Søgning på: musik eksamen. Resultater: 16181 til 16200 af 36205
-
Årsprøve - bilag?
ForumindlægKære alle! Vi har til vores årsprøve i fysik B fået udleveret de teoretiske spørgsmål på forhånd, dog står der, at bilagene forbliver ukendte (altså dem ser vi først, når vi trækker inden de 24minutters forberedelsestid). Men jeg tænkte på, om nogen af jer vidste, hvad bilagene omfattede? - Regn... -
Pædagog
ForumindlægHej Alle Jeg har lige afsluttet HF med snit på 3,8 :D Jeeg har bestået alt på nært engelsk skr. B hvor jeg fik 00. Fik 4 i mdt. Har jeg så dumbet i Eng ? Nogen der ved om jeg kan blive pædagog. http://www.ug.dk/uddannelser/professionsbacheloruddannelser/paedagogiskeuddannelser/paedagog.aspx Mvh... -
Fransk - Proffesionel hjælp
ForumindlægHej studi, Jeg søger til skolenæste år en der kan hjælp mig med at rette/finde fejlene i mine skriftlige afleveringer i fransk, da jeg skal have det på højt niveau. Er der nogen derude der ville kunne være i stand til det, og kender i nogen gode sider/bøger som kan være til stor hjælp i at finde ... -
Fysik Prøve - Bølger STX
ForumindlægHej SP, Jeg skal snart op til en fysik prøve, hvor emnet er bølger. For at øve mig har jeg tænkt mig at lave en masse opgaver. Derfor tænker jeg om der er nogen som ligger inde med nogle opgaver som omhandler bølger, det kan evt. være opgaver man har haft tidligere. (Følgende hjælpemidler er til... -
Sygdom under studie
ForumindlægHvis man nu bliver syg i fx 3 dage på studiet (og ikke kommer til 4 forelæsninger med mere); har det så nogle store konsekvenser? Kommer man langt bagud? Hvad er jeres erfaringer? (ved godt det er forskelligt fra studie til studie :) ) Sagen er nemlig at jeg snart skal have foretaget en operation... -
Må et gymnasium/HF ansætte en studerende som vikar?
ForumindlægHej hvis nu et gymnasium/VUC bliver bekendt at én de har haft ansat som hjælpelærer, og som er under uddannelse, men som viser sig at være faglig kompetent og dygtig til at undervise. Må de så tilbyde vedkommende en vikartjanser i ny næ? Eller det simpelthen strengt forbudt? -
Begrebsforklaring i Synopsis?
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive min KSH synopsis, men er lige i tvivl om noget. 1 - Kan det passe man skal forklar de begreber man bruger i sin synopsis(besvarelse) 2 - Er det fint at man bare besvare sine problemstillinger i stikords form? Et eksempel på en besvarelse: 2. Hvorfor har I... -
En god overskrift til elektriker lærling
ForumindlægHej Derude Er lige blevet færdig med min Gf.2 i elektriker uddannelse og er jeg igang med at skrive en ansøgning, men mangler en imponerende, målrettet overskrift. Hvis I har noget ide så må meget gerne skrive ned. Tak på forhånd -
Ægsortering og nytteetik eller pligtetik
ForumindlægHey jeg sidder med en kesamensopgave hvor ejg skal argumentere for og imod ægsortering med hensyn til nytteetikken eller pligtetikken. Er der nogen som har nogle guldkorn? -
matematik
ForumindlægHvor mange % udgør : 8kr.af 50 kr. = ? % -
Fransk-undervisning
ForumindlægVil du gerne op på niveau i fransk - så er det en god idé at starte nu med at indhente det, du måtte mangle. Jeg udbyder franskundervisning i fransk - folkeskole og gymnasium. Der er tale om intensiv og effektiv eneundervisning. Jeg er ultra-pædagogisk og tager udgangspunkt i der, hvor du... -
Jeg er lidt blankt
ForumindlægHej Jeg skal have skrevet min eksamensopgave til den 26 april. Jeg har det problem, at jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal vælge af emner, dog har jeg tænkt på ' Dannelse eller Eksistenten' Som sagt så er jeg lidt blankt. Håber at jeg kan få ideer eller forslag. Tak for forhånd -
Potens
ForumindlægRundballer af halm er målt nedenstående: Tabel: Diameter (m): 1,4 1,7 Vægt (kg): 200 300 Funktionstype: y = b * x^a x = rundballens diameter y = rundballens vægt Hvordan finder jeg a og b? -
diff.kvotient
ForumindlægDefinition: Hvis f er en funktion og x0 et punkt i definitionsmængden, er diff.kvotienten ud fra punktet x0 givet ved delta y/ h = f(x0 + h) - f(x0) /h dette er diff.kvotienten, men hvordan kommer man frem til denne formel? -
00 i Dansk A hvad skal jeg gøre?
ForumindlægFik 00 i dansk a idag, og ville høre om man havde mulighed for at gøre noget her da jeg ikke ønsker at gå 3 år i skole igen bare for dansk alene. -
Bestået eller?
ForumindlægJeg har et spørgsmål, som jeg gerne vil have et svar på.. Jeg har nemlig fået 00 i kemi A skriftlige og 4 til mundtlige, og jeg vil gerne læse til farmaceut, hvor kemi skal være bestået. Og jeg har jo ikke bestået kemi, hvis jeg har fået 00, men til årskarakter fik jeg to gange 7, gælder det med... -
Enkelt spørgsmål
ForumindlægHvis man har haft naturfag i gymnasiet, har man så automatisk haft fysik og kemi på et eller andet niveau?? -
Ti-nspire
ForumindlægHej alllesammen. Jeg er en matematikaflevering for, og man skal bruge TI-Nspire. problemet er bare, at den påstår, at jeg ikke har en licens, som jeg ellers har fået af Dronninglund gymnasie. Det eneste it-fyrene på gymnasiet sagde, var at jeg skulle have en internetforbindelse, for at licencen k... -
Jura, Komendium
ForumindlægNogle jura studerende, der kan anbefale et rigtig god komendium til 1. år strafferet? Der er jo en ny studiereform i år, så det er ikke muligt at finde komendier særligt til de nye bøger :( -
HAR BRUG FOR HJÆLP!
ForumindlægHey folkens. Er der nogen som kan hjælpe med denne opagve? Tak Filen er nedenunder!
