den maksimale &q... -
Hjælp til sætning...
ForumindlægHej\n\nHåber I kan hjælpe mig med at oversætte flg. sætning:\n\nUn cliché incrimine(anklager)l`abandon(forsømthed) dont ces cités auraient été victimes.\n\nPå forhånd tak!\n\n -
VIRKELIG brug for HJAALP!
ForumindlægHej. Nogen som kan forklare med egne ord, hvorfor og hvad var grunden til at tyskerne angreb VERDUN? Noget specieal de ville opnaa? Udovre at de ville traange ind i Frankrig.... -
Tilbyder hjælp til folkeskoleelever og gymnasieelever :)
ForumindlægKære læser, Leder du efter en hjælpelærer som har erfaring med at motivere og undervise børn i folkeskolen og gymnasiet? En hjælpelærer som tilbyder kvalitetsundervisning til en god pris? Så er du kommet til den rette profil :) Jeg er en ung kvinde på 24 år. Jeg har en bachelorgrad som it-medici... -
Feedback på historieopgave ift. SSO
ForumindlægHejsa. Er der én derude, der har godt forstand på historie, der evt. kunne læse min historieopgave og komme med noget feedback på den? Jeg har selvfølgelig fået feedback af min lærer, men da jeg nu står i en situation, hvor jeg skal til at vælge, hvad jeg ønsker at skrive om og i hvilket fag til... -
Eksamensklage
ForumindlægHej Jeg var i går oppe i mundtlig kemi B. Jeg trækker overskriften "Syrer, baser og titrering". Alt går super inde til eksamen og mens jeg venter på min karakter har jeg en god mavefornemmelse....Jeg får 7! - som jeg så langt fra er tilfreds med. Inde til eksamen taler jeg om syrer og b... -
studentereksamen 2013 delprøve.
ForumindlægHejsa :) Jeg sidder herhjemme efter eksamen, og undrer mig over, hvad den første fejl i delprøve 1 var? sætningen lyder: she tries to protect her children as good as she can. nogle der kan se fejlen? tak på fårhånd :)))
