Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 16001 til 16020 af 44202
  • Problem med TI89 lommeregner

    Forumindlæg
    Hver gang jeg differentier på min TI89 lommeregner, så kommer der en hel masse tal med parentes. Hvad skal jeg gøre for at fikse det?
  • definition på velfærdsstat?

    Forumindlæg
    hvad er definitionen på den danske velfærdsstat? Mvh
  • I og i??

    Forumindlæg
    Hvornår bruger man I (med stort) og i (med lille)??
  • Nogen der kan hjælpe??

    Forumindlæg
    Hejsa . Jeg skal skrive en historie på 10 sætninger, hvor hvert sætning kun skal have et komma. Kan slet ikk finde på noget :/..
  • AT-underemne

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle, der har nogen ideer til, hvad man kan skrive om i AT-synopsen, når overemnet hedder "Fremtiden...(bla.bla.bla.)" Jeg går på en samfundsfaglig linje, og ville helst skrive i samf/historie, men er i tvivl om, hvilket underemne man kan skrive om... Hvis der er nogle, ...
  • Eksamen

    Forumindlæg
    hej, jeg skal op til eksamen næste uge og jeg ville gerne have hjælp til at besvare et spørgsmål som jeg ikke kan finde ud af. Hvordan kan en solcelle producere mest elektrisk energi muligt?. Håber i kan hjælpe med at besvare den hurtigtst muligt.
  • Er dette en metafor???

    Forumindlæg
    Er dette en metafor??? "Når man sover der, kan man hele natten høre bølgerne som en sydende radio uden signal." Håber i kan hjælpe.
  • liv i fangenskab

    Forumindlæg
    Når jeg siger Liv i fangeskab, hvad tænker du/I så på? :-) Ved godt det lyder dumt, men skal hører folks meniniger
  • Hej

    Forumindlæg
    hej jeg har et gennemsnit på 2,7. har jeg stadig mulighed for at læse videre til diplomingeniør eller erhversøkonomi?
  • problemregning

    Forumindlæg
    hej.. jeg har lidt svært ved problemregning. jeg har svært ved at vide hvornår jeg skal bruge: gange divider, plus og minus hvis nogen lige gider at hælpe vil det være rigtig dejlig. vil så gerne øve mig inden terminsprøverne.
  • Lodret frit fald

    Forumindlæg
    Hej. Sidder og prøver at konstruerer en simulation af et lodret fald i en (s, t)-graf hvor der tages højde for luftmodstand. Jeg bruger formlen følgende formel: http://peecee.dk/upload/view/100186 Er den ikke rigtig? Problemet er at simulationen ikke er særlig realistisk. Så der må vel være et e...
  • Hjælp til at finde min fejl

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal udregne nogle konstanter, hvilket har jeg gjort med nogle formler jeg har fået af min matematiklærer. Men for at jeg kan lave en graf over en ligning de to konstanter er med i, er det vigtigt at K (den første konstant) er mindre end Ka (den anden konstant). Det er bare sådan at ...
  • Akkusativ brugens nogen gange til præpositionsled

    Forumindlæg
    Hej! Jeg ved at Akkusativ bruges til direkte objekt og og objæktsprædikativer. I noneg tilfælde bruges assusativ også til præpositionsled. Kan i give mig nogen eksempler på sætninger hvor akkusativ skal bruges tl præpositionsled. På latin og på dansk. Mange tak på forhånd!
  • Statistik

    Forumindlæg
    Hej I mange fag er der brug for statistik af flere forskellige årsager. Men hvor finder i statistik? Synes tit at det er svært at finde rundt inde på Danmarks Statistik - men er der andre steder man kan stole på? :)
  • Perspektivere?

    Forumindlæg
    Hvad vil det helt præcist sige at Perspektivere!?? Det er sådan at vi er i gang med en AT-opgave hvor vi beskæftiger os med to fag Kemi og Samf. JEg skal så perspektivere mht. global fødemangel og om fotosyntesen bare kan sættes i vejret. Skal lige siges at jeg har en artikel med det liggende...
  • HJÆLP HURTIGT

    Forumindlæg
    Potensfunktioner -Gør rede for potensformlen y=b*x^a, herunder betydningen af b og a. Giv et ekspempel på anvendelse af potensmodellen. Kan nogen hjælpe mig med det spørgsmål. Det er matematik på C niveau..
  • Motiv og tema?

    Forumindlæg
    Hej SP. Hvad er motiv og tema? Har læst det flere steder og der er delte meninger om hvad det betyder :). Det står i min analyse :). Tak på forhånd.
  • Tryk

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklare mig Henrys lov og dykkersyge? Henrys lov: "Den mængde gas, der opløses i væsken er proportional med gassens tryk". Hva menes der med gas, der opløses?
  • Funktionelle grupper_navngivning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og har meget besvær med at navngive de funktionelle grupper i molekylet rivastigma. Jeg kan godt unddele de funktionelle grupper, men kan bare ikke rigtigt finde det rigtige navn til dem hver.. Håber der er nogen der kan hjælpe mig!!! VH
  • Mat B: emner

    Forumindlæg
    Jeg har mundtlig eksamen i matematik...er der ikke nogen som kan hjælpe mig med at finde ud af hvilke andre emner jeg kan komme ind på hvis jeg trækker: 1. liniære sammenhænge og lineære funktioner 2. eksponentiel udvikling 3. potens udvikling 4. andengradsligning 5. andengradspolynomiet 6. stat...