Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 16021 til 16040 af 35989
-
AT emne - hjælp
ForumindlægNogen der har noter eller lavet en AT- synpose om det moderne gennembrud - fokus på kvinder? Eller har ideer til hvad man evt. kunne komme ind på? Fag er historie og dansk. Tak på forhånd! -
Frihed er det bedste guld - Hjælp til fortolkning
ForumindlægHej alle :) Jeg sidder i den heldige position, at jeg skal op i dansk på mandag. Jeg er godt i gang med at analysere mit digt, men i anden strofe, forstår jeg simpelthen ikke hvad der står. Strofen lyder således: Frihed er en stad så skøn, hvor enigheden bor i løn, og nabo smukt sig føjer, hvor ... -
Mitokondriesyge
ForumindlægHej er der nogen der har en besvarelse til opgave 4 - mitokondriesyge? Det er en STX -
Eksamensbevis
ForumindlægHejsa.. kommer ens fraværsprocent til at stå på eksamensbeviset..? -
2. gradspolynom
ForumindlægHej Alle. :) Er der en der kan svare mig på hvad d er? Altså jeg ved at det er diskriminanten og at den kan hjælpe mig med at finde rødderne. Men jeg skal kunne beskrive betydningen af diskriminanten ligesom at a = hældningen på grafen og c = skæring med y-aksen.. Er der en der kan hjælpe mig m... -
Nulhypotese
ForumindlægAccepteres nulhypotesen, hvis p-værdien er højere end signifikationsniveauet? -
Analysere artikel i biologi
ForumindlægHvordan skal man analysere en artikel i biologi? Opgaveformuleringen lyder: "Analyser artiklen og udvælg det biologisk relevante indhold, du mener, der er væsentligt at få med i dit oplæg". -
Søger opgavehjælp til matematik B
ForumindlægSøger med lys og lygte efter "hjælp" til mine opgaver i matematik B. Ja kort fortalt en til at lave dem for mig. Der vil selvfølgelig være betaling pr. opgave. Kontakt pr. mail til [email protected] -
Årsprøve - bilag?
ForumindlægKære alle! Vi har til vores årsprøve i fysik B fået udleveret de teoretiske spørgsmål på forhånd, dog står der, at bilagene forbliver ukendte (altså dem ser vi først, når vi trækker inden de 24minutters forberedelsestid). Men jeg tænkte på, om nogen af jer vidste, hvad bilagene omfattede? - Regn... -
Pædagog
ForumindlægHej Alle Jeg har lige afsluttet HF med snit på 3,8 :D Jeeg har bestået alt på nært engelsk skr. B hvor jeg fik 00. Fik 4 i mdt. Har jeg så dumbet i Eng ? Nogen der ved om jeg kan blive pædagog. http://www.ug.dk/uddannelser/professionsbacheloruddannelser/paedagogiskeuddannelser/paedagog.aspx Mvh... -
Ligninger - Har brug for hjælp!
ForumindlægEr gået i stå med denne opgave, er der nogen der kan hjælpe? Tak! -
Klage over karakter i skriftlig dansk
ForumindlægTil afgangsprøven i skriftlig dansk valgte jeg at skrive et essay. Der skal altså siges, at jeg fik 10 i alle 3 standpunkt og 10 i mit sidste essay, så for mig var det et sikkert valg. Alligevel endte jeg med at få 4, og efter at have snakket med resten af klassen, kom jeg frem til, at jeg ikke e... -
Koster
ForumindlægHar jeg forstået det rigtigt? Men skal man betale for gymnasiel suppleringskursus? -
Begrebsforklaring i Synopsis?
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive min KSH synopsis, men er lige i tvivl om noget. 1 - Kan det passe man skal forklar de begreber man bruger i sin synopsis(besvarelse) 2 - Er det fint at man bare besvare sine problemstillinger i stikords form? Et eksempel på en besvarelse: 2. Hvorfor har I... -
Fysik Prøve - Bølger STX
ForumindlægHej SP, Jeg skal snart op til en fysik prøve, hvor emnet er bølger. For at øve mig har jeg tænkt mig at lave en masse opgaver. Derfor tænker jeg om der er nogen som ligger inde med nogle opgaver som omhandler bølger, det kan evt. være opgaver man har haft tidligere. (Følgende hjælpemidler er til... -
Forklar funktionsbegrebet 2.gradspylonomiet
ForumindlægHejsa folkens Jeg sidder og forbeder mig til mundtlig matematik b. Jeg skal i et af mine eksamensprøgsmål forklare funktionsbegrebet inde for funktioner og 2.gradspylomiet. Er det korrekt forstået, at jeg skal definere hvad der forsager en 'glad' og en 'sur' ... -
matematik
ForumindlægHvor mange % udgør : 8kr.af 50 kr. = ? % -
Min Ven Thomas spørgsmål
ForumindlægKan i svare på dem her pleaseee Hvem har startet “den offentlige hemmelighed”? Hvorfor er Claus for en gang skyld glad for Lisbeths store “flab”? Har Thomas ret, når han siger, at Claus er fuld af fordomme? Hvorfor? Hvordan opfører Mini sig under diskussionen? Hvor... -
b) Bestem afstanden fra punktet P(1,5) til linjen l.
ForumindlægNogen der kan hjælpe med opg 1b? Jeg tænker at jeg skal bruge afstandsformlen til at finde afstanden mellem punkt og linje. Maple giver mig 5,2 men når jeg indtegner det i GeoGebra, giver den mig længden 4? Hvad går galt? -
Gamle eksamenssæt til matematik og engelsk?
ForumindlægHej. Jeg skal op til mine terminsprøver i hhv. matematik og engelsk i næste uge. For at supplementere alt det jeg har lært i år i fagene, kunne jeg godt tænke mig at prøve nogle af de ældre eksamenssæt. Desværre kan jeg ikke finde dem nogle steder. Hvis der er nogle der ved, hvor man kan fi...
