Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 15921 til 15940 af 26355
-
Oversætterprogram
ForumindlægHej allesammen!Nogen der kender et GRATIS oversætterprogram over internettet? -
er der nogen som har læst....
Forumindlæghejsa alle sammen....ville bare lige spørge om der var nogle der havde læst:"HANS OG BØNNESTAGEN"...HVIS I HAR må i godt lige give et referat af den...hvis i altså gider.... -
Spørgsmål-lynhurtigt
ForumindlægHey..Jeg er i tvivl om:Hvordan/hvornår man bruger - "in which"! er det ligesom "which"?? og "of which"...Kunne være dejligt, hvis i kunne belyse det med et eksempel el. en sætning!Jammal -
historieopgave - fransk afkolonisering..
ForumindlægHej alle..Det er sådan, at jeg i går aftes fandt ud af, at jeg mangler informationer til det sidste punkt i min problemformulering i min hostorie opgave, der ska afleveres i morgen; nemlig: jeg vil perspektivere og sammenligne afkoloniseringsmetoden i Ghana med den generelle franske afkoloniserin... -
Hvorfro opstod ekspressionismen ?
ForumindlægHej!Er ved at lave et projekt om ekspressionisme i billedkunst. Er sådan set færdig, men mangler bare at finde ud af, hvorfor ekspressionismen egentlig opstod. Har prøvet at søge rundt omkring på nettet, men kan ikke finde ud af hvorfor kunstretningen opstod.Nogen der kan hjælpe ? -
Samf. på spansk?
ForumindlægHej alle. Hvordan siger man 'Samfundsfag' på spansk? På forhånd tak. Amigo -
Gaussfiltrere
ForumindlægUnder grafen på DMI står der: Danmarks årlige middeltemperatur siden 1873. Værdierne er beregnet landsgennemsnit på basis af et antal udvalgte stationer. Den fede kurve er 9 års Gaussfiltrerede værdier. Lige som for den globale temperatur ses en klar stigning i den årlige middeltemperatur. ... -
Find fejl i denne sætning
ForumindlægEr i gang med min aflevering, hvor en af opgaverne er, at jeg skal finde fejlen i denne sætning og beskrive fejlen. Jeg har dog lidt problemer med denne sætning og håber i kan hjælpe mig på vej. Kan godt se fejlen, men ved ikke hvordan jeg skal beskrive den, Sætningen lyder: Already from the begi... -
Eng -> Dan Én sætning
ForumindlægNogen der ved hvad dette betyder:European Muslims should be only Muslims instead of forever remaining North American.Mit bud:Europæiske muslimer skulle kun være muslimer i stedet for at ....kan ikke få "remaining" til at passe ind???Nogen der kan hjælpe ??? -
Hagekors
ForumindlægHalløj.Er der nogen der ved en masse om hagekors?Har om anden verdenskrig i skolen, og skal drage parraleller til idag. Så vil hører om de bliver brugt idag og til hvad? -
hjææælp..
Forumindlæghej jeg er en pige der går i 9. klasse som skal til fysik eksamen imorgen. jeg ville lige spørge om hvordan det foregår hvis nogen af jer ved det??? jeg er nemlig meget urolig. jeg har sommerfugle i maven og jeg er pisse pisse pisseeeeee nervøs. jeg har det som om jeg skal besvime så hvis der er ... -
jeg kom til at trykke på noget
ForumindlægHejsajeg er kommet til at trykke på en knap, så nogen sider på internettet, er med mega stor skrift.Er der nogen der kan hjælpe mig?på forhånd tak. -
Titanic, industrisamfund?
Forumindlæg -
Skepticisme
ForumindlægHvad er skepticisme?Mvh Kim -
Once were warriors
ForumindlægEr der nogen der hurtigt kan forklare mig hvorfor filmen hedder 'Once were warriors' og hvad den referer til? Beth Heke siger: Our people once were warriors. But unlike you, Jake, they were people with mana, pride; people with spirit. - Betydning?? På forhånd Tak Susanna -
HJÆLP ET ORD SKAL OVERSÆTTES!!!!
Forumindlægjeg kan ikke finde ordet eller sætningen "at få det hele til at løbe rundt" er der nogen der har noget på det? eller noget der minder om det. sætningen lyder "if 9mio in the society has AIDS, so they cant work, so the soceity ........." hjælp!!!! skal op om 1 time -
Hvilken dato?
ForumindlægHvilken dato bliver 3.g'ernes skriftlige eksamens karakterer oplyst? -
Analysemodeller..
ForumindlægHej!Jeg skal op til danskeksamen (FSA) på mandag og jeg mangler nogle gode og ikke forvirrende analysemodeller på bl.a: folkeviser, lyrik og reklamer..Hvis der er nogen der har noget liggende må i rigtig gerne skrive!! -
Internet Explorer 9 shortcut ALT+D
ForumindlægHej folkens! Jeg er en ivrig bruger af shortcuts, da jeg er ekstremt doven. Før installationen af IE9 kunne jeg på IE8 bruge ovennævnte shortcut til at markere adresselinjen. Nu virker det ikke på min Windows 7, hvor jeg havde IE9 pre-installeret. Er der nogen af jer, der ved noget om probl... -
Optagelsesprøve - STX
ForumindlægHej folkens, Jeg skal til optagelsesprøve, her om snart. Så ville lige høre om der eventuelt var nogen som har prøvet det, eller ved hvordan det foregår mht. Hjælpemidler, hvad man skal? altså skrive en stil? Mange tak på forhånd.
