Søgning på: engelsk brev. Resultater: 16041 til 16060 af 25907
  • polymer

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der kan be- eller afkræfte at "hærdeplast" er det samme som "thermoset plastic", som jeg har mødt i mine engelske kilder. På forhånd tak.
  • Rettelse bedes, vigtigt!

    Forumindlæg
    En der gider at rette min stil? Den fylder knap en side! Den skal aflevers i morgen! Det er min første engelsk stil på gymnasiet (1.g) så har gjort mig lidt umaG!
  • betydning af ord!

    Forumindlæg
    Jeg har læst en engelsk tekst som hedder "Low visibility" af Margaret Murphy Jeg skal forklare hvad der menes med titlen og hvad den betyder, nogen som kan hjælpe?
  • Konklusion til SRO

    Forumindlæg
    Hej Hvordan skriver man den perfekte konklusion? Jeg har altid haft problemer med begyndelsen på en konklusion, så har i ikke lige nogle fif til hvordan. Jeg skriver i engelsk/tysk så det skal passe til sådan nogle fag.
  • rettelse af Abstract

    Forumindlæg
    Hejsa. Da jeg ikke er særlig god til engelsk vil jeg hører, om der er en som vil rettet mit abstract igennem det drejer sig om 17 linjer. jeg kan sende det over mail. På forhånd tak. Pernille
  • Udviklingen i den romantiske periode

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe? Jeg skal give en vurdering af udviklingen i den engelsk romantik samt historiske beguvenheder hertil... Hvorfor sker der en udvikling i romantikken, og hvad fører det til?
  • ABSTRACT - en retteven? (:

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Så er jeg nået til mit abstract - jeg vil høre om der er en som måske kunne rette det igennem for mig. HÅBER JEG DER ER (: - Da jeg ikke er super stærk i engelsk.. På forhånd tak - og forsat god dag (:
  • HASTER!, skriver 3.års

    Forumindlæg
    Hej. Håber li der er nogle Eng/matematik genier: Skal virkelig vide hvordan man siger "Ensvinklede trekanter"- på engelsk?, da jeg skal bruge dette i mit abstract! Mvh Nadia
  • Hjælp, hhhhhhhhjæææææææælp! :(

    Forumindlæg
    Det er mit 3. indlæg uden håb om at få hjælp :( Jeg håber, at der er nogen derude, der vil hjælpe mig med en lille rettelse på ½ på engelsk :/
  • Hjælp med indledning

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive SRP i engelsk og dansk og har fået lavet denne indledning. Jeg skriver om minimalismen. Er der nogen herinde der lige gider se den igennem og efterfølgende komme med noget konstruktiv kritik til den?
  • Rette 14 linier?

    Forumindlæg
    Hej, er der ikke en som er skide sød og lige hurtig vil kigge 14 liniers engelsk stil igennem? Tror ikke der er så mange fejl, men så svært, selv at få øje på dem. Plese er der ikke nogle?????
  • Language

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med en lille engelsk text og skal kommentere på "language" og "structure" - men jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre. Hvad er det for nogle underpunkter man skal kigge efter?
  • Analyse af Abraham Lincolns tiltrædelsestale

    Forumindlæg
    Hej alle, Er der nogen som har forstnad på analyse af taler. skriver srp i historie og engelsk Har uploadet en fil, hvis I hurtigt vil kigge den igennem, og lige skrive hvad jeg kan gøre bedre. det ville være en stor hjælp!
  • Ordbog på nettet

    Forumindlæg
    Jeg skal oversætte de her ord, men jeg har desvære ikke en dansk/engelsk ordbog. Kan jeg gøre det over nettet? På forhånd tak bæger fugl/hånd/tag krage/mage sving
  • Grammatik bog

    Forumindlæg
    Hej Nogen der kender en god engelsk grammatik bog? Den skal fungere som opslagsbog, og skal derfor helst være nem og overskuelig. Må meget gerne kunne fås som ebog/pdf.
  • "faktorials"

    Forumindlæg
    hey derude.. hvad betyder det engelske ord: faktorials, inden for matematik? det står på følgende hjemmeside: http://mathrefresher.blogspot.com/2005/08/factorials.html på forhånd taaaaaak.
  • Forhold mellem tekst og musik.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og skriver SRP om The Beatles i musik/engelsk og skal analysere forholdet mellem tekst og musik i et par sange. Er der nogen der ved, hvad man her skal kigge på? Tak
  • rettelse plzz.. !

    Forumindlæg
    En der gider rette min engelsk som skal afleveres i morgen, vil være meget taknemmelige=) Og jeg vil lære en del af det, for jeg kigger virkelige meget for mine rettelser. oploader ligee min still her..
  • Rettelse af 10 linjer. ?

    Forumindlæg
    Er der nogen som vil rette min engelsk resume på ca. 10 linjer om vindmøller?. Ville være dygt taknemmelig da dt skal være med i mit 2g studeretnigsopgave. Tusind tark.
  • Hvilken karakter er "Godt"

    Forumindlæg
    Hej allesammen.. Jeg går i 1.g og lige fået en tilbagemeldling angående min engelske aflevering, som skulle indholde en summary og besvarlser på diskutionsspørgsmålene. Vi havde nemlig læst en bog på engelsk. Jeg har ikke fået nogen karakter for min aflevering men en formativ evaluering på hvad ...