Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 16141 til 16160 af 63755
-
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal om ca en måned op i mundtlig dansk, og jeg har trukket døden. Jeg skal så vælge en tekst, og det er ligegyldigt, om det er en novelle, artikel osv. Vil derfor lige høre om der er nogen, som måske har været i samme situation eller lign. Eller nogen som kender nogen gode novell... -
Fra 1.g til 2.hf?
ForumindlægJeg er næsten færdig med 1.g, men er virkelig blevet skoletræt her den sidste måneds tid. Så har gået og overvejet og undersøgt om man kan skifte fra 1.g til 2.hf så jeg er færdig næste år? Mine karakterer er fine, så det burde ikke være et problem. Hvis der er et, er det måske at jeg mangler nog... -
Differentialligninger
ForumindlægHej allesammen har fået stillet følgende opgave og aner ikke hvordan man gør har brug for hjælp på forhånd tak :) Lad være længden i cm. på en akvariefisk efter sin fødsel til tid i måneder. Antag at væksten opfylder følgende differentialligning dl/dt=a(34-L) a)Løs differentialligningen og ... -
Opsigelse - hvor sent?
ForumindlægHej Jeg står i den situation, at jeg gerne vil læse efter sommerferien, men det job jeg har nu (som ligger langt fra der jeg vil studere) skulle jeg egentlig blive på til efter studierne begynder. Derfor bliver jeg nødt til at sige op, så jeg stopper ca. en måned før jeg egentlig skulle have st... -
kvote 2 eller 1???
Forumindlæghar et spørgsmål hvis ens snit ligger på 10,2 og man gerne vil ind på medicin studiet, men desværre har dumpet fysik b!! hvad gør man så? har læst at man kan læse faget op igen, men at det skal gøres inden ansøgningsfristen som er omkring marts månede....hvordan skal man kunne nå det, mens man ... -
Lektiehjælp Fysik IB 1. år
ForumindlægJeg søger lektiehjælp til Fysik på IB første år (Standardlevel). Jeg bor i Charlottenlund og har brug for hjælp 15-20 timer i slutningen af august måned 2014, da jeg skal starte på 2. år IB 1.9.2014 i England. Ring venligst tlf 21615949 så vi kan aftale nærmere. -
Anmeldelse - SUPERNOVA
ForumindlægHej, vi skal skrive en anmeldelese/referat af bogen Supernova. Vi læste den for lidt over en halvanden måned side, og fik aldrig arbejdet med bogen. Så min skøre lærer kom i tanke om den i sidste uge og ville godt afslutte emnet... Derfor er der nogen der kan hjælpe med anmeldelesen/referate... -
skifte valgfag NU??
ForumindlægHej! nogen der har erfaringer med at skifte valgfag i NOVEMBER-MÅNED, hvis man føler sig utilpas og urimelig behandlet af den lærer, man har til det valgfag? Og ja, jeg ved der kun er et halvt år tilbage, men det går ret meget ud over mine karakter, og ja, jeg arbejder hårdt for at få en god kara... -
Mht. prøver
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg sidder og kigger på gamle eksamens opgaver vi har skulle lave i prøver, og kommer til at tænke på dette her: Når man skal op i folkeskolens afgangsprøver i f.eks. matematik er det altid i maj-juni måned. Men hvorfor bliver der lavet december-januar eksamenssæt? Hvad brug... -
Boksplot (procent)
ForumindlægHej. Et spørgsmål lyder således: Er det rigtigt at der i Kolding i 25% af månederne er 55 solskinstimer eller mindre? Her tænker jeg ummidelbart, at det er korrekt. Fordi hvis jeg ser på boksplottet kan jeg se (under statistik), at Q1 er lig med 55. Da det jo er Q1 der svarer til de 25%???? -
Eksamenslæsning
ForumindlægHejsa Jeg står og skal til eksamen om en lille måneds tid i IFG(Statik, matematik og styrkelære) og i den forbindelse, vil jeg gerne have en masse gode tips til hvordan man læser op til dette. Til eksamen kommer vi op i kendte spørgsmål, altså opgaver som er lavet tidligere på året. Mvh. Søren -
LÆR VORES SØN SPANSK
ForumindlægHej, Vores søn er startet på handelsskole i sommers. Efter 2 måneder skiftede han skole, hvorefter han fik spansk. Han er derfor bagefter i forhold til sine klassekammerater. Er der een derude som kan hjælpe vores søn op på niveau med de andre? Undervisningen kan foregå i Aarhus eller nord fo... -
Pilotproduktion og prøveeksamen
ForumindlægHej. Jeg skal om nogle uge lave en pilotproduktion i mediefag på c, men jeg forstår ikke helt, hvad den går ud på. Altså det er vel ikke den afgørende eksamen - den er forhåblig først til slut ? Ligeldes fik jeg afvide, at vi om cirka en måneds tid, skal op til en prøveeksamen (vi er først lige ... -
Mat A eksamenssæt til terminsprøve?
ForumindlægHejsa, jeg har terminsprøve her om lidt under en måned I matematik på A-nivaeu, så jeg vil derfor spørge, om der er nogen, der ligger inde med nogle tidligere eksamenssæt, som de har lyst til at sende, så jeg kan øve mig på den måde. Eksamensættene må helst gerne være fra efter 2017 eller 2017, d... -
MATEMATIK
ForumindlægOPGAVEN LYDER Fmilien Jensen skal afholde familie fest om 1 år og 8 måneder. Til dette formål sætter de 9500 kr. i banken på en konto, som giver 2,5% p. a. A hvor stor er renten det første år? B hvad er saldoen efter et år ? -
lol
Forumindlæg1.4 Magnus overvejer, hvad der er billigst, hvis han vil i skøjtehallen flere gange. Undersøg, hvor mange gange Magnus skal gå i skøjtehallen på 3 måneder, for at det bedst kan betale sig for ham at købe: enkeltbillet = 25 kr 10-turskort ... -
Underspørgsmål til problemformulering for Mette Handberg
ForumindlægJeg sidder lige nu og skriver opgave i afsætning og engelsk. Hvordan kan jeg øge online salgsindtægterne for X med 20% inden for de næste 6 måneder gennem en målrettet digital markedsføringsstrategi og forbedret brugeroplevelse på websitet? Har I nogen ideer eller forslag til, hvordan jeg kan o... -
Plagiat
ForumindlægHej Jeg afleverede min SOP for noget tid siden og skal op og forsvare den her om en lille måned. Blev dog pludslig bange for om jeg har plagiat? Jeg har brugt den samme kilder mange gange i min analyse, selvfølgelig omskrevet det og har kildehenvisninger på det hele. Dog synes jeg det tydeligt ... -
AKUT SPØRGSMÅL
ForumindlægNår man skal til ekstern geografi eksamen, hvor man trækker et emne og har haft næsten en måneds forberedelses tid derhjemme (vi kender eksamensspærgmælene på forhånd), tror I så godt, at man må have printet på papir besvarelserne af spørgsmålene - altså at man gær det klar på forhånd hjemmefra??... -
Lektiehjælp omkring Risskov/aarhus
ForumindlægHej jeg søger en lektiehjælpe for 4 måneder ca 1/2 gange i Spansk i ugen. jeg er nybegynder og skal køre det fra 0-A. Jeg er lige blevet færdig med HF og skal have en overbygning for at komme ind på historie næste år, derved valgt Spansk på Vuc/Hf Hilsen Mikkel
