Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 16121 til 16140 af 52678
-
hvor meget ved i om HTX?
Forumindlægvi er nogle elever på HTX som har et projekt om hvad unge ved om htx, hvorfor de vælger/fravælger det, og hvor meget i hører i folkeskolen... så vi har lavet et spørgeskema som vi gerne vil have så mange svar som muligt på: http://www.surveymonkey.com/s.asp?u=284832484347på forhånd tak -
Mat 8 Test
ForumindlægHej jeg skal op til en mat 8 test imorgen.Er der har været op til før. Vil gerne gerne være klar til testen imorgen -
ferie fra gym?
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at vide hvor meget fravær man kan få på en hel uge? jeg har ca. 37 timer om ugen.. jeg er blevet tilbudt at komme ud og rejse i en uge, og det giver som bekendt fravær, men kan man på nogen måde undgå dette fravær? med en lægeerklæring eller lign.? På forhånd tak -
Hjælp Til "Jomfruen"
ForumindlægEr der nogen som ved hvad tema9;et er i "Jomfruen" af Kim Fupz?? og hvordan man kan perspektivere til "LærePlads" af Kim Fupz og "Huset" af Steen langstrup? På forhånd Tak :) -
LILLE engelsk tekst...
ForumindlægHej! Ville bare høre om der er nogen der vil rette en lille engelsk tekst jeg har skrevet? :) Vedhæfter den ikke, da den bliver tjekket for snyd. Skriv MEGET gerne hvis i vil rette! ;) På forhånd, tak. -
HJÆLP SKRIFTLIG DANSK ÅRSPRØVE
ForumindlægSkal til 1.g skriftlig dansk årsprøve på mandag... Er der nogen der kan fortælle hvordan det forgår? Får man forskellige emner man kan skrive om eller ? Og er det essay, kronik og ? -
Bolsjevikker indsætter?
ForumindlægEr det en socialistisk eller en kommunistisk styreform bolsjevikkerne indfører? på forhånd tak -
Træningsopgave
ForumindlægNogle der kan hjælpe hvordan man laver A B og C -
Lenin og den russiske revolution
ForumindlægHej medstudenter :) Jeg sidder og sveder her over min DHO (Dansk historie opgave) hvor jeg har valgt at skrive om den russiske revolution, som i nok har gættet fra overskriften. Her kommer spørgsmålet så: På et tegnet billed fra 1917, ses Lenin stå i profil med sin karakteristiske hat, et rødt... -
Procentregning?
ForumindlægHej, Er der nogle der kan linke til en side hvor der kan øves procentregning? Eventuelt med en facitliste, så det man laver kan tjekkes. På forhånd tak -
Hjælp til AP - sætningsled
ForumindlægEr lige begyndt at sætte mig ind i de forskellige sætningsled i AP, og har en masse lektier for med syntaktisk analyse. F.eks. er der sætningen: Jeg kan ikke løfte kassen. Jeg er subjekt, kunne er verballed og kassen er direkte objekt, men hvad med "ikke" og "løfte" ? Jeg s... -
hvad er en bograpport
Forumindlæghjæææææææææææælp jeg har en for til i morgen og jeg ved ikke hvad det er -
flytninger og indvandrer
Forumindlægjeg har skrivet et projektopgave om flytninger og indvadrer, og det er ca.6 side, men jeg vil sende til jer for at hjælpe mig med det, og give mig nogle gode idèer.Kan jeg gøre det?sig ja,hvis I hjælper mig med mit projektopgave.Jeg venter et svar. -
Projekt uge produkt
ForumindlægMig og min makker mangler et produkt til emnet overvågning jeg tænkte om i har nogle ideer til os? -
Hvad skal jeg gøre?
ForumindlægHeyDet er lidt noget andet, jeg vil spørg om her. Håber at i alligevel vil svare mig..Har bare et problem…Jeg går i 2.g, og føler bare at vi har de mest strenge lærer på skolen. Alle sammen. Jeg er træt af det hele, for de driver mig til vanvid. Jeg kan ikke holde det længere, og tænker altid på ... -
Gym love
ForumindlægEr der nogen, der vil forklare hvad dette betyder - i hvilke sammenhænge. Og give nogle eksempler på det :) § 40. For at fremme forsøgsarbejde og pædagogisk udviklingsarbejde kan undervisningsministeren fravige lovens bestemmelser. Det er en betingelse, at forsøgene eller udviklingsarbejdet ik... -
Dansk FSA 2006 ?
ForumindlægEr der nogen der har en tekst og ligge fra den skriftlige fremstilling år 2006 i dansk? Emnerne så, således ud: 1. Travlhed i december 2. Høflighed en by i Rusland 3. World Press Photo 4. Begravelse 5. Brikker i et spil -
Studieretningsfag i 1 g.
ForumindlægHej, jeg undrede mig over hvilke studieretningsfag alle jer andre 1g9;er har. \n\nHar selv:\n\nSamfundsfag A\nMusik B\nEngelsk A\n\n -
Fremlægge
ForumindlægHeej alle sammen Jeg skal fremlægge imorgen, og jeg er pisse nervøs allerede nu. Jeg pleger altid at være nervøs når jeg skal fremlægge, men denne her gang er jeg virkelig træt af at være nervøs. Det er sådan så at når jeg fremlægger så ryster jeg, bliver rød og min stemme knækker. Det er alt... -
HF Efterslægten
ForumindlægHej, jeg skal måske starte på HF Efterslægten,men vil høre om der er nogen som har erfaring med skolen?
