Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 16121 til 16140 af 35989
-
perspektivering LOTF
ForumindlægHELLO!!!Er der nogen der ligger inde med nogle geniale perspktiveringer af William Goldings novelle: Lord of the Flies ville jeg blive suuuuuper glad hvis i ville dele!!! MUCHAS MUCHAS GRACIAS!!! -
ASTROFYSIK
ForumindlægHej jeg skal op i astrofysik nu på fredag. Er der nogle som har nogle gode notater, de vil dele?? -
E-case Thise Fremlæggelse
ForumindlægJeg skal til at fremlægge på onsdag i e-case. Jeg har valgt at fremlægge og Thise's manglende markedsføringJeg synes lige vi skal diskutere her hvad man kan komme ind på og sådan?:) -
kommer man op i en kendt kilde?
ForumindlægJa, spørgsmålet er som overskriften lyder: kommer man op i en kendt kilde i historie? Jeg skal op på onsdag og er kommet i tvivl?? -
Karakter: Thise Case
ForumindlægHvad fik i af karakter til IT Casen?Jeg slap afsted med et 7 tal, men et ok resultat i forhold til vores lærer har være syg hver anden torsdag, hvilket er under meget kritik. Alle fra min klasse fik 5-6-7-8Tak for lort :-) -
Bevis til logistisk vækst!
ForumindlægHej!Jeg sidder og sveder over beviset for den logistiske ligning: dy/dx = y(b-ay) (1)Beviset blir kun gennemført i det tilfælde hvor 0 Det starter med en analyse af problemet, og ender så ud med følgende udtryk:f(x) = (b/a) / (1+k*e^-bx) (2)og så skriver de: "hermed er analysen slut. Den vis... -
Statistik
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig forskellen på diskret stokastisk variabel og grupperet, kontinuert stokastisk variabel?Tak!Mvh Eva -
Induktiv eller deduktiv.
ForumindlægEr i tvivl om hvordan jeg har arbejdet i AT: I min redegørelse har jeg indsamlet emperi omkring, hvilke opfattelser der er i forbindelse med kulturmødet mellem kristne og muslimer. Jeg har taget fat på 3 integrationsstrategier, hhv. adskillese, assimilation og integration. Har jeg arbejdet indu... -
Lektiehjælp samt undervisning tilbydes
ForumindlægHej hej Jeg har snart sommerferie fra mit studie, så jeg tilbyder lektiehjælp eller undervisning til og med A niveau. Skriv hvis det har interesse. Jeg bor i 8800 området/ midt jylland. Mvh. Carolina [email protected] -
Keplers lov
Forumindlæger der nogen der ved hvilken af Keplers love man har med at gøre når man snakker om ellipser . ? -
isoler r2
Forumindlægisoler r2 af ligningen :1/f = (n-1)*(1/r1+1/r2)hvordan kan jeg løse den hjælp!! -
B-Vitamin
Forumindlæger ved at lave en opagve som skal afleveres og har lavet alle undtaget opgave e i B-vitamin opgaven.. den sidste opgave.. nogen der kan give hints?? -
hmm?
ForumindlægNogen der ved hvad difinationen er for neutralisering? -
MUSKELTRÆTHED
ForumindlægHVorfor er det, at når Kalium ophobes udenfor muskelfiberen, at det fører til muskeltræthed? Hvorfor har Natrium ikke nemmere ved at strømme ind i muskelfiberen så? -
DTU eller KVUC
ForumindlægHejsa Jeg står i den situation at jeg skal vælge nogle bestemte fag som skal tages over et halvt år og jeg kan enten tage dem på kvuc - vognmagergade eller på DTU, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal vælge? Har i nogle erfaringer/råd ? Jeg bor selv i kbh amt.. Hilsen Sam -
Bølgeligning
ForumindlægHej Jeg vil gerne forstå bølgeligningen, ved at sætte ord på trinene.. håber i vil hjælpe. -
Platon
ForumindlægHvorfor medfører platonisme let foragt for kvinder, legemligt behov (sex, mad) og praktiske mennesker (håndværkere)? Hvorfor elskes Platon derimod af akademikere? -
Synopsis - HJÆLP!
ForumindlægJeg er ved at lave synopsis, men jeg er i tvivl om hvordan det skal se ud det hele. Nogle der vil hjælpe med at sende en de har lavet? eller lige kigge på min? -
(Jeg synes at)
ForumindlægKristendommen er en klam jødisk sekt. De kristne tilbeder liget af en død jøde!!! De er sjæleløse slaver! Mvh -
DX og Intervaller
ForumindlægHejsa, VIlle høre om nogle kunne forklare følgende for mig, så det er til at forstå: - Hvordan skal man fortolke endelsen dx i forhold til integraler? - Hvordan skal man forstå at en funktion skal være deffineret i intervaller i forhold til integraler (og differentialligninger)? Pfht.
