Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 16061 til 16080 af 52678
-
AT-eksamen - Hvad skal man?
ForumindlægHalli halløj, Jeg skal op i AT her på mandag, men nu er jeg sådan set blevet lidt i tvivl om hvad det er jeg skal derinde. Vi har ikke rigtig fået nogen guide i hvordan man går til eksamen i AT. Håber at I vil hjælpe. På forhånd, mange tak :) -
FS10 mundtlig dansk synopsis
ForumindlægHej Alle :) Er der mon nogen der kan hjælpe med hvad en mundtlig dansk synopsis helt præcis skal indeholde, gerne med et eksempel af en, hvis nogen ligger inde med en. på forhånd tak :) -
Hvordan laver man abstact?
ForumindlægJa, overskriften siger sig selv.. Er der nogen som lige har gode fif til, hvordan man skriver et abstract? -
Dansk Mundtlig Eksamen
ForumindlægHej alle, Jeg er lidt i tvivl om, hvad der skal fokuseres på, når man forbereder sig til en dansk eksamen. Hvad er godt at kunne til den mundtlige eksamen? Jeg kunne godt tænke mig en lille oversigt over, hvad I synes man skal forberede sig til. På forhånd Takkk :D -
English Presentation soon..
ForumindlægKontakt mig venligst over indbakken er seriøst lost.. (Hvis du har lyst og mod på at hjælpe) -
TYSK EKSAMEN!!
ForumindlægHej jeg har været oppe i dag og trække en tekst, som er af Doris Dörrie. Det er et uddrag fra en bog vil jeg tro, som hedder Ich laufe niemandem mehr nach. Så vil jeg hører om der er nogen der har noter til teksten eller lignende?? på forhånd tak! kan kontaktes på email - [email protected] -
Fremlæggelse om strøm?
ForumindlægHej. Jeg skal fremlægge om strøm snart, men min lærer har ikke givet mig nogen form for detaljer. Har i nogen ideer til hvad man kunne komme ind på, og hvilke former for strøm der er vigtigst at snakke om? :-) På forhånd mange tak! -
mdt. Engelsk B
ForumindlægJeg skal op i engelsk her i 2.g på fuld pensum. Hvordan foregår det præcis? Hvad skal jeg have med? Jeg har hørt rygter om at jeg kan blive spurgt om alt fra pensum i de to år, hvilket er et problem for jeg sprang 1.g over, og jeg har ikke lavet nok i 2.g :p , så vil de sige at jeg skal til at s... -
Dansk skriftlig
ForumindlægHej allesammen. Imorgen er der dansk skriftlig fremstilling. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har ingen forberedelse, da jeg er i Tyskland i øjeblikket. Jeg håber at i kan hjælpe mig ved at give mig gode råd, eller hvilket emne kunne være... -
Hvordan fremlægger jeg bedst?
ForumindlægKære alle :-) Jeg skal om et lille stykke tid fremlægge et stort emne, og det er enlig mest fremlæggelsen vi får karakterer for. Mit spørgsmål er nu: Hvilken måde kan jeg bedst fremlægge via.? Powerpoint? Film? Har du nogle gode og eventuelle alternative metoder, så hver sød at svar! M.v.h -
Stil - Kommenater
ForumindlægHej (: Jeg skal skrive en dansk stil til en artikel der hedder "Et knæk i narcissismen" og opgaven hedder "5 Brikker i et spil". Opgaven lyder sådan: "Kommenter synspunkter i artiklen. Skriv derefter om, hvorfor så mange fascineres af at se talentshows og realitypro... -
FML! TYSK MUNDTLIG EKSAMME
ForumindlægFUCK har fået at vide at jeg skal op i tysk mundtlig ! er udduelig til tysk vil bare spørge om hvad det kræver at få 02 i det KRÆVER DET MEGET? kan kun virkelig få ord og har 2 måneder enden jeg skal til eksamen som sagt hvad kræver det for at få 02 i faget mundtlig kræver det meget eller kan ma... -
gode råd til eksam-forberedelse...:S
ForumindlægHej med jer :) Jeg går i 3.g og skal op i hele 7 eksamner i år, vil bare lige havve et par gode råde hvordan jeg kan bedst muligt gør mig klare til forberedelse/ eksams-læsning, og hvad kan jg gør for bedst at kunne koncenterer mig under forberedelse :)... Ogggg GOD Påssskeee til jer all... -
eksamens hjælp
ForumindlægHvordan skal jeg stille min Engelsk Outline op for emnet Kan ikke rigtig få bygget nogle underpunkter op.. Main topic: Prejedice Mt Topic: Gangs Why did I choise this Topic? 2 3 4.. Kunne i hjælpe mig nogle små punkter? -
Gode råd til Skriftlig fremstilling i dansk...
ForumindlægHejsa... Jeg skal op i dansk skriftlig fremstilling i moren... Er der nogen af jer derude der har nogle gode råd , om hvordan man kan klare det godt? :) -
Fremlæggelsen
ForumindlægJeg tænker på.. det man siger selv til fremlæggelses delen skal man vel kunne uden ad, men hvad med til de spørgs de stiller, må man gerne kigge i sine papirer ? -
FSA historie-eksamen
ForumindlægHejsa Jeg skal op i historie om en uge og er allerede mega nervøs. Er der nogen, der har prøvet det før og har nogen råd? Man trækker jo nogle tekster og så har man 40min til forberedelse. Hvad starter man med at fortælle om? Skal man bare starte med at give et resume af alle tekster? -
Dumpet.
ForumindlægHejsa. Jeg var oppe i matematik B, og jeg dumpede desværre. Jeg fik 00. Jeg fik 4 i mundtlig og 4 i skriftlig i mine årskarakter. Nogen siger til mig, at jeg så har fået 4 og 02 nu, dvs jeg har består matematik og behøver derfor ikke at tage det om(hvis jeg skal bruge det). Passer det? -
FS10 mundtlig dansk
ForumindlægHej hvorlang tid skal man snakke? altså jeg har forberedt mig, her hjemme. men glemte og spørger mine lærer om hvor lang tid vi skal snakke en der kan svare mig på deT? -
Eksamen: Engelsk B mundtlig HTX (hjælp!)
ForumindlægHeyho! Jeg er en anelse i tvivl om eksamensformen for mundtlig engelsk på B-niveau for HTX-elever. Jeg ved: - At man skal have skrevet et såkaldt "selvvalgt emne", altså en større skriftlig opgave om et specifikt emne, flere uger inden, og at man skal fremlægge den til eksamen. - At man...
