Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 16121 til 16140 af 34078
  • LEDER EFTER HURTIGT SVAR OMKRING DANSK SKRIFTLIG PRØVE - 1. HF

    Forumindlæg
    Kalder efter ASAP svar angående dansk skriftlig PRØVE. Går i 1. HF og har dansk skritflig prøve i morgen, det vil sige at det er en prøve til eksamen (ikke den endelige eksamen). Mit spørgsmål er: Vil der være konsekvenser hvis ikke jeg møder op?
  • Li-Fraumenis syndrom!

    Forumindlæg
    hej! jeg er ved at lave en eksamens opgave i biologi, om Li-Fraumenis syndrom http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-6-2.pdf det er opgave 1.B. Er der nogen som kan hjælpe mig med at svare på et af spørgsmål. på forhånd tak
  • Eksamener

    Forumindlæg
    Hvor mange eksamer skal man op i 2.g? Jeg var oppe i en eksamen i 1.g, og jeg har hørt, at man skal afslutte 3 fag inden 3.g? Passer det? Eller kan man være så 'heldig' kun at skulle komme op i ét fag til sommer?
  • forskrift?

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-8-4_UDEN.pdf Jeg er igang med at øve til eksamen her på onsdag, og har besværlighedr med uden hjælpemidler. Nogen der vil hjælpe mig med opgave 4? på forhånd tak:)
  • Religionsynopsis

    Forumindlæg
    Halløj :) Jeg skal op i reliogion på B-niveau.. Eksamen er todelt og første del er religionsprojektet. Under eksamen skal man aflevere en synopsis til lærer og censor.. Er der nogen her inde der har en "opskrift" på hvordan man laver en religionsynopsis??
  • Billedkunst

    Forumindlæg
    Hej. da jeg snart afslutter billedkusnt og skal til eksamen i det, søger jeg en som ved en smule om hvordan det forgår til eksamen i billedkusnt c- niveau. evt. en som har mulighed fo at hjælpe mig med at forberede?
  • Teori og træning -har Fundet notater:-)

    Forumindlæg
    Hej alle jer som skal op i Idræt eksamen Jeg har fundet nogel notater til Teori og Træning :-) Håber nogen kan bruge det:-) http://www.solroed-gym.dk/bogtw/anaerob_arbejde.htm Held og lykke med eksamen
  • Eksmen HJÆLP

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen imorgen og jeg vil gerne ved om nogen kan hjælpe mig ... hvad er det vigtiste at fortælle om solsystemet i eksamen, især når men skal sammenligne jorden og venus håber der er nogen der vil hjælpe mig hilsen Zahra på forhånd tak
  • økonomi haster hvad skal man læse til

    Forumindlæg
    hej har lige fundet ud af, at vi skal læse til økonomi pensum. og skal til eksam på tirsdag og har ik læst på noget af den. derfor spørger jeg jer hvad, skal man var god til og hvad skal man læse om i økonomi til eksamen? håber for snarts svar tak
  • B-niveau notater til mundtlig?

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg er lige blevet færdig med at lave mine notater til mundtlig eksamen, og tænkte om der er nogen som har b-niveau notater til mundtlig eksamen (eller kan finde nogen herinde) så jeg kan sætte ekstra på mine egne? På forhånd tak!
  • mediefag

    Forumindlæg
    hej jeg ville bare lige sørge om hvordan mediefags eksamen forgår når man har det på C...vores lære ghar ikke fortalt om eksamen vile gerne lige vide da jeg ska op på fredag...havd ska man have styr på og hvad kan man komme op i??? er ret forvirret lige nu...det ville være en stor hjælp :)
  • Skulptur

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til old eksamen i morgen, vi har "kun" fået opgivet skulpturer til eksamen, men skulpturer er det kun en skulptur som f.eks. kalvebæreren, eller kan det også være billeder eller vaser? For så er jeg på bar bund. Louise
  • Har du været oppe i dansk??

    Forumindlæg
    Hej, Nu er der ikke længe til alle studenterfesterne, men først - en dansk eksamen... Jeg skal til dansk eksamen på onsdag - og tænkte om der var nogle der har været oppe i dansk, der har lyst til at dele ud af jeres erfaringer? Hvad er godt at gøre og hvad skal man holde sig fra? Hvor meget k...
  • Selvlæste værk

    Forumindlæg
    Hej.. Er der en som kan give mig en ide til hvad jeg kan læse, men det skal kære eksamen relateret så jeg har mulighed til at bruge den til eksamen. Helst en kort da jeg ikk har meget tid til at læse den.
  • Hjælpelærer til Fysik B

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til eksamen på STX i fysik på B niveau og ville høre om der er nogen der selv er eller kender en god hjælpelærer der ville have tid og lyst til at hjælpe mig med at forberede mig til eksamen. Gerne ikke mere end 150-200 kr i timen.
  • Eksamenssnyd

    Forumindlæg
    Hvis man bliver opdaget i at snyde til skriftlig eksamen. Hvilke konsekvenser vil det så medfører? Jeg går på 2HF, og mangler at afslutte min mundtlig eksamen, men hvis der bliver mistanke om snyd kan man så godt blive student i år?
  • Xsamenshjælp!

    Forumindlæg
    hej alle. der mange forskellige anbefalinger fra folk på siden men er der nogle der kan hjælpe mig med at finde steder hvor man kan få hjælp op mod eksamen til matematik A og er ligeglad med om det koster penge for skal bare bestå den eksamen for en hver pris!?? SP
  • STX B December 2008

    Forumindlæg
    Hey derude. Ville bare lige høre om der er nogen der har facitlisten fra matematik eksamen stx b fra december 2008, da jeg snart skal til eksamen, og det ville være rart at kunne sammenligne. Håber der er nogen der kan hjælpe. Knus M.
  • privatlære søges

    Forumindlæg
    Hej Vi er to piger som skal til eksamen d.27/05-10 eller den 28/05-10 og vi søger en som kan hjælpe os med at forberede til vores eksamen. vi har kemi på 0-B. Vi håber at der er nogen som er intresserede!!
  • Fysik

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg vil spørge om der er nogen, der har en facit til Fysik A skriftlig eksamen fra 16. august 2012, jeg er i gang med at regne alle de gamle eksamens sæt, men kan ikke finde facit til august 2012? På forhånd tak