Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 15921 til 15940 af 163702
-
Mangler du noget at lave?
Forumindlægsidder her med en engelsk opgave, men vil gerne have en til at rette den for fejl eller evt. sætninger der kunne forbedres. Den er på B nivau (HH) og er en oversættelse af et brev.hvis du har tid og lyst så drop et svar og så vil jeg maile den til dig :) -
Non fiction analyse
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive et engelsk essay, hvor jeg skal analyser en non-fiction tekst. Jeg er lidt i tvivl om hvordan den skal sættes op. Nogen der kan hjælpe. Måske I har en skabelon til hvordan den skal sættes op eller en af jeres gamle opgaver. Tak på forhånd. -
SRP- Afstæning
ForumindlægHeey er der nogen der kan hjælpe ang. studieretningsprojekten? Har Afsætning som hovedfag og mit bifag er engelsk Er der nogen der har nogle forslag om hvad jeg skal skrive om?? Vil gerne skrive om en virksomhed..men ved ikke hvad, og hvordan? Nogle ider om nogle problemformulering? -
En symmetrisk terning kastes en gang. Find sandsynlighederne for hver af følgende hæn delser: A. man får et ulige øjental B. man får ikke en 6'er C. man...
ForumindlægEn symmetrisk terning kastes en gang. Find sandsynlighederne for hver af følgende hæn delser: man fa°r et ulige øjental man fa°r ikke en 6'er man fa°r hverken 3 eller 4 øjne. har brug for hjælp til denne opgave:) med forklaring på tekst -
The Amish
ForumindlægWhat makes the life of an Amish teenager different from yours ? - The Amish teenagers doesn't use elektricity, this means that they don't have computers, mobil, tv, radio, all this kind of stuff I have. - They don't wear fancy and modern clothes - The girls, don't use make-up at ... -
terminsprøve - grammatiiK?
ForumindlægNogle der kan forklare mig hvordan en engelsk terminsprøve foregår, og hvad er vigtig at kunne grammatisk? -
Grammatiktak
ForumindlægJeg vil gerne lige have hjælp med et par sætninger som jeg er i tvivl om. Jeg er ikke en ørn til grammatikken, men hvis nogle gad fortælle mig HVORFOR jeg har visse fejl, og hvordan jeg skal kigge efter dem, kan jeg måske rette dem i alt hvad jeg har skrevet. Her kommer lige 4 sætninger som jeg s... -
HTX 3 g - Antal eksamener? hjælp!
ForumindlægHej alle! Jeg er virkelig forvirret angående mine eksamener her på tredje år. Jeg har følgene fag: Dansk A Mat A Teknik A Fysik A Engelsk A Tysk C Og tidligere har jeg været til mundtlig prøve i: Samfundsfag (1 år) Teknologi Biologi Teknologihistorie Når jeg tæller sammen giver det 4 mundlige, ... -
Gennemlæsning og evt. bud på karakter
ForumindlægHejsaJeg har lige afleveret en skriftlig opgave skrevet på engelsk. Der er meget længe til jeg får den igen fra rettelse. Jeg er lidt spændt på hvordan den bliver bedømt. Er der en sød person herinde som jeg må sende den til pr. mail og som vil rette den og evt. give et bud på hvilken karakter på... -
x^2-test
ForumindlægHej Studieportalen :)) Jeg skal op til mundtlig matematik eksamenen , og kan ikke besvare en af spørgsmålene da jeg ikke har afleveret rapporten.... Er der nogen som gider at fortælle mig hvordan man laver en x2-test , på en forståelig måde? I vil gøre mig en meget stor hjælp! :)) PÅ FORHÅND M... -
er jeg bestået eller dumpet?
Forumindlæghey, jeg har et lille problem, vil gerne starte min videregående uddannelse som kræver at jeg har bestået matematik på B niveau.. jeg har haft matematik på A niveau som studieretningsfag, men i årskarakter fik jeg 00 - 00... jeg kom dog op til eksamen i mundtligt og bestod med 02... dvs jeg har ... -
dansk eksamen: hvordan foregår det?
Forumindlæghej hvordan foregår en dansk mundlig eksamen? Hvad kan man trække? Hvis man trækker fx. reklamer- hvad gør man? analyserer man den eller hvad? Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig :) -
Hjælp til emne
ForumindlægHej alle, Jeg har overvejet at skrive SRP i Engelsk (A) og Samfundsfag (B). Synes det kunne være interessant at skrive om Trump og måske have fokus på hans retorik, men jeg ved ikke, om man ville kunne lave en problemformulering og dertilhørende problemstillinger, der ville kunne lægge op til 20... -
Emne.
ForumindlægJeg mangler et emne at arbejde med i mit studieretningsprojekt i 3.g? Jeg har valgt fagene; Engelsk og Samfundsfag.. Ideer/foreslag?:) -
STX eller IB?
ForumindlægJeg går i 1.g på htx, men har på det seneste overvejet at droppe ud og skifte til enten STX eller IB (toårig engelsksproget gymnasieuddannelse), mest fordi jeg savner at have sprogfag. Efter gymnasiet vil jeg gerne studere lingvistik, et fremmedsprog, filosofi eller matematik på Oxford/Cambridge ... -
Hvordan passer de to fag sammen ?
ForumindlægHey venner! Jeg skal forberede mig på min AT prøveeksamen, hvor min lærer gjorde mig opmærksom på et par ting, jeg kunne blive "udsat" for, eller spurgt om, til prøven. Der var en enkel ting jeg ikke lige helt forstod da jeg hørte det: "Hvordan de to fag passer sammen" - J... -
Sicko
ForumindlægHej, Er der nogen der har lavet en filmanalyse (på engelsk helst) af Sicko? Mvh. Schoedts -
Angående formalia i AT
ForumindlægHej Er der mulivis nogle der er superskarpe til det med formalia i en AT synopsis. Jeg har læst meget LIDT om det, da jeg er i fuld gang med at skulle skrive min synopsis færdig. Jeg ved generelt ikke, hvordan man laver henvisninger og de generelle regler for formalia i AT. Jeg kan ikke læ... -
Hjælp! Hvordan udregner jeg mit kvote 2 snit
ForumindlægJeg skal have udreget mit kvote 2 snit: http://bachelor.au.dk/fileadmin/www.bachelorguide.au.dk/Optagelse/Eksempler_paa_udregning_af_fagsnit_DA.pdf Dog er jeg lidt i tvivl om, hvorvidt jeg udreger mit snit, da jeg ikke ved, hvordan man skal gøre, hvis man har det på et højere niveau? Kvote 2 fa... -
SRP ideer
ForumindlægHejsa, Vi skal vælge emner til SRP, der har jeg valgt Redbulls branding stradegier og hvordan vi påvirker market. Men fordi af jeg har valgt Kom-it A så var det rigtig godt med vi kunne bare ikke få noget Engelsk A ind over det. Så nu er jeg bleven bet om at finde et nyt emne og sider helt fast....
