Søgning på: matematik fp9 maj 2017. Resultater: 16181 til 16200 af 33873
-
Anbefaling
ForumindlægHej folks Nogen derude som kan anbefale nogen gode matematik bøger på gymnasie niveau, som også indeholder svarene til opgaverne, da jeg i høj grad er interesseret i matematik og syntes at folkeskolen er for nemt? Mange tak på forhånd. -
lektiehjælp
ForumindlægHej, søger lektie hjælp til matematik på c-niveau. Afslutter matematik i 2009. bor i Smørum, lige uden for Ballerup (Stor kbh) Håber I kan hjælpe. Løn gives. venlig hilsen natasja simonsen -
Er man bestået?
ForumindlægHej jeg har lige været til optagelsesprøve (STX) Jeg skulle op i engelsk, dansk & matematik. Jeg bestod i engelsk og matematik men ikke i dansk. Så jeg vil spørge om man stadig kunne komme ind hvis man bestod i 2 af prøverne? -
optagelsesprøve
Forumindlæghejsa Jeg skal desværre snart op til en optagelsesprøve. er der nogen som har været op til en optagelsesprøve? og hvordan var det? Jeg skal op i dansk og engelsk mundligt og fysik/kemi, matematik skriftlig. er meget nervøs! er nemlig ikke særlige god til matematik!!!! -
hvorfor får jeg kun besvarelse men ikke opgave?
ForumindlægHvorfor får jeg kun besvarelser, når jeg downloader terminsprøver i matematik afgangsprøver i matematik.? Jeg har betalt for at downloade, men får ikke just noget ud af at downloade et svar uden en opgave! mvh. Susanne ... -
Hjælp til afleveringsopgave!! Gym - 1g
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for hjælp til en matematik afleveringsopgave som skal aflevere i dag eftermiddag. Er der ikke en der kunne tænke sig at hjælpe mig???? Så kunne i sende jeres e-mail til mig over besked. Den er ret nemt, men er ikke særlig stærk til matematik. Giver gerne noget for det (... -
dumpet eller bestået?
ForumindlægHeysa! Jeg kom til at tænke på.. Sidste år afsluttede jeg matematik b med karakterene 02, 02 i årskarakter og 02, 00 til eksamen... Har jeg så dumpet eller bestået faget, hvis ikke hvad skal jeg så gøre hvis jeg skal bruge matematik til videre uddannelse? -
har lige brug for hjælp.
Forumindlægdet er angående om min kommende matematik årsprøve. hvordan vil det foregå??? altså matematik årsprøve. er det med hjælpemidler eller uden hjælpemidler.????? osv....... hvis du har noget at tilføje mere, så er du velkommen. 8D prøven er om en uge. på forhånd tak 8D. -
statistik til at beskrive talmateriale
ForumindlægHej derude Jeg har i AT fagene samfundsfag og matematik om Irak-krigen. Hvordan kan matematik indgå? Jeg har lavet nogle cirkeldiagrammer ud fra meningsmålinger om holdninger til krigen.. Er det ok? Og Skal man kommentere matematisk på det? Hvis ja, hvordan? på forhånd tak! -
Rumfang
ForumindlægHej jeg er en pige i femte der har lidt problemer med en opgave i matematik. Hvis man har en kasse med et rumfang på 3 m og man fylder den med 1,5 liter vand hvor mange cm er der så op til kanten? Det skal være noget min matematik kan tro jeg har fundet ud af. -
Hypotenuse
ForumindlægHej matematikere! Jeg er en lost gymnasieelev med matematik på C! jeg har fået stillet denne opgave! I en retviklet trekant er a = 7 og b = 12 Beregn hypotenusen , vinkel A og vinkel B jeg ved godt den er simpel, men jeg er meget ringe! -
Hjælp til problemstilling!..
ForumindlægHej. Jeg har EO2 og jeg har fået faget matematik. Virksomheden er To Good To Go. Jeg skal så finde på en problemstilling, hvor jeg inddrager matematik. Jeg er helt plank, for aner ikke noget som helst, hvad man kan spørger om ift. det fag. Har I nogle idéer, så kom med dem gern. -
SRP- Emne????? Hjælp
ForumindlægJeg skal til at skrive srp, nogen som har gode ider? Jeg har : Matematik A, Historie A, Dansk A, Spansk A, Engelsk B, Samfundsfag B, Fysik B, Kemi B. Det skal være Matematik, også et andet fag. På forhånd tak. -
Hjælp til sammenligning?
ForumindlægJeg sidder og hjælper min lillebror med matematik!. Når der står sammenlig i en matematik opgave om befolkningstæthed, hvad skal man så gøre? Skal man bare skrive minus de to ting, eller skal man skrive noget tekst?. Er fuldstændig forvirret. Håber på hjælp! :) Mvh. Jonas -
Optagelsesprøve sproglige linje.
ForumindlægHej Jeg skal til optagelsesprøve og har valgt en sproglige linje. lægger de så ikke vægt på at jeg god til engelsk og tysk ? Og i mundtlig matematik skal man så fortælle hvad man har haft om i 9klasse, på en tavle, Kan det virkelig tag 20 minutter at fortælle om matematik -
VUC o.l.
ForumindlægHej, Jeg har gå gymnasiet og har matematik på A og jeg tænkte på om det ikke var muligt også at tage matematik som enkeltfag el.lign. for at forbedre mig endnu mere! Jeg håber nogen kan hjælpe ved evt. at henvise mig til links o.l. Mange tak på forhånd -
Logaritmer?
ForumindlægHej. JEg sidder og øver lidt matematik og jeg er stødt på denne opgave som jeg har svært ved at løse, er der evt. der kan forklare og eller løse den. Jeg skal ikke bruge den til skole, blåt træning i matematik MAnge tak på forhånd -
Trigonomatri afleveringsopgave
ForumindlægHeyy SP Jeg er i gang med en matematik opgave. Jeg har haft lidt svært med min matematik opgave, specifikt opgave a. Jeg har vedhæftet opgaven. På forhånd mange tak :) <33 -
lidt hjælp ville hjælpe.
ForumindlægJeg skal aflevere den her matematik opgave/opgaver. Det er en mandatfordeling. Der er 16 mandater som skal fordeles, og de skal fordeles efter største brøk metode. Jeg kan simpelhen ikke få dem fordelt, det irreterende mig voldsomt da matematik ellers er et af mine bedste fag... tak på forhånd. =... -
Facitliste?
ForumindlægGoddag jeg er igang med at lave de forrige eksamenssæt i matematik a niveau og derfor vil jeg høre om der var en facitliste til alle eksamenssættene for matematik a? Jeg har ledt men kunne kun finde nogle bestemte. Er er der nogen som kan hjælpe?
