Søgning på: musik eksamen. Resultater: 15861 til 15880 af 36205
-
SÆLGES BILLIGT: 2 x TI-89 og 1 x TI-84
ForumindlægJeg sælger disse billigt. Skriv for mere info. -
Tips/hjælp til mat prøve
ForumindlægHey jeg skal have prøve efter ferien i matematik (2.g A+) i ekspontial funk, logarimte funk., grænseværdi og regression. Er der nogle der måske kan nogle links til noter/opgaver der er gode at tage med til prøven? -
Hjælp
ForumindlægHejsa, jeg har sidste år afsluttet fysik på 02. jeg havde fysik på c. jeg har i de to andre c-fag fået 7. jeg er i tvivl om jeg skal have fysik på b i 3.g. hvad ville i gøre? er fysik b-niveau meget svært? hvad ville i gøre? altså ville i synes det var fint at få 02 i fysik som c-fag? synes i jeg... -
Hjælp! FSA mdt. dansk
ForumindlægHej, jeg har trukket emnet "Vold" til mdt. dansk og har ud af det emne valgt at analysere en artikel. Hvordan gører jeg det bedst? Hilsen peligro -
udregning pct
ForumindlægHvordan udregner jeg pct., hvis jeg har 127 personer. og 92 støtter om et lovforslag fx. Hvordan udregner jeg så hvormange pctt det er? -
Essayskrivning
ForumindlægJeg vil gerne høre fra folk, som har en rigtig god trin for trin plan over hvordan et essay skal skrives. -
Første rejse til månen
ForumindlægHEj....... skal op imorgen... problemformulering: Vi vil gøre kort rede for den kolde krig, med særligt fokus på rumraketter. Vi vil komme ind på udviklingen af raketterne som blev brugt under den kolde krig til rumforskningen og udviklingen af rumraketten. Derudover vil vi diskutere hvad det h... -
Er dette korrekt?? trekanter
ForumindlægHej igen.. Har vedlagt et dokument - er disse resultater rigtige? På forhånd tak! ;-) -
Eksistentialisme problemformulering
ForumindlægHej Jeg skal skrive en max 5 siders opgave om eksistentialismen hvor jeg regner med at vile sammenligne Kierkegaard og Sartre.. Nogen som har idéer til indhold og en problemformulering? -
Matematik på B niveau
ForumindlægHej... Jeg vil høre om der var nogen der vidste om det var muligt og skifte over til matematik i B niveau i denne tid af året på første HF? Hilsen Ali -
Afleverings opgave.
ForumindlægOkay jeg vil rigtig godt have hjælp til det her jeg har 2 spørgersmål Info. familien finder følgende oplysninger på internetet Der er 294 kilometer fra Esbjerg til København Det koster 215,00 kr at køre over storebæltsbroen. En liter benzin koster 9,95 kr Øvrige omkostninger til bilens drift er 2... -
optagelse på videregående uddannelse
ForumindlægHej! Jeg har et par spørgsmål angående optagelse på videregående uddannelse.. Jeg sidder og læser om optagelseskrav på videregående uddannelser og falder over følgende krav : Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B samt enten historie B, idehistorie B eller samtidshistorie B. Desuden skal d... -
Termins Prøve MatA+
ForumindlægHej jeg går i 2.g og skal op til terminsprøve i matA i morgen :(Så ville høre om nogle har nogle af de tideligere opgavesæt med besvarelser.. -
Lektiehjælp samt undervisning tilbydes
ForumindlægHej hej Jeg har snart sommerferie fra mit studie, så jeg tilbyder lektiehjælp eller undervisning til og med A niveau. Skriv hvis det har interesse. Jeg bor i 8800 området/ midt jylland. Mvh. Carolina [email protected] -
Noter ?
ForumindlægHejsaa :) Er der nogen som har nogen noter liggende om Alberto el cochero skrevet af Ole Loumann: Retratos Cubanos. ? Jeg har ingen noter omkring den, så det vil være en store hjælp.. Tak på forhånd :) -
ESSAY- gode metoder?
ForumindlægHey..Jeg skal snart op i englesk skriftlig og skrive et essay. Har i nogle gode råd/tips om hvad man kan gøre for at hive karakteren oppe. Eller rettere sagt: Er der ting/træk man kan gøre for at komme højt oppe i karakter..! -
Bestemmelse af koordinatsæt i rummet
ForumindlægOpg. I et koordinatsystem er der indtegnet et rektangulært skråplan ABCD og en lodret mast FT. Masten er forankret i skråplanet med 4 wirer. En af disse wirer er fastgjort i punktet S, og er parallel med vektoren r = (-5, 5, -19) A=(10, -10, 0) , B=10, 10, 0) , C=(-10, 10, 4 ) , D=(-10, -... -
matematik på niveau A
ForumindlægHvad skal man gøre hvis man ikke er så god til matematikken og man skal har det på A niveau næste år? Her efter sommeren starter jeg starter jeg på samfundslinjen Samf, A Engelsk A Matematik B. Men ville meget hellere starter på den naturfagliglinje Fysik kemi og matematik, men ... -
Bilag til psykologieksamen
ForumindlægHej. Jeg har idag trukket "tænkning og sprog og intelligenser", der er 6 bilag, og det er så her, jeg bliver i tvivl. Skal jeg inddrage alle 6 bilag? Der står bare "Tag udgangspunkt i nedenstående bilag".. Jeg tænker bare, at det bliver ret tørt med inddragelse af dem alle? Hv... -
hmm?
ForumindlægNogen der ved hvad difinationen er for neutralisering?
