Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 16141 til 16160 af 48880
  • Gross national income = BNP

    Forumindlæg
    hej alle sidder og laver en samfundsfag opgave, og spørgsmålet giver vist sig selv. er Gross national income = BNP ?? på forhånd tak
  • Synopsis skrivning om Arbejdsmarkedet ( Arbejdsløshed)

    Forumindlæg
    Hej. :) Jeg står og skal skrive en samfundsfaglig synopsis om arbejdsløshed. Men kan ikke finde på en problemformulering. HJÆLP MIG!!! :D tak knus Rikke
  • Telegrafen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har valgt at skrive om telegrafen i AT i fagene historie og samfundsfag. Hvad ville i anbefale man skulle fokusere på i historiedelen, hvis man skrev om telegrafen? På forhånd tak,
  • Samf A sygeeksamen 2009, haster

    Forumindlæg
    Hey derude :) Er der nogen der kender emnerne til skriftlig samfundsfag A sygeeksamen 2009, da jeg skal til termisprøve i morgen? På forhånd tak :)
  • Omkring Amerikansk økonomi

    Forumindlæg
    Nogle der kunne tænke sig at læse min opgave igennem og komme med nogle kommentarer? Der er skrevet i engelsk og samfundsfag.
  • Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger

    Forumindlæg
    Hej alle.. Hvis det var dig der skulle lave AT om Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 og du har valgt fagene Historie og Samfundsfag, hvad ville du så skrive om? Jeg er lidt på bar bund..
  • globalisering-hjælp til underemne

    Forumindlæg
    vi skal til samfundsfags eksamen i 9.klasse. Jeg har svært ved at finde et underemne selv. alle forslag er gode tak for hjælpen
  • Aflevering der skal rettes

    Forumindlæg
    En som har mulighed for at rette min samfundsfags aflevering igennem for stavefejl og andet? den fylder 2 side og et par linjer. Kh Caroline
  • Kriminalitetsudviklingen

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har skrevet om kriminalitetens udvikling fra dengang til nu? Har virkelig brug for nogle inspirationskilder til min samfundsfag projektopgave! Det haster....!
  • Kriminalitetsudviklingen

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har skrevet om kriminalitetens udvikling fra dengang til nu? Har virkelig brug for nogle inspirationskilder til min samfundsfag projektopgave! Det haster....!
  • Hjælp - Rettelse

    Forumindlæg
    Heej :) Er der nogen der har tid til at rette mit samfundsfags opg ? Har problemer med sproglige og grammatisk fejl :S ps. skal afl imorgen :/
  • AT ?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har valgt historie og Samfundsfag i AT. Mit enme er katastrofer - Årsager og konsekvenser. Er det en god fagkompination, at skrive om 11 septemper?
  • sso

    Forumindlæg
    hej jeg har tænkt mig om skrive sso i samfundsfag b. og det skal være ytringsfrihed. ka man evt kommer nogen underpunkter?
  • Analyse? hvordan

    Forumindlæg
    Kan simpelthen ikke huske hvordan man laver en analyse i samfundsfag?? Hvis man f.eks. skulle analysere den kolde krig, kunne man vel bruge dominoteorien og/eller truman doktrinen? men hvordan kunne man benytte dem?
  • Soldarisk velfærdssamfund

    Forumindlæg
    Hej har fået dette spørgsmål i samfundsfag og kan ikke finde ud af det., kan i hjælpe: lever vi i dag i et soldarisk velfærdssamfund, og har vi gjort det? På forhånd tak
  • Flexicurity modellen

    Forumindlæg
    Hej, jeg har fået en samfundsfags aflevering for, og jeg har brug for hjælp til et af spørgsmålene. Spørgsmålet lyder Hvad går Flexicurity modellen ud på? nogen som kan hjælpe
  • Metode ??

    Forumindlæg
    Hej ... Er der nogen der ved hvilken metode man bruger i samfundsfag når man analyserer kurver/grafer? Håber der er nogen ude der ved det vh Pendan
  • Taksonomi, please hjælp

    Forumindlæg
    Hej, jeg kan ikke huske, hvad de tre taksonomiske niveauer i samfundsfag gik ud på? Vil I ikke nok hjælpe? jeg skal op til eksamen :( Tak på forhånd
  • Aktør/struktør model

    Forumindlæg
    Hej.. jeg skal til eksamen imorgen i Samfundsfag og skal have styre på aktør/struktør model. er der nogen der kan fortælle mig hvad det er?
  • Sin egen mening eller facts i samf?????

    Forumindlæg
    hej igen. jeg ville høre om der er nogen, der ved, om man til 9. klasses afgangseksamen i samfundsfag, skal snakke meget om sin egen mening eller mest i facts?? tak for hjælpen:).