Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 16081 til 16100 af 36005
  • Hvordan siger man??

    Forumindlæg
    Hvordan siger man på tysk: "Ingen kan stoppe dig, du er den bedste, held og lykke fremover" ??? (plzz hjælp meget vigtigt.)
  • VigtiiiiiigT!!

    Forumindlæg
    Hvordan siger man på tysk: "Ingen kan stoppe dig, du er den bedste, held og lykke fremover" ??? (plzz hjælp meget vigtigt.)
  • hjælp til en lille sætning.

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der kan hjælpe mig en lille sætning. Man skal bare oversætte det på tysk. Sætning er: Alt i alt har det været en fremragende uge! Tak i forhånden.
  • Rette opgave på 400 ord

    Forumindlæg
    Er der en venlig sjæl der kunne tænke sig at bruge lidt tid på, at rette en tysk opgave på lige omkring 400 ord? :)
  • Meget brug for hjælp

    Forumindlæg
    Hej har meget svært ved tysk er der en der gider se min lille stil igennem, fylder ca en a 4 side hvis ikke mindre ? :) kunne være en meget stor hjælp
  • Oversættelse.

    Forumindlæg
    Hej alle! :) Jeg søger en, som kan rette min oversættelse. Selve oversættelsen på tysk er på 90 ord, og den danske tekst er på omkring 70.
  • Hjælp til tekst

    Forumindlæg
    Hej jeg har en tekst i tysk, som jeg har læst igennem, men jeg forstår den ikke. Er der nogle der kan hjælpe mig med den? Bare så jeg for en forståelse af hvad teksten handler om :)
  • Oplæg

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal holde et lille tysk oplæg imorgen, så jeg vil høre om der er en, som har tid til lige hurtigt at rette det igennem?
  • Stil - Rettelse :)

    Forumindlæg
    Hej :) Kan man få en til at kigge på en kort tysk stil? - Hvis jeg nu sendte den over mail til en =) * Izabella
  • Rettelse af kort, spændende stil .

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der ville være søde og rette min korte tyske stil for stave -og grammatik fejl. Den skal afl. på torsdag, men skal allerede have den udprintet i morgen.:/
  • Der Untergang

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogen der ligger inde med en film analyse af filmen Der Untergang?? Det skal helst være på dansk da mit tyske ikke er super godt
  • Hvor dan sige man?

    Forumindlæg
    Hej, hvordan sige man på tysk: Opførelsen fandt sted i Wien den 30.sep.1791, 9 uger før Mozart døde.
  • Hvordan siger man ... ?

    Forumindlæg
    Hey. Hvordan siger man på tysk: Og hvad vil der ske i nat? Mit forslag: Und was will heute/diese Nacht SKE? På forhånd tak Eleven
  • Skal til optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Jeg skal til i HHX optagelsesprøve, er der en der ved hvilke slags tekst man få _Dansk _Tysk _Engelsk _Matematik
  • Fishermans friend

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen, der har læst fishermans friend og sonnenbrand. Dem havde vi haft sidst år og nu skal jeg op i tysk og har ikke teksterne..
  • Gramatisk korrekt

    Forumindlæg
    Hej, jeg ved ikke om sætningen er formuleret korrekt på tysk. Hjælp! Den fremmede stiller spørgsmål til Peters plan. Der Fremde stellt Fragen Peters Plan.
  • kan man godt sige det her?

    Forumindlæg
    er dette grammatisk korrekt på tysk? Man sieht eine grosse Vielfalt von Bergen, die den Alpen zuhören.
  • oversættelse af dansk sætning

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan lyder denne sætning på tysk? : Hvis de havde kendt hinanden fra starten, ville de ikke have haft så mange problemer.. Håber I vil hjælpe..tak
  • Længde af Selv. emne

    Forumindlæg
    Hej med jer. Jeg skal op i tysk mundtlig. Vi skal snakke om vores emne i ca 5 min. Ville lige høre hvor mange skrevne A4 sider det er...
  • oversættelse af to danske sætninger

    Forumindlæg
    Hey.. jeg har lidt problemer med flg. sætninger, som skal oversættes fra dansk til tysk: -Eller er han nu også det? -Kan du huske, hvad han siger om Stefanie? Håber I vil hjælpe.. tak