Fysik
Hjælp
Hejsa, jeg har sidste år afsluttet fysik på 02. jeg havde fysik på c. jeg har i de to andre c-fag fået 7. jeg er i tvivl om jeg skal have fysik på b i 3.g. hvad ville i gøre? er fysik b-niveau meget svært? hvad ville i gøre? altså ville i synes det var fint at få 02 i fysik som c-fag? synes i jeg skal vælge det på b-niveau i 3.g? håber i kommer med gode svar. Er virkelig i tvivl
Svar #1
27. september 2015 af ElMalek (Slettet)
Jeg ville opgradere. Jeg kan ikke se, hvorfor du ikke skulle kunne forbedre din karakter. Det handler også om, hvorvidt din karakter afspejler dit niveau, eller om du simpelthen ikke har taget dig sammen. Hvis du har fået den karakter pga., manglende indsats så skal du opgradere, men hvis den afspejler dit reelle niveau vil det nok være bedst for dig ikke at opgradere.
Svar #2
28. september 2015 af Leila98 (Slettet)
Jeg er enig med JR10. Jeg mener ikke der er ikke super stor forskel på C-niveau og B-niveau andet end der kommer flere emner man skal kunne. Så hvis du fik en dårlig karakter fordi du sad og ikke fulgte med i timerne så ville jeg helt klart opgradere og går op i at få en bedre karakter. Det er lidt kedeligt at have et 02 på sit eksamens bevis. Dog hvis du synes at fysik er svært og du gjorde dit men stadig fik 02 så ville jeg nok ikke opgradere da det selvfølgelig bliver sværere på B-niveau men proceduren er det samme.
Skriv et svar til: Hjælp
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.