Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 15901 til 15920 af 156338
-
eks.opg...
Forumindlæger der nogen der har facitlisten til eksamensopgaver - matematisk linie 3-årigt forløb til A-niveau??Jeg skal regne opg 1.065.. en aflæsningsopgave.. men den er lidt utydelig...Så hvis jeg lige ku få nogen til at chekke mine facitter:1) 80 g2) 62,5 cm^33) y=31/38x -
Haster - Cirklens skæringspunkt
ForumindlægHej jeg håber der er en eller flere der lige kan hjælpe mig med denne opgave. Da den er til i morgen håber jeg, jeg kan få svar med det samme ... Jeg har ingen anelse om hvordan opgaven skal løses :( Den er fra STX A - Niveau bogen og lyder sådan her: En cirkel har centrum i punktet C(3,-2) og... -
Tyngdeacceleration 2 !!!
ForumindlægATT.: H03Jeg tror ikke, at jeg skal have hjælp af dig, da du kun går i 1.g og endnu ikke har fysik på A-niveau!Tyngdeaccelerationen er IKKE det samme som tyndekraften! Og desuden er der forskel på tyngdeaccelerationen på jorden og i rummet!Til andre der kan løse denne opgave: "Hvordan kan ma... -
Tysk bedømmelse
ForumindlægGod dag alle sammen. Min søster var i dag til tysk eksamen (A-niveau) og hun har været lidt små syg, og hun ved ikke rigtigt hvordan det er gået. Er der en, som vil kigge kort på det, og give en bedømmelse. Jeg har kigget lidt på det selv, og jeg synes det ser ok ud, men det også længe siden j... -
hvad mener min lærer
Forumindlæghej Alle jeg skal op til en matematik prøve i morgen på a niveau. min lærer har lagt nogle fokus punkter ind som vi skal fokusere på men kan ikke rigtig "tyde" dem tænkte på om der var nogle der kunne komme med en oversigt over hvadfor formler der kommer ind under disse to kategorier. L... -
At læse op til samfundsfag- hvordan?
ForumindlægJeg har trukket samfundsfag A-niveau, og kunne godt tænke mig at vide om nogle eventuelt havde nogle gode ideer til hvordan man læser de ca. 500 sider op! Jeg synes nemlig det virker uoverskueligt, i det der ikke er nogle tekster som f.eks. i Dansk og historie. For mig ser det bare ud som om man ... -
Omarrangering af ligninger
ForumindlægJeg har egentlig mat på a, men jeg satte det som c-niveau, fordi dette basic matematik, som forvirrer mig lige nu ... Jeg ved, hvordan man omarrangerer n = c/v til c = v*n, og at det så også er v = c/n, men hvordan omarrangerer man den sidste, altså: Hvordan går det fra n = c/v til v = c/n ? K... -
Studenterhuen
ForumindlægFørst, tillykke til alle studenter!Dernæst, måske en kliche, men nu vil jeg gerne have stillet min tvivl.Omkring den sorte hue: Jeg ved godt, at den frit kan bestilles, og at den bl.a. hører til klassisk-sproglige + mat.+fys.+kemi-A-niveau matematikerne. Udover det, har jeg hørt at man den er &qu... -
Lektiehjælp søges
ForumindlægHejJeg er en dreng på 18, som bliver færdig med HTX her til sommer.Men jeg har brug for hjælp til matematikken, som er på A-niveau...Jeg bor ved Vejle og kører gerne f.eks. til Odense, Århus eller andre steder hen som ikke ligger så tæt på. Håber nogen kan hjælpe migMin email:Polakken1@hotmail.com -
bedre til fransk
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har fransk på A-niveau, og ville høre om, der er nogen der kan anbefale nogle øvelser, man kan lave hjemme, for at komme til at snakke bedre fransk. Har overvejet at finde nogle franske film eller noget, men alle gode råd tages imod med kyshånd.. -
hjælp til kort engelsk stil!
