Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 16001 til 16020 af 42938
-
HJÆLP! SKAL FINDE ET EMNE..
Forumindlæghej allesammen. Jeg skal skrive en historie opgave som skal afleveres torsdag, men jeg kan simpelthen ikke finde et emne.. vil i komme med nogen forslag? jeg kunne virkelig godt bruge lidt hjælp.. tak på forhånd.. -
spansk aflevering - sætninger hjælp!
ForumindlægHej allesammen! Er der en der vil hjælpe med en lille spansk aflevering? Det drejer sig om nedstående sætninger :) 1) Jeg sender ham to flasker vin 2) Elsker du mig? 3) Vi hjælper jer 4) Jeg vil købe bogen i eftermiddag 5) Jeg sidder og læser avisen 6) Pedro giver hende bogen 7) Miguel giver pige... -
1 sætning ppls
ForumindlægMaraichien er en helt almindelig mand, der rejser fra sin by til et andet for at find et job. El Mariachi es un hombre perfectamente normal que viaja desde su ciudad a otro para encontrar un trabaj -
Spg.
ForumindlægQu'a faire la France pour favoritser l'industri touristique francaise?\n\nSelon vous, que peut-on faire au Danemark pour favoriser le tourisme?\n\nHvad betyder øverste sætning helt præcist?\n\nOg betyder den sidste, hvad man kan gøre for at gøre turismen i Danmark større?\n\nTak.\n\nI øvr... -
At goutere?
Forumindlæger der nogle der ved hvad dette verbe betyder.... Har prøvet at slå det op i retskrivningsordbogen, men fandt intet :(\n\n\nAt goutere? -
hjælp til rettelse af stil
ForumindlægDet er noget jeg har skrevet, så ny sætningskontruktion må gerne forekomme da det ikke er direkte oversættelse...Dansk: Til min LineTiden går sin stille gang, og der er ikke én eneste dag hvor jeg ikke tænker på dig. Fra jeg står op og til jeg går i seng, selv når jeg elsker med min kone. Du tog ... -
Laveste gennemsnit!?
ForumindlægHvis nogen har under 8 i gennemsnit, så vil jeg gerne hører, hvad jeres gennemsnit er! -
Hjælp hurtigst muligt!
ForumindlægEt andet ord for velforberedt, eller at ville noget. Jeg ved det starter med A, udtalen er sådan : angsuastiske, men vi ville gerne havde måden at stave den rigtigt på. Tak på forhånd! -
Igen igen..
Forumindlæghvordan siger man: "men dette brød hun sig ikke om at blive kaldt" -
Integrationsregler i Frankrig
ForumindlægHejsa. Jeg skal bruge Frankrigs integrationsregler, til en opgave, og har ledt og ledt på nettet, men kan simpelthen ikke finde dem. Så tænkte på om der var nogen, der kunne hjælpe mig med det herinde :) På forhånd tak -
Hvordan siger man:
ForumindlægJeg ved ikke helt hvordan man siger_: "jeg vil ikke have at du tager kontakt til hende" -
Karakter
ForumindlægEr der nogen der ved hvad karakterkrav er til en optagelsesprøve på HTX. Jeg skal nemlig på optagelses prøve, og jeg vil gerne vide hvad den laveste karakter er for at komme ind på HTX :) -
Kernefysisk skrivemåde.
ForumindlægHej. Står her med en opgave i fysik, om at man skal skrive kulstof 12-13 og 14 på den kernesfysiske skrivemåde, og forklar hvordan de 3 atomkerner adskiller sig fra hinanden. Tænkte på om der var nogen der ville hjælpe mig med den? -
SVÆR - Animatrix
ForumindlægHar I set Animatrix ? Disse spørgsmål er egentligt , hvad filmen handler om: Hvordan kan man vide, om den verden man lever i ikke blot er en illusition? En drøm? Hvis ens "drømme" virker mere virkelige end "virkeligheden", hvordan kan man så vide, om det egentligt ikke er d... -
Filosoffen Burke
ForumindlægHej.... Vi har nogle prøveeksamener lige nu, hvor vi sidder foran klassen, hvor der er folk som er eksaminander, censorer og eksaminatorer(det er jeg). Jeg er det til Burke og ville spørge nogen om de kunne hjælpe mig med et par gode spørgsmål til eksaminderne for at spørge ind til om de har fors... -
Ondskab
ForumindlægHei alle sammen. Jeg skal snart igang med min eksamsprojekt, og har valgt som emne Ku klux klan. Som fag er det både i historie og Psykologi. Jeg skal komme ind på Socialpsykolgi altså ondskab psykologi. Jeg har meget sværet ved at finde kilder eller bøger om det. Vil derfor høre om nogen af jer ... -
skriftlig prøve
Forumindlægjeg skal snart til skriftlig årsprøve.. hvad er vigtigt at have med? kan jeg forberede mig lidt hjemme? hvordan? på forhånd tak. -
Deja Vu
ForumindlægHej... Nu hvor det hænder på alle mennesker en gang imellem, så kunne jeg godt tænke mig at vide, Hvad er Deja Vu? Desuden har jeg hørt forskellige teorier, men er der en som er realistisk og videnskabeligt påvist, eller noget? -
HJÆÆÆÆÆLP
ForumindlægEr der nogen der vil hjælpe med at oversætte noget tysk for mig.... vi kan skrives via email...?? pleace hjæææællpp -
Oversæt
ForumindlægJeg er min egen herre Det ville være fedt hvis nogle kunne oversætte det med sikkerhed, da det er til en tatovering. På forhånd tak, Louise
