Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 16181 til 16200 af 163702
-
eksamen 3g
ForumindlægHej, er det rigtigt at man skal op i mindst tre skriftlige fag? og hvor mange skal man op i i alt? -
Michael Jackson
ForumindlægEr der nogle herinde som har skrevet om Michael Jackson inden for emnet: Iscenesættelse? Emne: Michael Jackson Fag: ENGELSK (A) / RELIGION (B) Problemformulering: Hvordan lykkedes det for fans at iscenesætte Michael Jackson som nærmest en gud? Men jeg overvejer at ændre problemformuleringen lid... -
Optagelsesprøve STX
ForumindlægHej jeg skal til optagelses prøve på stx den 7. april. Alt er mundligt, Fysik kemi, matematik, dansk og engelsk. Jeg går i 10 klasse. det jeg undrer mig over er om jeg kommer op i noget jeg har arbejdet med i 9 klasse eller noget fra 10 klasse. Er prøverne svære? Jeg vil gerne vide alt om optagel... -
ental/flertal?
ForumindlægHvis man på engelsk fx skriver en fjerdedel af alle mennesker er...- skal 'er' så oversættes til is eller are? -
Ny-gammel ordning
Forumindlægefter at have gået 3. år om er jeg blevet lidt forvirret. På min gamle ordning var det sådan at hvis du havde taget f.eks. på A-niveau, så tæller på B og A karakteren med i dit endelige gennemsnit, men har fået at vide at det ikke længere gør det. Nogen mener dog at det stadig gør. Nogen der kan ... -
Bilag
ForumindlægHej er der nogen der ved om man skal bruge ALLE bilag til en mundtlig samf A eksame eller må man gerne vælge dem man syntes der er vigtige..? -
Idéer og tanker omkring menneskerettighederne
ForumindlægHej, Jeg er igang med at skrive SRO omkring menneskerettigheder. Et af mine spørgsmål lyder på: "Hvilke tanker og idéer ligger til grund for menneskerettighederne?" Jeg mangler lidt materiale og det ville være dejligt hvis nogle vidste nogle gode hjemmesider/artikler eller noger brugbar... -
Lære mere?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er en pige, som går i 8. kl. Jeg ville gerne bliver bedre til nogle fag, såsom engelsk, tysk, matematik, f/k & dansk. Derfor ville jeg spørge om, har I nogen idéer til hvordan jeg kan blive bedre? (eventuelt gratis hjemmesider) -
Finde hjemmesider
ForumindlægHej allesammen :D Vil spørge jer om I kender nogle engelsk hjemmesider der kan hjælpe mig med at blive bedre til engelsk. Det kan fx være grammatik osv. Hvis i kender nogle gode hjemmesider vil i ikke være velige og sende dem til mig??? På forhånd tak -
universitet
ForumindlægHej Hvis man nu skal søge ind på universitet, og der står specifikke adgangskrav, skal være bestået, er det så både mundtlige og skriftlig, man skal bestå?? For at komme ind?? -
Hjælp til at komme på flere detaljer omkr. et emne
ForumindlægHej, jeg skal snart op til engelsk eksamen (mundtlig), jeg har skrevet lidt om Travel, men hvordan kan jeg kommer på flere ting ? Jeg har skrevet lidt om hvor jeg ønsker at tage hen i rejser, LA og NY. Men hvad kan jeg ellers skrive om ? Håber der er flere som vil hjælpe (-: Tak på forhånd -
Who/Whom?
ForumindlægHello Jeg er lidt i tvivl om, hvornår who eller whom skal bruges, når man skriver (på engelsk naturligvis). -
jeg er syg og skal til eksamen imorgen !
Forumindlæghej jeg er syg og skal til eksamen imorgen i engelsk men jeg er ikke i stand til at komme op til en mundlig eksame. er der mulighed for at jeg kan komme til en syg eksame ? jeg går i 9 klasse. -
Spansk hjælp tilbydes til eksamen, afleveringer...
ForumindlægHola! Jeg har stor erfaring indenfor Spansk-området (hvilket også er mit 2. modersmål), oversættelser, tolkning, undervisning og opgavehjælp, fra gymnasie til universitetsniveau. Jeg tilbyder en hjælpende hånd i spansk på alle niveauer, begynder til avanceret. Det kan f.eks. være til afle... -
forskellen?
ForumindlægHvad er forskellen på en folkevise og et folkeeventyr? Er det ikke det samme? en fortælling, mund til mund.. -
Har man bestået HF hvis...
ForumindlægVi har en lille diskussion i gang…. Er det muligt at bestå HF hvis man f.eks. dumper mundtlig dansk A eller engelsk B? Har indtil videre et snit på 10,8 (ny skala) og forventer ikke at få et samlet snit på under 7. Men skal alle obligatoriske fag være bestået for at have gennemført HF? -
Eksamen
ForumindlægHej hej jeg ville bare høre om der er nogle der ved hvilke krav og hvordan en mundtlig eksamen i engelsk på a-niveau fungerer? Jeg har ikke ligefrem haft den beste lærer og aner derfor ikke hvad jeg skal snakke om og hvad der er godt at sige, eller generelt bare hvordan eksamen foregår.. Så kun... -
dansk eksamen
Forumindlæghvordan foregår den mundtlig eksamen i dansk på A-niveau? (HF) -
så er det i morgen (eksamen)
Forumindlægandre der skal op i fysik mundtlig A i morgen og er nervøs? -
SRP
ForumindlægJeg skriver i engelsk A og historie A om den amerikanske drøm - har spørgsmålet "Med udgangspunkt i en historiefaglig analyse af et historiefagligt materiale efter eget valg ønskes en diskussion af motiverne bag den omfattende udvandring fra Irland til USA." Er der nogen som kender et g...