Forumindlægjeg ville lige høre om der er nogen der vil hjælpe mig med min engelske stil, den fylder ikke ret meget.. men da jeg desværre ikke kan se mine egne fejl håber jeg på lidt hjælp.. den tager 10 min at læse igennem..(3g A-niveau)håber på at få lidt hjælp, det kan jo gengældes! ;)skriv din mail her o... -
matematikprogrammer etc?
ForumindlægHej Alle,Jeg er lige begyndt på Mat A-niveau og leder efter et godt computerprogram, der giver træning og øvelse i at regne opgaver - så jeg er forberedt til fingerspidserne til Xamn.Er der nogen kender et sådant program eller har andre forslag til hvordan man bedst kan forberede sig til eksamen?... -
Lommeregner: TI-84 Plus (Texas Instruments)
ForumindlægHej alle! Jeg går i 2g nu og har matematik på A-niveau. Jeg er blevet bedt om at købe en ny lommeregner: Jeg har nu en TI-84 Plus lommeregner i perfekt stand tilovers. Den har ingen ridser og alt følger med.. Nogen der er interesseret? Skriv til mig via mail: [email protected] Der aftaler vi en ... -
Ananlyse af "Close to the Water's Edge" af Claire Keegan
ForumindlægEr der nogen der har en engelsk stil af Claire Reegans "Close to the Water's Edge" som blev stillet til studentereksamen engelsk A-niveau (matematisk linie) sommeren 2004. Jeg vil med glæde være behjælpelig med andre stile, hvis det kan hjælpe.Håber en eller anden har skrevet den, o... -
hvad er lim??
ForumindlægJeg sidder og skal lave opgave 3.027 i "eksamensopgaver i matematik" (for A-niveau), og der står:bestem lim f(x)(under lim står der: x gående mod uendelig) Jeg har ingen idé om, hvad lim betyder? er det noget med grænser? på forhånd tak -
"lærer" søges i Horsens/århusområdet.
ForumindlægHejJeg søger en som kan hjælpe mig med matematik på A-niveau, samt fysik og kemi dog primært Matematik. Du skal være sikker i din viden og være god til at lære fra dig. Jeg tænker på ca 2 timer 1 til 2 gange om måneden til jeg mener at have styr på det. Skriv din email så kontakter jeg dig snarest. -
undervisning søges
ForumindlægHejJeg søger en som kan hjælpe mig med matematik på A-niveau, samt fysik og kemi dog primært Matematik. Du skal være sikker i din viden og være god til at lære fra dig. Jeg tænker på ca 2 timer 1 til 2 gange om måneden til jeg mener at have styr på det. Skriv din mail her så kontakter jeg dig sna... -
Differentialligning
ForumindlægGodaften..Jeg sidder med opgave 5.145 i eksamenbog for 3-årigt A-niveau, men kan virkelig ikke komme igang med den.opgaven lyder:Bestem til differentialligningeny´=(2x-6x^2)(2y+4) den løsning f, for hvilken f(1)=-3.jeg håber at der er nogen, som give nogle hint til at komme i gang med denne opgav... -
Kunne du tænke dig at hjælpe 3.g'ere med matematik og tjene en lille skilling?
ForumindlægHej, Har du fået 12 i skriftlig matematik på A niveau på STX? Har du mulighed for at komme til Middelfart i nogle weekender i perioden frem til 1 maj i år? Eller er du bare en matematisk geni, der har lyst til at lære fra dig og samtidig tjene nogle penge? Passer ovenstående på dig, så ring til ... -
Eksamens Opgave 5 december 2011 - HASTER
ForumindlægHejsa :-) Er jeg så heldig der er nogen der har været til skriftlig dansk eksamen på HF niveau A d. 5 december 2011? Vi er ved at træne eksamenssæt og jeg er simpelthen gået i stå, så kunne godt bruge noget inspiration. Vi skal aflevere opgaven senest imorgen d. 22/1-12. På forhånd tusind...
