Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 16161 til 16180 af 42938
-
Noteapperat?
ForumindlægNogen der ved om man skal have kildeangivelse eller noteapperat med i synopsen? -
hvad er en præsentation
Forumindlæghej alle spørgsmålet siger lidt sige selv, er der nogen der ved hvad en præsentation er ? er nemlig ikke sikker på forhånd tak -
FULD PENSUM!
ForumindlægHvornår ved man at man skal op til fuld pensum? Hvad indebærer det? Der skal da mange resurser til. Og har skolen råd til det? -
Baggrundsinfo fra synops i fremlæggelse
ForumindlægJa, altså nu har jeg i min synops bl.a. redergjort for hvordan det politiske system i det land fungerer, men hvordan så i forbindelse med fremlæggelsen, skal jeg så også redegøre for det i selve fremlæggelsen, eller skal jeg bare kort hive hovedpunkterne frem ? og så hurtigt køre videre, idet det... -
Analyse og fortolkning af Skæbne, af Morten Nielsen
ForumindlægHej. Jeg har fået en opgave at analysere Skæbne af Morten Nielsen. Kan læses her: http://www.1sted.dk/ii/dokumentar/sk%C3%A6bne.asp Mit spørgsmål går så ud på. Hvordan skal "Helvede satte på spring" forstås, jeg tænker lidt på det som en anden person som er helvede. Og som vælter den ty... -
Fældningsreaktion
ForumindlægHej Er der en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med at gennemgå den vedhæftede fældningstritreringsfigur? Jeg skal forklar princippet i metoden, og hvordan man kan vide, hvornår der ikke er flere chlorid - ioner tilbage i opløsningen. Det ville betyde meget med en detaljeret og grundig forklaring,... -
Troens træ til kristendomseksamen?
ForumindlægHej Er der nogen der ved, om man må medbringe troens træ til kristendomseksamen? Ville være glad for et svar :) -
nationalepos
ForumindlægHvad betyder : Oralitet; nationalepos? har sagt det er genren i homers illiaden, er det rigtigt? :) -
Analyse af Åge og Else
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med en analyse og fortolking af Åge og Else? :-) -
privat underviser i engelsk. Århus
Forumindlæghej. jeg leder efter en der kan hjælpe mig med at blive bedre til at snakke og forstå. da jeg skal på noget kursus om 4 måneders tid, hvor der kun bliver undervist i engelsk. jeg tænker at det skal være mellem 2-4 timer ugenligt. og vigtigst af alt det skal være billigt. er du god til at lære... -
Hjælp til afgangsprøven!
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal op til 9. klasses afgangsprøve i dansk og har trukket "debatter". jeg er desværre helt lost på hvad jeg skal tage... Kan nogle komme med et bud til hvilken debat jeg kan tage? på forhånd tak :) -
Hvordan siger man det på tysk?
ForumindlægHej jeg har lige et spørgsmål Hvordan siger man "man kan bruge det til at drikke, spise med mere". Har virkelig brug for hjælp. Tak på forhånd. :) -
global opvarmning
ForumindlægHej, jeg ville bare spørge, hvad synes I er bedst at studere i en globaliseret verden truet af global opvarmning? Det bedste råd jeg har fået af min studievejler er, at jeg burde læse noget nyttigt, for når vejrfænomenerne rigtig truer os vil det ingen nytte have at have studeret fransk litteratu... -
HJÆLP!!! perspektivering!!
ForumindlægHej jeg sidder midt i en 24 timers eksamen. Har trukket emnet Northern Ireland og et uddrag af "The price of my soul". Jeg skal nu til at perspektivere til Brian Moore's "Lies of silence". HJÆLP!!!! The price of my soul handler om Bernadette som beskriver optøjerne ... -
Analyse "igennem byen en sidste gang" Dan Turéll
ForumindlægHar nogen analyseret dette digt før og fået en god karakter?? -For så kunne jeg virkelig godt bruge jeres hjælp til min eksamen, da dansk ikke er mit bedste fag....Håber i vil hjælpe, tak... :) "igennem byen en sidste gang" af Dan Turéll ; Før jeg dør vil jeg gerne slentre byen igen... -
Outline
ForumindlægHey... Jeg skal op ii mundtlig engelsk, og derfor skal jeg lave en outline. Vores tema er Dyr, men jeg ved bare ikke hvilke emne jeg skal tage... - Har i nogle forslag. -
Gode danske tekster?
ForumindlægHej:) Er der nogen, der kender en god tekst, som jeg kan analyser, som handler om døden? - Jeg skal nemlig bruge det til dansk mundtlig prøve.... Håber I kan hjælpe! -
Studierapport?
ForumindlægHej - nogen der ved, hvor mange studierapporter man skal medbringe til AT-eksamen 2013?? 1,2 eller 3 stk.? -
Matematik B GSK
ForumindlægKære folk ,som har matematik på mindst B niveau Jeg bliver hf-student her om et par dage, men skal bruge matematik b til en videregående uddannelse og er derfor blevet optaget på GSK. Således skal jeg altså hæve mit c-niveau til b-niveau på en måned! Jeg vil derfor spørge jer om, hvor s... -
Klage om dansk skriftlig karakter
ForumindlægHej Alle. Jeg står i den dumme situation, at jeg har fået 4 til min dansk skriftlig eksamen - det er jeg meget utilfreds med og har derfor i sinde at klage. Af den grund vil jeg gerne høre om nogle af jer gad at læse den igennem og komme med et nogenlunde karakter forslag? Bare hvad jeg kan fo...
