Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 16181 til 16200 af 141843
-
skal bruge hjælp inden i morgen!!!
Forumindlæghej alle sammen.... er det nogle der har læst bogen ved vejen af herman bang??? har læst lidt af den men kan ik finde rundt i den nogle der kan hjælpe??? knus Kristina -
Terminsprøve - Færdighedsregning og problemregning
ForumindlægHej allesammen, På tirsdag skal jeg op til terminsprøverne i matematik. Jeg skal tage en færdighedsregning, 1 time uden hjælpemidler og problemregning 3 timer med hjælpemidler. Jeg er lige nervøs for begge, da jeg ikke er så god til matematik, især færdighedsregningen da vi ingen noter eller hjæ... -
Filosofi
ForumindlægHej! Hvordan kan det være der ikke er en kategori der hedder filosofi?? MVH -
...! FSA eksameark Maj-Juni 1998!...
ForumindlægHEJ! Er der nogen der har lavet FSA Matematik eksameark som handler om : Fangst af rejer, regnskab, perlebroeri, flyvning, vandbehodere og det grøndlanske flag? Er der nogen der hat lavet det? TAK. -
Historie
ForumindlægHvad findes der af teorier i historie? Der står i mit AT-materiale at teorier og metode minder meget om hinanden i historie. Men det kommer jeg jo ikke så langt med.. -
Produkt til Projektuge
ForumindlægHej vi er to piger i 7 Vi har projektuge og mangler et produkt vi skal have lavet fremlæggelsen til på onsdag så har virkelig brug for hjælp Vores emne er Adhd hvor vi fokusere meget på unge og børn -
Efterløn og dagpengeperiode
ForumindlægJeg har to spørgsmål som jeg skal tage stilling men har svært ved at vurdere fordele og ulemper. Det drejer sig om: 1. Efterlønnen bør afskaffes 2. Dagpengeperioden er for lang og bør sænkes Hvad mener I? -
sammenligne to tabeller
ForumindlægJeg har skulle sammenligne to tabeller fra OECD i 2005 og 2010. Jeg skal kun kigge på capital contibution, labor contibution og residual. Men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal sammenligne den? Jeg mener, jeg har fundet gennemsnittet af hele labor contribution i perioiden 1983-2003 og det samme... -
Analyse og fortolkning af svinestierne
ForumindlægHeey folkens - har læst et uddrag af romanen svinestierne af Susanne alakoski. Jeg skal analyserer og fortolke den, men har svært ved det især når det et uddrag på 3 sider jeg skal analyserer og fortolke ude fra. Er der nogen der har lavet denne opagve som kan hjælpe mig :/ ? det ville være e... -
forsøg med luftighed
ForumindlægNogle som har en god ide hvilke forsøge man kan lave med luftighed? Jeg tænkte man måske kunne lave dugpunktmåling, hår hydrometer nogle men en anden ide til et forsøg ? -
Matematik stx b december 2017 facit
ForumindlægEr der nogen der har adgang "Matematik stx b december 2017 facit" Tak på forhånd -
Hjælp
ForumindlægEr der nogle som har Fsa 2009 december matematik har brug fo den det er vigtigt (hjælp mig ) -
Diffusionl
ForumindlægHvordan kan jeg regne (uændret rumfang), når jeg kun har to oplysninger.???? Klodsens størrelse:2 x 2 x 2 cm Diffusionlængde: 2 mm Facitliste siger at det skal give: 7,6 cm3 -
Løsning
ForumindlægHej findes der en løsning?? til flg. link: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120816%20stx122%20FYSA%20skriftelig%20opgavesaet.ashx Eksamens opgavesæt skriftlig fy... -
rumgeometri
ForumindlægHejsa, jeg er pludselig blevet lidt i tvivl, om det jeg side rog laver er rigtigt... x=7,25 y=7.10 z=2.96 Ligningen for planen, der indeholder vggen med tavlen (alfa), svarer til xy-planen. Derfor kan z-aksen bruges som normalvektor, og denne er givet ved (0,0,1). Som punkt i xy-planen bruges (... -
Mundtlige matematik eksamen..
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at besvar nogle af de her spøgersmål ? :/ 1. Regneregler og ligninger Du skal give eksempler på anvendelse af parentesregler og på anvendelse af regningsarternes hierarki. Du skal gøre rede for opløsning i faktorer Gør rede for regler til løsning af ligninger og ulighed... -
Skyttegravskrigen.
ForumindlægVi har emnet om skyttegravskrigen, og jeg skal skrive en god inledening, jeg har lidt svært ved, at starte, så håber i vil hjælpe mig:) -
Matematik aflevering
Forumindlæg.. -
Hej alle
ForumindlægHej alle jeg har 3 spørgsmål jeg ikke kan svare på, nogen der kan hjælpe?? Forløb: Sociologi: Selviscenesættelse Spørgsmål: Redegør for udvalgte teorier hhv. begreber fra det senmoderne samfund, der kan anvendes til at forklare den tilstand hos mange unge, der beskrives i avisartiklen ”Ny uds... -
p-værdi for højresidet test
ForumindlægHej! Jeg skal finde p-værdien for en højresidet hypotese/binomialtest. Jeg skal bestemme p-værdien for udfaldet X=3 Jeg ved at når det er en dobbeltsidet test, så skal man gange værdien af X=3 med 2, da det er en dobbeltsidettest. Hvad skal man, når det er en enkeltsidet test? Håber I kan ...
