Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 15981 til 16000 af 109300
-
Køb af bog: International markedsføring
ForumindlægHeej derude :) Jeg leder efter bogen International markedsføring skrevet af Finn Rolighed Andersen m.fl. Det er 4. udgave fra 2011 ISBN: 978-87-92-09846-7 Håber der er en der ligger inde med den, som har lyst til at sælge :) -
HJÆLP -HASTES
ForumindlægHEJ! vil lige høre om der er nogen, der har arbejdet med en case i psykologi der hedder "Det er ikke længere samfundets skyld" kronik fra 2011 (https://www.information.dk/debat/2011/11/laengere-samfundets-skyld) kan man ikke godt inddrage "Ungdomsliv og stress" som psykologi... -
Job i Vejle?
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen der aner noget om hvor de mangler ansatte i Vejle, for jeg er lige blevet færdig med gymnasiet og mangler arbejde, da jeg først skal starte på min uddannelse i februar måned 2011. Håber i kan hjælpe. -
Arbejde! Hjealp! Bramming
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er en 14 årig pige. Jeg bliver 15 Februar 2011. Jeg har prövet det med aviser, men det er bare ik lige mig! Jeg er ligeglad med om jeg skal cykle et par kilometer. Mindste lönen er 50 kr. pr. time. -
Sygeplejeskolen
ForumindlægHej Er det fuldstændigt umuligt at blive optaget på Sygeplejeskolen i enten Århus, Horsens eller Randers her til feb. 2011? jeg har har STX eksamen med rette gennemsnit. Kan de måske optage en hvis der er mange der falder fra i de første uger? På forhånd tak for hjælpen. -
1 vær. m/eget bad/toilet og nyt køkken......
ForumindlægMånedlig leje incl. forbrug og Stofa tv (guldpakke) 3000 kr. Depositum 9000 kr. indflytning 1. feb 2011. Er du studerende kan du få 474 kr. i boligsøtte...... [email protected] mobil 40 83 83 35 -
Hjælp til artiklen "Det er Kongens foged"
ForumindlægEr der nogle der har lavet en analyse af artiklen "Det er kongens foged" udgivet i UD og SE den 1 marts 2011..:-) den er skrevet af Johanne Pontoppidan Tuxen. Så vil jeg meget gerne se den igennem til inspiration til min analyse. Med venlig hilsen Maria. -
Stemme-støtte TAK! :-)
ForumindlægSKIVE FESTIVAL 2011 Gå ind på linket – rul ned og stem på den sidste plakat (lilla/blå) http://apps.facebook.com/opinionpolls/poll.php?pid=ABHK2baYjjw På forhånd TUSIND TAK! -
nogen der sælger Vejen til Matematik AB1 og A2
Forumindlæghej, nogen der sælger Vejen til matematik AB1, 1 udgave før 2010 eller 2. udgave 2010 og Vejen til Matematik A2, 1. udgave før 2010 eller 2. udgave 2011. vh Diana -
Vækst.
Forumindlæghvis antallet af person biler i alt er i : 2007: 2080013 2008: 2068493 2009: 2099090 2010: 2120322 - hvordan finder jeg så ud af, hvad antallet af personbiler er i, 2011, 2012, 2016 & 2020 ? -
HJÆLP TIL VALG AF TEKST
ForumindlægJeg har trukket fordybelsesområdet "det anderledes" til min mundtlige dansk eksamen i 9. klasse. Det må gerne være enten en tekst, et billede, en reklamer eller noget helt andet. Hvis det er en tekst må, det gerne være en tekst fra 2000 - 2011 :) På forhånd tak. -
Hvilket kollegie i København skal man vælge?
ForumindlægHej Jeg skal læse til arkitekt på arkitektskolen i København her efter sommerferien (2011). Jeg er meget sendt ude med søgning af bolig, så ville høre om der er nogle som kan fortælle hvilke kollegier der er gode og har ikke en helt vildt langt venteliste. Mvh Morten -
Borgerlig politik/Socialdemokraterne
ForumindlægEksempler på at Socialdemokraterne har ført borgerlig politik, siden de kom til magten i 2011 Sætter selskabsskatten ned fra 25% til 22% Sætter dagpengeperioden ned. Skærer i offentlige ydelser/understøttelser Besparelser på velfærden. Er der andre? Tak på forhånd. -
primær eller sekundær kilde?
Forumindlægjeg har fundet en beretning på nettet, som jeg skal lave kildekritik på. det er en mand der fortæller om berlin under den kolde krig. han har selv været til stedet, hvilket må gøre det til en førstehånd beretning. men har har skrevet det i 2011, er det så en primær eller sekundær kilde? -
Molins Model
ForumindlægHej Jeg har en samfundsfags opgave for som går ud på at: Anvend Molins model til at forklare venstre's strategi i valgkampen 2011 Håber i kan hjælpe, for jeg synes nemlig modelen er lidt indviklet :/ -
Nøgletal
Forumindlæg2009 2010 2011 Afkastningsgrad 22,22 23,47 24,29 Overskudsgrad 12,25 14,77 15,02 Aktivernes omsæ.. 1,46 1,38 1,60... -
HJÆÆÆLP
Forumindlæg2009 2010 2011 Afkastningsgrad 22,22 23,47 24,29 Overskudsgrad 12,25 14,77 15,02 Aktivernes omsæ.. 1,46 1,38 1,60 er det kun overskudsgraden der... -
Sommereksamen Cocio afsætning
ForumindlægHej derude :-) Er der en der ligger inde med opgaveformuleringen fra sommereksames afsætningsopgaven 2011 Cocio? Jeg skal nemlig aflevere den opgave, men den udgave min lærer har lagt opgaveformuleringen ud i kan ikke åbnes, så håber der en der ligger inde med den. På forhånd tak! -
årlige procentvise
ForumindlægHej, hvordan finder jeg den årlige procentvise, hvis spørgsmål lyder: benzin prisen var 7,85 i 2001 og i 2011 var den 11,68 - Bestem den årlige procentvise. Jeg troede man skulle sige 11,68/7,85= (1 + 1,48)10 = 2,53?? syntes bare ikke det giver mening. -
Grafisk billede i Geogebra
Forumindlæghar et spørgsmål til den der problemreging (FP9 maj 2011) hvordan laver man et grafisk billede inde på geogebra? hvis x er 1,2,3,4,5,6,7,8 og y er 16,8,5.33,4,3.2,2.67,2.29,2??? min streg er buget (ikke lige haha) og den går ned af? hvad skal jeg gøre???
