Søgning på: matematik fp10,2023. Resultater: 15861 til 15880 af 31467
  • hjælp til en matematikopg. A+

    Forumindlæg
    Hej vil høre om der er nogen der kan hjælpe med opg. 3.027 i bogen eksamensopgaver i matematik 3-årigt forløb til a-niveau.Hører tegning til så jeg kan ikke skrive den ind.
  • SSO og mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hey!Hvis man skriver SSO i matematik, kan man så komme op i den til mundtlig eksamen? Min lærer siger nemlig at det kan man først ved den nye gymnasie-reform!
  • Lektiehjælp på sydsjælland søges STRAKS!!

    Forumindlæg
    HejsaJeg søger en person som kan hjælpe med Fysik B og matematik B x antal gange om ugen!! Det skal helst være én som er bosiddende i sydsjællandsområdet!!Søges omgående!!
  • PLS EN LILLE SPØRGSMÅL ANG GENETIK

    Forumindlæg
    En eksempel til 2. gens nedarvning, kan det ikke være eksempel den ekperiment Mendel selv lave den med gul,rund ært og grøn,rynket ært? + hvordan skulle man foklare det matematiks ?
  • Gør rede for gennemsnitlig procentvis ændring

    Forumindlæg
    Hey Jeg skal op til Matematik Mundtlig på C-Niveau og er lidt i tvivl om dette: Jeg har fået spørgsmålet: Gør rede for gennemsnitlig procentvis ændring Nogen som evt. kan hjælpe mig?
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej^^ nogen der vil rette min SRP opgave igennem?? Jeg har skrevet i matematik og samfundsfag. Jg skal aflevere den i morgen, så hvis der er nogle, som er søde, og lige vil rette den i gennem, skal i skrive hurtigt.. :-)
  • Hvad sker der

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i tvivl.. Jeg er blevet optaget via en optagelsesprøve på et gymnasium. Hvad nu hvis jeg dumper eksempel dansk engelsk eller matematik, kommer jeg så ikke på gymnasiet alligevel? Hjææææælp
  • afgangseksamen

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skulle op til folkeskolens afgangseksamen er der nogle der ved hvor man kan se evt: ældre eksamenopgaver så man kunne øve sig lidt der er 9. klasse skriflig matematik
  • Læse op på fag

    Forumindlæg
    Hej jeg vil gerne studere bygningsingeniør, men jeg har ikke matematik A og fysik B som jeg er nødt til at læse op på? Er jeg så nødt til at betale for undervisningen eller?
  • Reduktion igen

    Forumindlæg
    Jeg har lige ENDNU et matematik spørgsmål, om reduktion Er følgende stykker reduceret rigtigt: 6x-3y-3x-2y = 3x-y ?? 6x-2*(4-x) = 7x-8 ?? Er dette stykke rigtigt: (-5)*(-3)-15 = 0 ??
  • mat

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ved godt, at det er blevet spurgt meget til den skriftlige matematik eksamen (b-niveau), men, hvor mange point skal man sådan ca. have, for at få et 10 tal??
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej alle sammenVille bare lige høre om der ikke var en der vile skrive sammenhængen mellem point og karakter?Jeg har matematik på 3-årigt højniveau, dvs. 150 point ialt. på forhånd tak
  • Newton Kepler,mat

    Forumindlæg
    Hey Jeg ville hører om der eventuelt var nogle af jer der kunne anbefale hjemmesider,bøger etc. der omhandler en mere dybdegående gennemgang af matematikken bag newtons og Keplers love. mange tak :)
  • Eksemplariske blækregninger! Mat b

    Forumindlæg
    er der nogle der ligger inde med eksemplariske besvarelser af matematik b niveau eksamenssæt? så ville jeg være helt vild for at få dem! i håb om de kunne gøre nytte imorgen!
  • Midten af en ligesidettrekant?

    Forumindlæg
    Hey. :)Jeg sidder her og er igang med HTX-Matematik b IT-eksamen.Jeg skal bruge midten af en ligesidet-trekant. Er der nogen der kan hjælpe med det?... Det ville hjælpe utrolig meget. :)
  • Forberedelsestid i mat?

    Forumindlæg
    hey.. ja som overstående siger, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor lang tids forbedrelse man har til den mundtlige studenter eksamen i matematik (ét årrig a)
  • Hvilke notater vil være godt at have med til 8. klasses terminsprøve?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op i skriftlig matematik (problemregning/færdighedsregning). Hvad skal jeg især have øvet mig på? Kunne være rart, hvis der var nogle der lige ville give mig et par råd.Mvh. Tonni. Fortsat god søndag.
  • bevis for sandsynlighedsregning, hf fællesfag

    Forumindlæg
    hejsa,jeg skal snart til eksamen i matematik på c-niveau på hf. jeg skal op i fuldt pensum, men kan ikke lige finde nogle beviser for sandsynlighedsregning :-/Nogen der kan hjælpe??På forhånd tak
  • Så skal jeg til eksmaen i morgen tidligt

    Forumindlæg
    i et fag der hedder GBA. i en stor del af opgaven skal man matematikken bruges til løse opgaver... det er skr. prøve. er der nogle gode råd jeg kan tage med mig?
  • hadv indholder en "indledning" mat rapport

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg har lige skrevet matematik rapport. men der står i oplæget at jeg skal skrive en indledning/præsentation. havd skal sådan en indeholde??mvh kim