Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 15841 til 15860 af 63056
-
Det gode liv?
ForumindlægHejsa Jeg skal til at skrive en rapport omkring det gode liv. Jeg sad og tænkte lidt på hvilke emner jeg ville indrage. Jeg vil ivhertfald indrage før og efter. Desuden vil jeg høre om der er andet jeg kan indrage. Eller måske har i nogle noter eller links der er gode? :) Håber der nogle søde ... -
Fri år?
ForumindlægJeg gør det kort! På nuværende tidspunkt går jeg i 3.g og synes mit liv er det værre rod. Min studievejleder ved besked. Jeg har fået lov til at tage orlov, hvis jeg vil. Dvs. det her år kan jeg bruge på noget andet og få rettet op på tingene, og så må jeg tage 3.g om næste år, hvor vilkårerne er... -
rette lille tekst! please?
Forumindlægheej... er der n0gen der vil kigge på denne tekst? The message in the story is to show; that we people all can live together in freedom. That we are not difficult, no matter the culture, religion and the color of the skin, and then we should treats identical. And the story will tell us that... -
Få sætninger - rettelse
ForumindlægNogen der vil rette disse få sætninger. Dansk: Brev fra vores udsendte medarbejder: Her er de sidste nyheder fra Deres medarbejder i Asien. Den vigtigste nyhed er, at regeringen i Furnistan ønsker at starte en eksport til os. Landet producerer mange møbler, og de er sikre på, at de kan blive god... -
Matematik Sandsynlighedsfordeling
ForumindlægHej jeg har et problem med denne opgave. Forhåbentlig er der et klogt hoved derude som kan hjælpe mig med denne opgave. Øvelse 3 I en produktionsvirksomhed har man erfaring for, at der er fejl i hver 25. producerede enhed. Fejlen skyldes tilfældige omstændigheder, der ikke er under virksomheder... -
haster-haster! (ligninger)
Forumindlæghvordan løser man den her ligning: x : 9 = 5 -
X-værdierne til parallel tanget til graf. B1141
ForumindlægJeg har vedhæftet et billede. Det er 9. d) -
Opsparing 3
ForumindlægNogle der ved hvordan ? 8+9+10? -
SSO sidehoved
Forumindlæghej. Jeg er lige gået i gang med at skrive min større skriftlige opgave, men jeg er i tvivl om, hvilke informationer jeg skal skrive i sidehoved. Er der nogen, som kan hjælpe med det? hvilke informationer har i skrevet? navn, titel, fag etc. -
Biologi A
ForumindlægVille bare høre om der er nogen der har generelle erfaringer med Biologi på højniveau, da jeg skal havde til næste år.Er det meget svært? vil man falde i karakter i forhold til c-niveau? -
fra 2.g til hf?
ForumindlægHej jeg går i 2.g og overvejer at skifte til hf. Er det muligt for mig? -
øvelse 33 i helge myginds kemiøvelser
Forumindlæghej. Jeg har et stort problem. I øvelse 33skal jeg beregne koefficienterne a og b i reaktionsskemaet:aFe3+ + bNH3OH+ (pil) aFe2+ + ??= nitrogenholdigt reaktionsprodukt.Jeg har fundet frem til Masse af (NH3OH)2SO4: 0,08gVolumen 0,0200 M KMnO4: 21 mLNH3OH+: n= 0,96Fe2+: n=0,084kan det passe?Hvorda... -
Nulhypotese
ForumindlægHej alle sammen :-). Sidder og skal finde nulhypotesen (eller binomial) af et skema over overlevende fra Titanic. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at regne det ud, ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Er der nogen der kan hjælpe mig med at få startet på det? (skemaet er vedhæftet ... -
3 A-niveau
ForumindlægJeg overvejer at læse psykologi, og har på nuværende tidspunkt et snit på 9,6 , men regner med at kunne hive det op på de 9,8, som var sidste års (2005) adgangskvotient på psykologi. Men jeg er lidt bange for, at adgangskvotienten går hen og bliver 10+ pga. de nye regler om at 3A-niveau giver 1,0... -
Kendt eller ukendt tekst
ForumindlægEr der nogen der er klar over om eksaminationen i OLD foregår i kendt eller ukendt tekst? -
HJÆLP!!
Forumindlæghej der ude, er der nogle der evt har fået noget afvide omkring hvor de er optaget henne altså Gymnasiet eller HF jeg har selv søgt, men er lidt nervøs, jeg følger bare at jeg nu har ventet i så lang tid, for at kunne modtage det brev fra det gymnasie jeg skal starte på, ved i evt hvornår man f... -
3.G næste år!
ForumindlægHej Da jeg grundet nogle dårlige skriftlige eksamer og derfor er rykket en del ned i snit har jeg valgt at tage 3.G om, men hvorhenne har de samlet den gamle reform til næste år? Jeg bor i KBH området.. Er ikke så vild med at tage et studenterkursus da det er 2 år. BlackBetty -
Issue voting??
ForumindlægHejsa, har fået til opgave at redegøre for hvad begrebet "issue voting" betyder? Derfor ville jeg høre om i kunne hjælpe mig lidt på vej, skal ha skrevet 5-10 linje om det.?? Ved bare ikke lige hvad jeg skal skrive? -
Klassebegrebet idag?
ForumindlægHvilke problemer er der forbundet med at bruge klassebegrebet idag? -
968760cm til km
ForumindlægHey allesammen. Jeg sidder og er i gang med at lave en afleverings opgave. Vi skal regne 968760cm til kilometer. Jeg har selvfølgelig prøvet at google men der kun kommet frem til sådan nogle underlige ting osv. Håber at nogen kan hjælpe. (tænker om man ikke kan dividere eller noget i den s...
