Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 15941 til 15960 af 134825
-
mundtlig eksamen 24timer forb.
Forumindlæger klamyda grampositiv eller negatv?? -
Rækkefølge i eksamen (mundtlig)
ForumindlægHej, Jeg skal op i dansk mundtlig her til sommer, og jeg har valgt at skulle analysere et billede, men jeg ved ikke helt hvordan det hele skal foregå. Med det mener jeg selve analyse-rækkefølgen, når det kommer til at analysere et billede, hvad ville være bedst at starte med fra start til slut? ... -
Biologi eksamen, analyse af artikel?
ForumindlægOkay, jeg skal åbenbart analysere en artikels biologiske indhold, men nu kommer problemet så. Jeg har ingen anelse om, hvordan man analyserer i dette tilfælde. Hilfe? -
International økonomi - eksamen
ForumindlægHej. Er der nogle der ved hvor man kan finde gamle eksamensopgaver til International Økonomi? -
at eksamen i morgen:(
ForumindlægNogen der kan skrive noget om metode i humaniora (dansk) og samfundsvidenskabelig (religion), for der sættes vægt på metode og teori :( -
Billedkunst eksamen - paste up
ForumindlægHej, jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp, da jeg i næste uge skal have valgt mit eksamensprojekt i billedkunst. Da jeg er et halvt år bagud, forslog min lærer, at jeg skal arbejde med paste up. Nogle der har nogle fede idéer - eller måske har et andet fedt emne, der ikke er for vanskeligt? ... -
Dansk A eksamen
ForumindlægHej derude jeg skal op i mundtlig Dansk A i morgen og meget nervøs .Jeg skal lave en disposition og er der en, som vil hjælpe lidt med, hvordan man stiller dispositionen op? ve... -
hjælp til mundligt mat eksamen
ForumindlægHejj Nogen der kan hjælpe med at besvare disse spørgsmål? Fatter ikke særlig meget af det selv, selvom jeg har prøvet i lang tid. Gør rede for de enkelte dele i formlen ??(?? = ??) = (????) · ???? · (1 − ??)??−?? og vis, at formlen er korrekt i et udvalgt eksempel. For eksempel ved ... -
Ansøgning til Universitet på Engelsk
ForumindlægHej, jeg har lige skrevet en motivationsansøgning til et universitet i Holland og jeg kunne rigtig godt tænke mig at nogen gad se på den og fortælle mig om noget kunne forbedres, eller eventuelle fejl kunne rettes. Det betyder utrolig meget for mig at komme på det universitet, da jeg flytter til ... -
Analysemodel (eksamen i mogen)
ForumindlægHar det problem at jeg har en eksamen i historie i morgen og ville høre om der er en der har god analysemodel til de kilder man kommer op i.. håber virkelig på hjælp! analyser en kilde - men hvad er vigtigt? -
Notater med til Samfundsfag eksamen?
ForumindlægHej alle Jeg skal op i samfundsfag mundtligt eksamen i næste uge, så jeg vil lige spørge om man godt må have sine notater med til prøven? Tak på forhånd -
Jura: Familie- og arveret (eksamen)
Forumindlægville bare lige høre om i kunne give nogle gode råd med på vejen, da jeg skal til eksamen i familie- og arveret i morgen. Er MEGA nervøs! -
eksamen Outline til heroes.
Forumindlæghey nogen der ligger inde med en outline om heroes og et underemne som jeg kan se på og få hjælp til. er lidt lost er op til eksamen. -
Kreativt produkt til samfundsfag eksamen
ForumindlægHvilke kreative produkter kan man lave til samfundsfags eksamen? Vi har trukket ideologier og er lidt lost. -
Matematik mundtlig eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op i mat i morgen, og vil derfor spørger jer om, hvordan man bedst muligt forbereder sig til en mundtlig matematik eksamen? -
Forberedelse til kemi eksamen
ForumindlægHejsa. Er der nogle, der har nogle råd til, hvordan man bedst muligt kan læse op til og forberede sig på kemi eksamen? Tusind tak på forhånd :) -
Billedkunst eksamen c
ForumindlægEr der nogen som har været til mundtlig eksamen i billedkunst og vil fortælle mig hvordan det foregår. Evt give mig nogen tips. Det vil betyde meget. -
Kan jeg blive optaget?
ForumindlægHey, jeg er i en situation, hvor jeg tænker over om jeg kan blive optaget på KU eller ej. Jeg ville gerne søge ind på det kemiske fakultet, dog tænker jeg igen over om jeg kan blive optaget eller ej. Som I nok ved at 3.G'erne har fået skriftlig eksamens karakter tilbage og kemi uddannelsen ... -
Bevis for a og b i den rette linje.
ForumindlægJeg har søgt rundt omkring på side, men har ikke kunne finde et lignende spørgsmål, så nu opretter jeg :) Er der nogle der kan beviset for a og b formlerne, i forskriften for en ret linje ud fra to punkter? Altså a = y2-y1/x2-x1 og b = y1 - a*x1? Håber i kan hjælpe :) -
Mat B Lommeregner - hvordan differentiere manpå den?
ForumindlægHej Ville lige spørge om hvordan man differentiere på en TI-89? Mvh Peter
